Ilu jest takich gumiarzy?

Data: 2015-04-27 11:00:35
Autor: J.F.
Ilu jest takich gumiarzy?
Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:553cf0c4$0$27506$65785112@news.neostrada.pl...
Zapytałem, o co chodzi - a ten mi mówi, że koła mają po 4, 3, 2 i 2 milimetry, czyli dwa w zasadzie łyse, To co miało 4 mm, to z jednej strony miało na środku zjechany bieżnik, po ostrym hamowaniu. To co miało 3 mm bieżnika, było bieżnikowane, miejscami miało nowy a miejscami stary bieznik. A do tego wszystkie cztery inne, to znaczy ten sam rozmiar, ale różni producenci. I różne bieżniki ;-) My za to nie weźmiemy odpowiedzialności, przecież gość się zabije przy pierwszym hamowaniu.

I po prostu go wypierdolił z zakładu. U mnie zapunktowali ;-)

Az takie wielkie poswiecenie z jego strony to nie bylo - zaklad na 2 zmiany chodzi, wiec klientow nie brakuje, a klient nowe opony kupi i wiec da zarobic na marzy.

Albo juz raz go klient scigal za zla usluge ...

J.

Ilu jest takich gumiarzy?