Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?

Data: 2011-04-03 11:14:19
Autor: u2
Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?
W dniu 2011-04-03 11:03, Hans Kloss pisze:

Talent z ryżego donka wyjątkowy i samorodny, umiał rozpieprzyć kredyt
zaufania tylu ludzi w trzy lata.... zupełnie jak lesio mjuller.

Dokładnie, tylko "twardziel" Leszek Miller może być porównywany tym
zakresie do piłkarzyka Donalda Tuska.

Roztrwonić 40% poparcie tak jak Miller to wielka sztuka. A teraz
pełobanda sięga po wypróbowane esbeckie metody fałszowania wyborów i
sondażów. Tonący brzytwy się chwyta.

Data: 2011-04-04 08:18:51
Autor: cytryna
> [...]

Roztrwonić 40% poparcie tak jak Miller to wielka sztuka. A teraz
pełobanda sięga po wypróbowane esbeckie metody fałszowania wyborów i

No cóż udało się z jednym idiotą, w ciągu nocy wyjąc z bulu zaistalowali
rosyjskiego nieuka, więc może teraz w ciągu dwóch nocy dokonają epokowego przekrętu. Dawno prorokowałem PObandę skończy ulica i niemiecko-rosyjska
interwencja jak ongiś w Czechosłowacji.

--

Ilu ludzi wkurzył tuskodonek?