Ilu jest takich gumiarzy?

Data: 2015-04-26 16:25:44
Autor: samochodowy
Ilu jest takich gumiarzy?
rozmiar, ale różni producenci. I różne bieżniki ;-) My za to nie weźmiemy odpowiedzialności, przecież gość się zabije przy pierwszym hamowaniu.

I po prostu go wypierdolił z zakładu. U mnie zapunktowali ;-)

znam taki punkt, tyle że oprócz wulkanizacji mają takie podejście do mechaniki.
Byłem świadkiem odmowy wykonania regeneracji pompy hamulcowej z częściami klienta,
wstawienia zacisku jakiegoś "kombinowanego" przegwintowanego w miejscach mocowania
i paru jeszcze innych kwiatków które wymyślili sobie klienci, albo odmowa wykonania naprawy elementu
zawieszenia w momencie kiedy inny wązniejszy element woła o pomstę do nieba i grozi urwaniem koła.

Ilu jest takich gumiarzy?