Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?

Data: 2011-04-03 02:03:54
Autor: Hans Kloss
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?
Wystarczy udać się na dowolną stację benzynowa i liczyć.....Wczoraj
odbyłem  krótką pogawędkę z pracownikami jednej takiej stacyjki i z
kierowcą TIR-a na temat wykańczania transportu przez tuskodońską
jaczejkę. Ci ludzie prędzej zagłosują na kozę zennona niż na ryżego
platfonsa, oto do czego doprowadził swoja polityką "miłosci". Kaczora
też nie kochają ale przyznali że za jego premierowania takie s..
syństwa jak praktyczna likwidacja winiet rocznych (czyli najbardziej
opłacalnych)  były nie do pomyślenia. O tym jak kaczor utrzymywał
obniżoną akcyzę na paliwo z powodu wysokich rynkowych cen ropy  też
pamiętają.
Talent z ryżego donka wyjątkowy i samorodny, umiał rozpieprzyć kredyt
zaufania tylu ludzi w trzy lata.... zupełnie jak lesio mjuller.
J-23

Data: 2011-04-03 11:14:19
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 11:03, Hans Kloss pisze:

Talent z ryżego donka wyjątkowy i samorodny, umiał rozpieprzyć kredyt
zaufania tylu ludzi w trzy lata.... zupełnie jak lesio mjuller.

Dokładnie, tylko "twardziel" Leszek Miller może być porównywany tym
zakresie do piłkarzyka Donalda Tuska.

Roztrwonić 40% poparcie tak jak Miller to wielka sztuka. A teraz
pełobanda sięga po wypróbowane esbeckie metody fałszowania wyborów i
sondażów. Tonący brzytwy się chwyta.

Data: 2011-04-04 08:18:51
Autor: cytryna
> [...]

Roztrwonić 40% poparcie tak jak Miller to wielka sztuka. A teraz
pełobanda sięga po wypróbowane esbeckie metody fałszowania wyborów i

No cóż udało się z jednym idiotą, w ciągu nocy wyjąc z bulu zaistalowali
rosyjskiego nieuka, więc może teraz w ciągu dwóch nocy dokonają epokowego przekrętu. Dawno prorokowałem PObandę skończy ulica i niemiecko-rosyjska
interwencja jak ongiś w Czechosłowacji.

Data: 2011-04-03 12:29:00
Autor: pluton
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?
Talent z ryżego donka wyjątkowy i samorodny, umiał rozpieprzyć kredyt
zaufania tylu ludzi w trzy lata.... zupełnie jak lesio mjuller.
J-23

Nie martw sie, i tak wygra wybory.

Nullification

Data: 2011-04-03 03:46:13
Autor: Hans Kloss
On 3 Kwi, 12:29, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Nie martw sie, i tak wygra wybory.
.... chyba na kapitana platfonskiej  drużyny w piłkę kopaną. A i to nie
na pewno.
J-23

Data: 2011-04-03 21:57:15
Autor: Krzysztof
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?

syństwa jak praktyczna likwidacja winiet rocznych (czyli najbardziej
opłacalnych)  były nie do pomyślenia.
Nie zamierzam doplacac do autostrad - winiety praktycznie nie pokrywaja oplat za ruch ciezarowek, niech płaca za to ile jezdzą.

O tym jak kaczor utrzymywał
obniżoną akcyzę na paliwo z powodu wysokich rynkowych cen ropy  też
pamiętają.
Co robił? Te obniżke wprowadził Belka , a strachliwy kaczor bał sie cofnac.Mając swietną koniunkturę gospodarczą ( prawie 6% PKB) zrobił deficyt 18 mld. To jest sztuka - ekonomisci twierdzą , ze powinien wyjść na 0 lub nawet zaoszczedzić.Za to powinien byc postawiony przez TS.

K.

Data: 2011-04-03 13:08:24
Autor: Hans Kloss
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?
On 3 Kwi, 21:57, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
[stek bzdur]
Pleciesz bzdury trollu. Zgaduję że ze strachu.
J-23

Data: 2011-04-03 23:40:54
Autor: the_foe
[...]

"ŻW": Akcyza ręcznie sterowana
(PAP, pb/14.12.2005)
Rząd chce wrócić do ustalania stawek podatku akcyzowego na paliwa drogą rozporządzenia ministra finansów, choć przed wyborami Prawo i Sprawiedliwość było przeciwnikiem takiego rozwiązania - zapowiada "Życie warszawy"

Kiedy wiosną tego roku poprzedni minister finansów Mirosław Gronicki chciał rozporządzeniem zrównać stawkę podatku akcyzowego na olej opałowy (miała wzrosnąć z 23 gr za litr do 1,03 zł za litr) ze stawką akcyzy na olej napędowy, poruszył opinię publiczną.
W czerwcu Sejm uchwalił nowelizację ustawy o akcyzie. Na jej mocy maksymalną stawkę podatku na oleje opałowe ustalono na 233 zł od tysiąca litrów. Wcześniej szef resortu finansów mógł podnosić akcyzę na olej opałowy do 2000 zł za tysiąc litrów.
Zwolennikami takiej regulacji byli m.in. będący wówczas w opozycji przedstawiciele Prawa i Sprawiedliwości.
Dzisiaj, gdy PiS tworzy rząd, zmieniło zdanie. Na stronach internetowych
Ministerstwa Finansów pojawił się kilka dni temu projekt ustawy o podatku akcyzowym.
Jak pisze resort w uzasadnieniu zmiany przepisów, "wraca do pierwotnej konstrukcji stawki akcyzy, zgodnie z którą ustawa określa wysokość stawek maksymalnych, a minister finansów dokonuje ich obniżenia w drodze rozporządzenia".
Nowa maksymalna stawka na olej opałowy i gaz ziemny znowu ma wynosić 2000 zł. Skąd ta zmiana stanowiska? - Ja zdania nie zmieniłem. Nadal uważam, że wysokość stawki podatku akcyzowego powinien ustalać parlament - zastrzega Adam Zawisza z PiS. Dodaje jednak, że minister też chce mieć w ręku instrument pozwalający mu na pewną elastyczność w ściąganiu podatków.
Według Rafała Antczaka, doradcy ekonomicznego Platformy Obywatelskiej, projekt ustawy o podatku akcyzowym jest kolejnym dowodem na łamanie przedwyborczych obietnic PiS. - Pamiętamy, jak przed wyborami PiS straszyło, że Platforma podwyższy podatki.
Tymczasem to rząd Kazimierza Marcinkiewicza zaaprobował w budżecie wyższe stawki VAT i likwiduje wszelkie ulgi podatkowe. Przez to Polska pod względem podatkowym staje się mniej konkurencyjna - uważa Rafał Antczak.

--
the_foe

Data: 2011-04-03 15:00:18
Autor: Hans Kloss
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?
On 3 Kwi, 23:40, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
[cośtam]
the_foe

Z całego tego przydługiego tekstu jedno tylko zdanie warte jest
zapamiętania:
"- Pami tamy, jak przed wyborami PiS straszyło, ze Platforma podwyzszy
podatki"
STRASZYŁO??!!?? Przecież "słowo ciałem sie stało"
A czy akcyza będzie sterowana ręcznie czy nożnie, drogą rozporządzenia
czy przez odpowiedni zapis w konstytutce to mnie guano obchodzi. Ważne
żeby była jak najniższa lub aby nie było jej wcale.  A Kaczyńskiemu
chwała że ją trzymał na obniżonym poziomie przez cały okres swoich
rządów, bo był jeden z powodów ówczesnej prosperity gospodarczej.
J-23

Data: 2011-04-04 07:46:05
Autor: Przemysław W
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Z całego tego przydługiego tekstu jedno tylko zdanie warte jest
zapamiętania:
"- Pami tamy, jak przed wyborami....

Bo pozostałych nie zrozumiałeś.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?