Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...

Data: 2009-09-06 12:23:55
Autor: Tzva Adonai
Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...
.... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....

Data: 2009-09-06 21:27:06
Autor: Chiron

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:fc7503aa-b970-43b6-925e-2f215fece1acb25g2000prb.googlegroups.com...
.... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czyli- jesteś antysemitą. No cóż- żeby chcieć roz...ć Izrael na drobne kawałki- rzeczywiście jesteś ekstremistą

:)
Chiron

Data: 2009-09-06 12:29:17
Autor: Tzva Adonai
On 6 Wrz, 21:27, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:

Czyli- jesteś antysemitą. No cóż- żeby chcieć roz...ć Izrael na drobne

Nie Izrael, tylko świat... Odkroiłbym część planety na której znajduje
się Izrael, a resztę wypierdolił w kosmos... Oczywiście po uprzednim
ściągnięciu wszystkich Żydów do ojczyzny....

Data: 2009-09-06 21:47:57
Autor: Chiron

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:eb9a2ab8-c993-4af5-b228-449a421452572g2000prl.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A nie łatwiej na odwrót? Efekt ten sam (odżydzenie planety)?

Chiron

Data: 2009-09-06 22:39:15
Autor: Ensitherum
Tzva Adonai pisze:
Nie Izrael, tylko świat... Odkroiłbym część planety na której znajduje
się Izrael, a resztę wypierdolił w kosmos... Oczywiście po uprzednim
ściągnięciu wszystkich Żydów do ojczyzny....

to umarliby z rozpaczy z braku antysemitów. chyba że by od razu znaleźli między sobą.

Data: 2009-09-06 22:47:34
Autor: Ensitherum
Tzva Adonai pisze:
Nie Izrael, tylko świat... Odkroiłbym część planety na której znajduje
się Izrael, a resztę wypierdolił w kosmos... Oczywiście po uprzednim
ściągnięciu wszystkich Żydów do ojczyzny....

a właściwie to kim jest Żyd, jak odróżniasz Żyda od goja? ten który się uważa za Żyda albo zostanie uznany za takiego przez żydowską społeczność? z samego wyglądu coraz trudniej. wyodrębniono jakiś żydowski fragment DNA? napisano algorytm rozpoznający Żydów po rysach twarzy?

Data: 2009-09-06 22:53:31
Autor: boukun

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h8174k$o5s$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Narodowość się tworzy, czasami w krótkim okresie czasu, czasami wiekami. Każde państwo dba o swoich obywateli, a Żydzi wyjątkowo o swoich obywateli w świecie, bo na całym świecie mają wielkie wpływy, dlatego pielęgnują swoją tożsamość narodową i dbają o uprzywilejowaną pozycję swoich ziomków...

boukun

Data: 2009-09-06 23:00:13
Autor: Ensitherum
Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...
to jest oczywiste, ale zastanawiam się ile jest Żyda w Żydzie trochę jak   cukru w cukrze. czy 25% Żyd jest nadal Żydem? a może to już bez znaczenia, bo Żydzi dobierają sobie takich którzy im pasują i już, bez żadnej filozofii. to by tłumaczyło nadreprezentację 'Żydów' wśród naukowców i artystów.

Data: 2009-09-06 23:10:59
Autor: boukun

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h817sc$pvo$1news.onet.pl...
[...]

To nie ma znaczenia. Każdy wie kim jest od urodzenia, z zasady. Tak jak ja wiem od urodzenia, że jestem Plakiem, tak Żyd wie, że jest Żydem. I geny tu nie mają nic do rzeczy, takie geny się wymieszają w przeciągu wieków.
Nie, nadreprezentacja ich wśród naukowców (phi), artystów, a przede wszystkim polityków wynika z tajnych kompletów w lożach masońskich, Rotary Klubach i synagogach... Dobierają się, bez względu na umiejętności... Poprzez tajne katalogi sekty mormonów i tego rodzaju organizacje...

boukun

Data: 2009-09-06 23:16:34
Autor: Ensitherum
boukun pisze:
Nie, nadreprezentacja ich wśród naukowców (phi), artystów, a przede wszystkim polityków wynika z tajnych kompletów w lożach masońskich,

a wśród szachistów też ? ustalają kto z kim ma wygrać albo studiują niedostępne dla reszty debiuty szachowe czy końcówki? oryginalna teza.

Data: 2009-09-06 23:24:20
Autor: boukun

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h818r0$pvo$2news.onet.pl...
boukun pisze:
[...]

Ale, czy tam jest aż taka nadreprezentacja?
Ja miałem dwóch kolegów, co byli wybitnymi szachistami, grali z nami odwróceni plecami do szachownicy, widać nikt ich światu nie pokazał...

boukun

Data: 2009-09-06 23:24:29
Autor: Piotr
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:16:34 +0200, Ensitherum napisał(a):

a wśród szachistów też ? ustalają kto z kim ma wygrać albo studiują niedostępne dla reszty debiuty szachowe czy końcówki? oryginalna teza.

Tylko prostacka.
Ale faktem jest, że do miodu nie jest się łatwo dostać, a niektorym
dużo trudniej.
Weźmy takiego Geremka, który sobie pojechał do ameryki z rodziną w na
początku lat 60-tych. Na podstawie tego przypadku i wielu innych można
dojść do wniosku, że nie każdy miał ciężko z Polski wyjechać.
Piotr

Data: 2009-09-06 23:18:56
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Sep 2009 23:10:59 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Bzdura. jeżeli jest rasizm, to muszą być strażnicy czystości rasy. Tyle, że nie zawsze ich widać. Bzdura, bo skąd ty mogłeś wiedzieć od urodzenia kim jesteś?
Powiedzieli ci? I co?
Piotr

Data: 2009-09-06 23:30:27
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:g4utp1n5uatx.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No proszę, można normalnie... I są tacy, w Polsce kto ma dostęp do ściśle tajnych dokumentów? Nawet Kaczyńscy zabezpieczyli w spapranej przez siebie ustawie lustracyjnej, i zastrzegli, że takie dane wrażliwe, jak pochodzenie narodowościowe ma być objęte tajemnicą.

Bzdura, bo skąd ty mogłeś wiedzieć od urodzenia kim jesteś?
Powiedzieli ci? I co?
Piotr

Nikt dzieciom takich rzeczy nie gada, a może nawet gada i to często, różnie się z tą świadomością wyrasta. W domu sie wyrasta jako Polak, albo rodzice pielęgnują swoje inne korzenie. Tak było prawdopodobnie u Stolzmanów, Aleksander zawsze był tajemniczy w szkole...

boukun

Data: 2009-09-06 23:49:57
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Sep 2009 23:30:27 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Mieszasz manipulancko, to powoduje, że trudno z tobą "normalnie". Mnie
się popro,stu nie chce prostować takich tandetnych zachowań. Dane
"wrażliwe" są w kanonie europejskiej "tolerancji" i Kaczynscy nic do
tego nie mają. Gdyby tego nie umieścili to ustawę było by jeszcze
łatwiej uwalić.

[...]

Aaa, więc raczej Polakami się stajemy, niż zostajemy mianowani? Tylko
pod krzyżem, tylko pod tym znakiem...? Piotr

Data: 2009-09-07 09:49:15
Autor: konserwator
[...]

prosciej bedzie odwrotnie....

Data: 2009-09-07 14:09:44
Autor: H Hornowski
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> wrote in message news:h812ed$blb$1news.onet.pl...

[...]

 Re: Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...
... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....

Antysemita ?  Chyba filosemita.- przeciez on  chce  "go (swiat) rozpierdolić na drobne kawałki...." A nie Izrael a swiat ktory "pluje na Izrael i na Zydow."

Data: 2009-09-07 15:07:33
Autor: raff
Chiron pisze:

[...]

Dobry ten tekst :)

R.

Data: 2009-09-06 21:47:12
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....

Jaki świat?  Nieliczne grupki ludzi w rożnych krajach którym się nie powiodło w życiu. Na coś muszą przelać swoją frustrację..

Data: 2009-09-07 05:07:59
Autor: cirrus
[...]

Tylko nie mów, że próbowałeś być malarzem z marnym skutkiem. :)

--
stevep

Data: 2009-09-07 15:04:48
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Swiat pluje na Zydow??? Ach, coz ty za brednie opowiadasz!!

Data: 2009-09-07 14:25:39
Autor: H Hornowski
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:h830gg$1te$1newsread.aster.pl...
Tzva Adonai wrote:
... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Swiat pluje na Zydow??? Ach, coz ty za brednie opowiadasz!!

Nie ma wiekszych "plujek" na swiat niz tacy spod znaku "Tzva Adonai ".
KLAMCYjak Wasner Bloom i wulgarysci KLAMCY jak Sharon czy
zlodzieje tekstow, fajdacze-wulgarysci jak Lewandowski-pleva.
A najlepiej im  sie pluje na ,nieosiagnieta przez nich , -"Polinie"....-;)

Data: 2009-09-07 17:05:07
Autor: ColgatesBilly
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:fc7503aa-b970-43b6-925e-2f215fece1acb25g2000prb.googlegroups.com...
.... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....

I wreszcie przynajmniej PROBÖEM ZYDOWSKO-chazarski zostanie rozwiazany.

Przedtem jednak czeka nas pareselt lat islamizmu i koniec
wielkich idei UW i SLD...

PS tzn... na szczescie NIE NAS  ;)

Acz... wielu dozyje pewnie poczatkiw za kilkadziesiat lat
a jak sam Jadrys wie, jest on nieyunikniony i przezen wypracowany

Data: 2009-09-07 16:40:53
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:
[...]

Oczywiście, mam pełna jasność rozwoju sytuacji..

Data: 2009-09-08 06:32:05
Autor: Slavinka

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
ColgatesBilly pisze:
> [...]
> a jak sam Jadrys wie, jest on nieyunikniony i przezen wypracowany

Oczywiście, mam pełna jasność rozwoju sytuacji..

I świadomość bycia krągłą przez 60 min/h...
A do tego teraz jeszcze powiększoną...

Data: 2009-09-08 17:12:14
Autor: jadrys
Slavinka pisze:

Oczywiście, mam pełna jasność rozwoju sytuacji..

I świadomość bycia krągłą przez 60 min/h...
A do tego teraz jeszcze powiększoną...

No nie.. Udajesz babę żeby uniknąć pojedynku? Teraz dopiero rozumiem skąd ten babski nick u Ciebie.
 Wcześniej myślałem że jesteś takim wirtualnym transwestytą, ale teraz widzę że to zrobiłeś ze strachu przed pojedynkiem..

Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...