Ilu peespowców żyje w "poszarzałym świecie "?

Data: 2012-01-10 05:25:10
Autor: stevep
Ilu peespowców żyje w "poszarzałym świecie "?
# W pani raporcie znalazłem stwierdzenie: "słuchacze Radia Maryja żyją w  świecie bardziej poszarzałym niż ci, którzy toruńskiej rozgłośni nie  słuchają".

  - To kolejna cecha, która tworzy spójny obraz. Nie wiadomo, czy oni mają  taki ogląd sytuacji, bo słuchają Radia Maryja, czy słuchają toruńskiej  rozgłośni, bo tak postrzegają rzeczywistość. Pytaliśmy o bardzo różne  sprawy: makroekonomiczne, ekonomiczne na poziomie lokalnym, zakładu pracy,  sytuacji materialnej osoby badanej, o ogólne i szczegółowe kwestie  polityczne, o premiera i obecny rząd, prezydenturę, Sejm i Senat. Prawie  zawsze oceny słuchaczy Radia Maryja są bardziej krytyczne, natomiast  przewidywania, co będzie w najbliższej przyszłości, bardziej pesymistyczne  niż pozostałych Polaków. Wydaje się, że ci ludzie żyją w świecie bardziej  szarym - jest źle i znikąd nadziei. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hj1fw

--
stevep

Data: 2012-01-10 09:29:43
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7uo78g950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# W pani raporcie znalazłem stwierdzenie: "słuchacze Radia Maryja żyją w
świecie bardziej poszarzałym niż ci, którzy toruńskiej rozgłośni nie
słuchają".

Sprawa jest prosta. Słuchacze RM to ludzie starsi lub z niskim wykształceniem. Nie można spodziewać się po nich postrzegania świata inaczej niż przez pryzmat mistyki.

BBR

Data: 2012-01-10 17:04:34
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f0bf6f6$0$1461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie mistyki ale tego co każe im Rydzyk albo inny klecha.

BomBel

Ilu peespowców żyje w "poszarzałym świecie "?