Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...

Data: 2009-09-07 17:05:07
Autor: ColgatesBilly
Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:fc7503aa-b970-43b6-925e-2f215fece1acb25g2000prb.googlegroups.com...
.... tym większą mam ochotę go rozpierdolić na drobne kawałki....

I wreszcie przynajmniej PROBÖEM ZYDOWSKO-chazarski zostanie rozwiazany.

Przedtem jednak czeka nas pareselt lat islamizmu i koniec
wielkich idei UW i SLD...

PS tzn... na szczescie NIE NAS  ;)

Acz... wielu dozyje pewnie poczatkiw za kilkadziesiat lat
a jak sam Jadrys wie, jest on nieyunikniony i przezen wypracowany

Data: 2009-09-07 16:40:53
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:
[...]

Oczywiście, mam pełna jasność rozwoju sytuacji..

Data: 2009-09-08 06:32:05
Autor: Slavinka

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
ColgatesBilly pisze:
> [...]
> a jak sam Jadrys wie, jest on nieyunikniony i przezen wypracowany

Oczywiście, mam pełna jasność rozwoju sytuacji..

I świadomość bycia krągłą przez 60 min/h...
A do tego teraz jeszcze powiększoną...

Data: 2009-09-08 17:12:14
Autor: jadrys
Slavinka pisze:

Oczywiście, mam pełna jasność rozwoju sytuacji..

I świadomość bycia krągłą przez 60 min/h...
A do tego teraz jeszcze powiększoną...

No nie.. Udajesz babę żeby uniknąć pojedynku? Teraz dopiero rozumiem skąd ten babski nick u Ciebie.
 Wcześniej myślałem że jesteś takim wirtualnym transwestytą, ale teraz widzę że to zrobiłeś ze strachu przed pojedynkiem..

Im bardziej świat pluje na Izrael i na Żydów...