Ilu na Ukrainie będzie gotowych na bardziej ryzykowne zagrywki z "gwarancją" emigracji do UE jak się spierdoli?

Data: 2015-09-10 19:43:25
Autor: A. Filip
Ilu na Ukrainie będzie gotowych na bardziej ryzykowne zagrywki z "gwarancją" emigracji do UE jak się spierdoli?
Usłyszałem argument o "ubezpieczeniu" RP3 na wypadek spierdolenia się sytuacji
na Ukrainie i zalewu uchodźców z Ukrainy.  To owszem zniechÄ™ci UE do bardziej
ryzykownych zagrywek ale "może" zachęcić wystarczająco wielu Ukraińców właśnie
do takich zagrywek.  Wiec to jest *obosieczny* miecz.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-10 15:03:57
Autor: Zenek Kapelinder
Ilu na Ukrainie bêdzie gotowych na bardziej ryzykowne zagrywki z "gwarancj±" emigracji do UE jak siê spierdoli?
Jak bym byl wedrownym zbieraczem zlomu to bym sie zglosil do takiego osrodka dla uchodzcow. Belkotal bym w niezrozumialym dla nikogo narzeczu. Dostal bym wikt opierunek pokoj a moze i mieszkanie na miescie i troche kasy. Pilnie uczylbym sie polskiego i mialbym duze osiagniecia w nauce. Po roku byczenia sie znal bym jezyk na tyle ze zalatwili by mi prace.

Data: 2015-09-11 09:12:34
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+axb42soazf-f9a4@wp.eu...
[...]

UE kręci sznur na własną szyje. Wśród tubylców (północne Włochy) narasta niezadowolenie co do pomysłów komunistów niemieckich i francuskich.

Mark Woydak

Ilu na Ukrainie będzie gotowych na bardziej ryzykowne zagrywki z "gwarancją" emigracji do UE jak się spierdoli?