Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?

Data: 2018-06-04 11:16:52
Autor: ñ
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
Fajnie siê z Wami gada ch³opaki, ale wygl±da na to, ¿e zmie¶cilibysmy siê na jednej porz±dnej kanapie (no mo¿e naro¿niku ;))
Czy czas siê przenosiæ na jakie¶ forum?
Jak ja q..a nie cierpiê modów, jak ja q..a nie cierpiê modów, jak ja q.. ... :-((

Data: 2018-06-04 12:09:22
Autor: m
W dniu 04.06.2018 o 11:16, ñ pisze:
[...]

Skoro siê nudzisz, to we¼ sobie w koñcu poczytaj o szacunku dla
rozmówców, toppostowaniu, formatowaniu posta itd.... Tyle lat minê³o,
warto zg³êbiæ.

p. m.

Data: 2018-06-04 13:29:34
Autor: Rowerex
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
W dniu poniedzia³ek, 4 czerwca 2018 11:17:00 UTC+2 u¿ytkownik ñ napisa³:
Fajnie siê z Wami gada ch³opaki, ale wygl±da na to, ¿e zmie¶cilibysmy siê na jednej porz±dnej kanapie (no mo¿e naro¿niku ;))

Ale partii politycznych by³oby wiêcej ni¿ w Sejmie ;-)

Czy czas siê przenosiæ na jakie¶ forum?
Jak ja q..a nie cierpiê modów, jak ja q..a nie cierpiê modów, jak ja q.. ... :-((

Za¿artujesz na forum i zaraz jaki¶ wa¿niak usunie Ci posta, da ostrze¿enie i w koñcu zbanuje. Na pewnym forum, podobno najwiêkszym w naszym piêknym kraju, dosta³em bana ponad 10 lat temu i do tej pory nie chc± mi odblokowaæ konta.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-06-04 14:32:25
Autor: Olivander
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
Moje ulubione forum rowerum pozwala na wpisy anonimowe, wiêc bany niby anonimów nie dotycz±, Za to jest skrypt cenzurujacy. Jak znajdzie s³owo mu nie pasuj±ce, to nie zamie¶cisz i ju¿, a zasady s± niejawne. Do niedawna s³owo "peda³", a obecnie slowo "SRAM", anglicyzmy wszelkie (Look, OTB, snake) powoduje niemo¼no¶æ zamieszczenia posta. Jedyna "zaleta" forów to szczególnie durne emotikony, oraz czasem grafiki. Za to najczê¶ciej brak w±tkowania. Tu jest tylko :-) i :-( oraz linki. Wariatów i spamerów plonkujemy samodzielnie. Usenet bije fora na ³eb na szyjê.

Data: 2018-06-05 07:22:32
Autor: Å„
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
Mnie wkurza te¿ zamykanie w±tków.
Inna sprawa, ¿e na grupach te¿ coraz trudniej kontynuowaæ/dopisaæ co¶ do w±tku sprzed miesiêcy/lat  (da siê przez guglegrups?), bo przecie¿ ma³o kto archiwizuje newsy na czytniku OE czy LiveMail.

Data: 2018-06-04 23:32:05
Autor: qrt
Rowerex <rowerex@op.pl> Wrote in message:
[...]

Ano. Te ich rangi, reputacje - niech ida w cholere :)

Data: 2018-06-05 13:18:31
Autor: z
W dniu 2018-06-04 o 23:32, qrt pisze:

Ano. Te ich rangi, reputacje - niech ida w cholere :)

No siê liczmy :-)
Te¿ jestem zbanowany. A nawet bardzo nie bluzga³em ;-)
Mia³em trochê odmienne zdanie ni¿ przewodnia linia partii.

Data: 2018-06-05 14:15:50
Autor: cyklista
z pisze:
[...]

Ja za to nie jestem zbanowany na jednym bo siê nie rejestrowa³em :), odrzuci³a mnie od razu metoda rejestracji za pomoc± p³atnego smsa :(

Data: 2018-06-05 16:14:12
Autor: z
W dniu 2018-06-05 o 14:15, cyklista pisze:
Ja za to nie jestem zbanowany na jednym bo siê nie rejestrowa³em :), odrzuci³a mnie od razu metoda rejestracji za pomoc± p³atnego smsa :(

O ku... To s± takie "fora"?

Data: 2018-06-06 09:03:26
Autor: cyklista
z pisze:
W dniu 2018-06-05 o 14:15, cyklista pisze:
Ja za to nie jestem zbanowany na jednym bo siê nie rejestrowa³em :),
odrzuci³a mnie od razu metoda rejestracji za pomoc± p³atnego smsa :(

O ku... To s± takie "fora"?

Mo¿e nie nale¿y u¿ywaæ liczby mnogiej :)

"Has³o Dostêpu chroni nas przed atakami spamerów. Us³uga SMS dostêpna w sieciach: T-mobile, Plus, Orange, Play. Us³ugê SMS dostarcza Dotpay. "

Jednak taki pomys³ maj± admini z mojego miasta, nad czym ubolewam i mo¿e bym prze³kn±³ jakby to by³o symboliczna z³otówka a nie 9 netto.

Data: 2018-06-05 07:19:01
Autor: Å„
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
Co¶ jak mnie na aledrogo za negatywa danego sprzedawcy, ¿e nie wys³a³ mi op³aconego towaru przez 9 tygodni ;-))
Przypomnia³em sobie o tym, bo w³a¶nie jakie¶ rodozgody przys³ali...

-- -- -

Data: 2018-06-04 13:59:26
Autor: andrzej.ozieblo
[...]

Kiedy¶ i ja próbowa³em na jakim¶ forum rowerowym. Ale nie czu³em "ambience" jak to mówi± Francuzi i Anglosasi. Co¶ nie tak. Z kolei w narciarstwie przeszed³em na fora bez wiêkszych problemów.

Data: 2018-06-04 15:40:59
Autor: Bogumił
[...]

Ja jestem ale siê nie odzywam. Czytam raczej, bo co mo¿na jeszcze powiedzieæ o miejskich czy ostrych. BikeStats te¿ jako¶ by³o fajne w dobie liczników, dzi¶ gdzie wiêkszo¶æ wizualizuje pliki z GPS wpisywanie danych jest mêcz±ce.

Data: 2018-06-05 07:14:55
Autor: Ignac
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
W dniu poniedzia³ek, 4 czerwca 2018 11:17:00 UTC+2 u¿ytkownik ñ napisa³:
Fajnie siê z Wami gada ch³opaki...

Takie forum jak nasze pe³ni bardzo wa¿n± spo³eczn± funkcjê,
utrzymuje bowiem tzw. kulturê techniczn±, na minimalnym poziomie.
Gdy¿ w dobie ogólnego konsumpcjonizmu, oducza siê nas my¶leæ kategoriami
technicznymi, a ¿ycie sk³ada siê równie¿ i z takich elementów.
To w³a¶nie dziêki technice, zrobi³ siê ca³y ten postêp cywilizacyjny.
Robimy co mo¿emy, jako grupa, ale niestety kultura techniczna umrze,
w walce z metodami bezmy¶lnego marketingu, gdy¿ przyjd± takie czasy,
¿e nic nie bêdzie siê da³o naprawiæ, a holender Andrzeja bêdzie tylko technicznym rarytasem. Pañstwo powinno nam p³aciæ z edukacjê techniczn± na tym forum.

Data: 2018-06-06 03:33:45
Autor: Olivander
Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 16:14:57 UTC+2 u¿ytkownik Ignac napisa³:
W dniu poniedzia³ek, 4 czerwca 2018 11:17:00 UTC+2 u¿ytkownik ñ napisa³:
> Fajnie siê z Wami gada ch³opaki...
:-)

Takie forum jak nasze pe³ni bardzo wa¿n± spo³eczn± funkcjê,
I nie jedyn±. Kiedy¶, ¿eby byæ na usenecie trzeba by³o co¶ IT umieæ, wiedzieæ gdzie szukaæ. Dzi¶ to ju¼ passe i se nevrati, ale wci±¿ najgorsze trolle lez± jak muchy za odchodami za emotikonami, szlaczkami, kultur± obrazkow±. Tu jednak trwaj± resztki elity (nie mówiê o gorsz±cych wyj±tkach ±êó³ itp, ale zaws¿e takie by³y, a dla tych co siê wkurz± jest plonkowanie, zaws¿e dzia³a), nawet pozosta³ fasadowy szacun do prywatno¶ci i form wypowiedzi.

kultura techniczna umrze,
w walce z metodami bezmy¶lnego marketingu
lHmm, iista tematów forum rowerowego z trojmiasto.pl pokazuje dlaczego oni zdechli, przyk³ady: co kupiæ, jaki potrzebujê kupiæ, gdzie kupiæ, nawet jak kupiæ, kupi³em i jestem zadowolony/niezadowolony, tylko sprzeda¿ jest têpiona przez moda, co ¿reszt± latwo omin±æ

Pañstwo powinno nam p³aciæ z edukacjê techniczn± na tym forum.
Moim zdaniem wystarczy³o by, jak by siê odtentegowa³o od nas, naszej prywatno¶ci i naszych portfeli. Niestety, pañstwu czyt. politykom, którzy je zaw³aszczyli i opanowali, op³aca siê promocja konsumeryzmu, bo ¿yj± z podatków, oraz fejsbukoidów wszelkich, bo dziêki motodom typu Cambridge Analityca doszli, lub licz± na doj¶cie do koryta. Nie miejmy wiêc z³udzeñ, lepiej ju¿ by³o.

Data: 2018-06-05 18:01:49
Autor: Jawi
W dniu 2018-06-05 o 16:14, Ignac pisze:
Pañstwo powinno nam p³aciæ z edukacjê techniczn± na tym forum.
Ale to nie jest "forum" ;)

Ilu nas jest, czyli policzmy g³osy?