Ilu sympatyków ma aktualnie Krzywonosowa?

Data: 2010-08-31 21:33:33
Autor: abc
Ilu sympatyków ma aktualnie Krzywonosowa?
Szkoda mi tej niewiasty.  Propagandzi¶ci PO wykorzystali j± do "przykrycia"
przemówienia Kaczyńskiego żałosnym skandalem w jej wykonaniu.

Jeszcze przez parę dni będzie nadęt± "gwiazd±" merdiów, a póżniej ani pies z
kulaw± nog± nie zwróci na ni± uwagi, a to będzie dla niej przykre.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-08-31 21:45:30
Autor: konieczko
W dniu 2010-08-31 21:33, abc pisze:
[...]

Powiedziala prawde Solidarnosc to takie niedojebane Sb , kolesie sie zebrali wojne wygrali i maja gleboko w dupie nastepne pokolenia.

Data: 2010-08-31 21:53:27
Autor: abc
[...]

Niczego takiego ona nie powiedziała.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-08-31 22:58:56
Autor: boukun
Ilu sympatyków ma aktualnie Krzywonosowa?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c7d5dbb$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakby¶ się dobrze wsłuchał, to by¶ to usłyszał...

boukun

Data: 2010-09-01 02:00:40
Autor: TeleTubisie

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4c7d5911$0$27044$65785112news.neostrada.pl...
Szkoda mi tej niewiasty.  Propagandzi¶ci PO wykorzystali j± do "przykrycia"
przemówienia Kaczyńskiego żałosnym skandalem w jej wykonaniu.

Ale ksiazke jej wydali i zarobila :)
Kwasniewska jaka wniebowzieta :>

Jeszcze przez parę dni będzie nadęt± "gwiazd±" merdiów, a póżniej ani pies z
kulaw± nog± nie zwróci na ni± uwagi, a to będzie dla niej przykre.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić