Im starsze wino tym lepsze

Data: 2012-07-28 15:15:03
Autor: PK
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-28, biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote:
Czy to znaczy, 偶e nasi nie s膮 wybitnymi sportowcami i 艣wietnymi kolarzami? Chyba nie. Taka specyfika wy艣cig贸w ze startu wsp贸lnego. Troch臋 inaczej ni偶 w MTB.

S膮 w top 200, wi臋c s膮 wybitnymi sportowcami. Po prostu pami臋ta si臋
o tych zdobywaj膮cych medale, wi臋c nasi zgin膮 w mrokach dziej贸w.

Bardziej ni偶 naszych "z top 200" 偶al mi Cancellary. Liczy艂em na powt贸rk臋
z Pekinu.
Raczej nie sklej膮 go na TT :/.

A duet redaktorski Jaro艅ski - Wyrzykowski chyba wzi膮艂 rozw贸d. Ka偶dy komentowa艂 w innej stacji TV i nie mog艂em si臋 zdecydowa膰 co ogl膮da膰 :)

Ogl膮da艂em tylko ostatnie ~60km, ale rzeczywi艣cie ciekawy wy艣cig. Sporo
przypadku, ale tak w艂a艣nie jest, gdy nie ma grup i s艂uchawek (i jako艣
nie widz臋 zalet).

A transmisja TVP 偶enuj膮ca jak zwykle i tu nie by艂o 偶adnego przypadku :).

Po finiszu poszed艂em do kuchni po kanapki. Wracam, a tam dziennikarka
(kto艣 zna nazwisko?) zadaje mniej wi臋cej takie pytanie:
"Wielu kolarzy, kt贸rych dzi艣 widzieli艣my, startowa艂o w Twoim wy艣cigu
CZES艁AWIE. Min臋艂o 12 dni i kolejna impreza. Jak to jest mo偶liwe?
Nie ma problemu z regeee...neracj膮?"

Czes艂aw odpowiada, a tymczasem "z艂o艣liwy" operator robi zbli偶enie na
W艂oszczowsk膮, kt贸ra ma na twarzy wypisane: "o ja pie...l臋! :/"

:D

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-28 08:27:08
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 28 Lip, 17:15, PK <k...@nospam.pl> wrote:
+
A transmisja TVP 縠nuj眂a jak zwykle i tu nie by硂 縜dnego przypadku :).

Transmisja by砤 jak najbardziej OK, a komentarz Wyrzykowskiego i
Sobczy駍kiego profesjonalny.

Studio po wy禼igu to nie jest transmisja; takie studia s硊勘 tylko
temu by zrobi pseudo-przerw by zgodnie z prawem wpu禼i reklamy;
wi阠 jak ogl眃asz bzdety kt髍e tam lec - to miej pretensje do
siebie ;)

A Winokurow pokaza klas, pokaza co to jest do秝iadczenie; ma co
prawda wpadk dopingow na koncie - ale kolarz to jest jednak z bardzo
wysokiej p蟪ki; umia si znale兼 w odpowiednim momencie, umia
zaatakowa i zaryzykowa, umia zafiniszowa na kresce; po tym si
poznaje wielkich zawodnik體
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-28 15:50:38
Autor: PK
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-28, Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:
Transmisja by艂a jak najbardziej OK, a komentarz Wyrzykowskiego i
Sobczy艅skiego profesjonalny.

Chodzi艂o mi o transmisj臋 jako ca艂o艣膰. TVP transmituje igrzyska
przez p贸艂 doby. Robi to 藕le jak zwykle, ale jednak oczekiwa艂em jakiego艣
rozwoju.

A "profesjonalni komentatorzy" nie rozpoznawali zawodnik贸w, nie
wiedzieli ile przewagi ma ucieczka i kto w niej jedzie oraz jak daleko
jest do mety.
Nie m贸wili te偶 zbyt du偶o o trasie (o tym co wida膰 na ekranie).

Og贸lnie to gadali ze sob膮 i skupiali si臋 na:
"ucieczka!" / "nie da rady"
"dojad膮!" / "nie dojad膮"

Mo偶e robili to profesjonalnie, ale ja najwyra藕niej b艂臋dne wyobra偶enie
"profesjonalizmu".

Ta transmisja przypomina艂a mi tak膮 pi艂karsk膮, gdzie pewnie nie mniej
profesjonalni komentatorzy albo m贸wi膮 tylko kto ma pi艂k臋 albo
opowiadaj膮 historie wydobyte z Faktu/Gali.

Studio po wy艣cigu to nie jest transmisja; takie studia s艂u偶膮 tylko
temu by zrobi膰 pseudo-przerw臋 by zgodnie z prawem wpu艣ci膰 reklamy;
wi臋c jak ogl膮dasz bzdety kt贸re tam lec膮 - to miej pretensje do
siebie ;)

Na IO jest nie tylko kolarstwo. Zreszt膮 z dyscyplin, kt贸re staram si臋
ogl膮da膰, akurat na kolarstwie zale偶y mi najmniej.

Zazwyczaj kiedy ogl膮dam sport w TVP, to jest 艂atwa sprawa: koniec
i wy艂膮czam. Teraz musz臋 czatowa膰, bo mo偶e b臋dzie 20 minut gadania,
a mo偶e jednak puszcz膮 transmisj臋. Nigdy nie wiadomo...

Tak czy siak ju偶 wy艂膮czy艂em, bo na czatowanie nie bardzo mam czas :/.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-28 09:21:12
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 28 Lip, 17:50, PK <k...@nospam.pl> wrote:

A "profesjonalni komentatorzy" nie rozpoznawali zawodnik體, nie
wiedzieli ile przewagi ma ucieczka i kto w niej jedzie oraz jak daleko
jest do mety.
Nie m體ili te zbyt du縪 o trasie (o tym co wida na ekranie).

Nie b眃 秏ieszny, rozpoznawa zawodnik體 w p阣z眂ym peletonie jest
bardzo ci昕ko, wszyscy komentuj眂y kolarstwo myl si w te klocki;
tyle widz co i my, a 砤two si m眃rzy zza telewizora. O trasie
m體ili bardzo du縪, podawali sporo ciekawostek o mijanych miejscach
itd - trzeba by硂 s硊cha; podobnie jak i wielokrotnie m體ili o
przewagach, a te si cz阺to zmieniaj

Ta transmisja przypomina砤 mi tak pi砶arsk, gdzie pewnie nie mniej
profesjonalni komentatorzy albo m體i tylko kto ma pi砶 albo
opowiadaj historie wydobyte z Faktu/Gali.

Zosta komentatorem i podnie poziom; komentarz na 縴wo to bardzo
ci昕ki kawa砮k chleba; szczeg髄nie nudnego kolarstwa, a Wyrzykowski to
naprawd fachowiec w te klocki; jak kto narzeka na jego poziom - to
wida sam jest z tych co to na wszystkim znaj si najlepiej.

Na IO jest nie tylko kolarstwo. Zreszt z dyscyplin, kt髍e staram si
ogl眃a, akurat na kolarstwie zale縴 mi najmniej.

A jak si to ma to mojego tekstu o studiach???
W 縜dnym studiu nie pokazuje si olimpiady - tylko si o niej gada; bo
taka jest natura studia. Jak chcesz ogl眃a olimpiad - to nie bardzo
wiem co robisz ogl眃aj眂 studia z gadaj眂ymi g硂wami.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-28 18:39:37
Autor: PK
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-28, Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:
Nie b膮d藕 艣mieszny, rozpoznawa膰 zawodnik贸w w p臋dz膮cym peletonie jest
bardzo ci臋偶ko, wszyscy komentuj膮cy kolarstwo myl膮 si臋 w te klocki;

M贸wi臋 o ostatniej ucieczce, czyli dw贸ch kolarzach pokazywanych prawie
bez przerwy. Nie rozpoznali Kolumbijczyka i ju偶 si臋 podniecili, 偶e
to ten z TdP i by艂a niemal historia jego 偶ycia. A potem odkryli, 偶e
nie mieli racji* i nic. Wielokrotnie s艂ysza艂em, jak komentatorzy
przepraszaj膮 widz贸w za tak膮 sytuacj臋.

tyle widz膮 co i my, a 艂atwo si臋 m膮drzy膰 zza telewizora. O trasie

Nie. Maj膮 (mog膮 mie膰) dost臋p do danych od realizatora (czasy, kto jest
w kt贸rej grupie itp). Widz膮 znacznie wi臋cej i ich praca polega m.in. na
przekazywaniu tego widzom.

*) jeden z nich powiedzia艂 wr臋cz co艣 w stylu "mamy tu napisane, 偶e to
jednak Uran". To na co wcze艣niej patrzy艂? Na lask臋 od makija偶u?

m贸wili bardzo du偶o, podawali sporo ciekawostek o mijanych miejscach
itd - trzeba by艂o s艂ucha膰; podobnie jak i wielokrotnie m贸wili o
przewagach, a te si臋 cz臋sto zmieniaj膮

Dok艂adne przewagi podawali dok艂adnie wtedy, kiedy pojawia艂y si臋 na
ekranie. W pozosta艂ych momentach by艂o b艂膮dzenie i gdybanie.

W pewnej chwili kt贸ry艣 powiedzia艂 "gdyby to by艂y 2km do mety, to
by dojechali, ale w tej sytuacji w膮tpi臋" i dos艂ownie po chwili by艂o
"2.1km". S艂ucha艂em lepiej, ni偶 Ci si臋 wydaje.

Zosta艅 komentatorem i podnie艣 poziom; komentarz na 偶ywo to bardzo
ci臋偶ki kawa艂ek chleba; szczeg贸lnie nudnego kolarstwa, a Wyrzykowski to

Noooo. Taki ci臋偶ki?
http://lh6.ggpht.com/__Qdu7bVwers/SgzcMzDCvCI/AAAAAAAABOM/08Yaj92yWuw/IMG_6288w%5B5%5D.jpg

naprawd臋 fachowiec w te klocki; jak kto艣 narzeka na jego poziom - to
wida膰 sam jest z tych co to na wszystkim znaj膮 si臋 najlepiej.

Nie jestem z zawodu komentatorem, ale nie s膮dz臋, 偶eby m贸j zaw贸d to by艂a
jaka艣 - trzymaj膮c si臋 Twojej konwencji - "kajzerka".

Z ca艂ym szacunkiem dla komentator贸w, kt贸rzy wiedz膮 co robi膮, to naprawd臋
nie jest najbardziej skomplikowane i wyczerpuj膮ce zaj臋cie na 艣wiecie.

A jak si臋 to ma to mojego tekstu o studiach???
W 偶adnym studiu nie pokazuje si臋 olimpiady - tylko si臋 o niej gada; bo
taka jest natura studia. Jak chcesz ogl膮da膰 olimpiad臋 - to nie bardzo
wiem co robisz ogl膮daj膮c studia z gadaj膮cymi g艂owami.

Chodzi o proporcje mi臋dzy studiem i transmisjami oraz priorytety, kt贸re
sobie TVP ustala. Zreszt膮 Ty dobrze wiesz o co chodzi, tylko lubisz si臋
przypierdzieli膰 :].

No wi臋c podsumujmy. Wg. mnie TVP nie umie transmitowa膰 sportu, a wed艂ug
Ciebie robi to bardzo dobrze, tak?
Szcz臋艣liwie wolno nam mie膰 r贸偶ne zdania, bo ja musz臋 znika膰 i sobie co艣
powt贸rzy膰 do pracy. Miejmy nadziej臋, 偶e specjali艣ci od ci臋偶kiego chleba
z TVP powtarzaj膮 sobie nazwiska judok贸w, 偶eby jutro nie robi膰 wioski.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-28 13:21:34
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 28 Lip, 20:39, PK <k...@nospam.pl> wrote:

M體i o ostatniej ucieczce, czyli dw骳h kolarzach pokazywanych prawie
bez przerwy. Nie rozpoznali Kolumbijczyka i ju si podniecili, 縠
to ten z TdP i by砤 niemal historia jego 縴cia. A potem odkryli, 縠
nie mieli racji* i nic. Wielokrotnie s硑sza砮m, jak komentatorzy
przepraszaj widz體 za tak sytuacj.

Wida, 縠 nie ogl眃a砮 dok砤dnie transmisji. Dlaczego si pomylili?
Bo tak podano pierwotnie na ekranie - 縠 jest to inny Kolumbijczyk
(ten sam str骿, wi阠 o pomy砶 nietrudno); dok砤dnie ten sam b潮d by
na livescore na CyclingNews, kt髍y r體nolegle 秎edzi砮m. Pomylili si
wi阠 akurat nie komentatorzy a realizatorzy; a nasi komentatorzy po
prostu uwierzyli w podpis na monitorze; sprostowali bardzo szybko t
pomy砶; od razu jak uda硂 si zobaczy jego numer startowy.

*) jeden z nich powiedzia wr阠z co w stylu "mamy tu napisane, 縠 to
jednak Uran". To na co wcze秐iej patrzy? Na lask od makija縰?

Nie napinaj si ju, wyja秐i砮m ju, 縠 zwyczajnie nie zauwa縴砮
tego, 縠 realizatorzy wcze秐iej go b酬dnie podpisali; komentatorzy
byli od Ciebie znacznie czujniejsi.

Z ca硑m szacunkiem dla komentator體, kt髍zy wiedz co robi, to naprawd
nie jest najbardziej skomplikowane i wyczerpuj眂e zaj阠ie na 秝iecie.

Jest to bardzo trudny zaw骴 - chocia縝y z tej racji, 縠 ka縟y przyg硊p
w tym kraju bezkarnie wy秏iewa si z ich rzekomych wpadek (vide ten
przypadek gdy nie zauwa縴砮 istoty b酬du - a dorobi砮 do tego ca潮
ideologi o ich braku profesjonalizmu w sytuacji, gdy w砤秐ie wykazali
si du縴m profesjonalizmem wychwytuj眂 podpis kt髍y na ekranie go禼i
bardzo kr骳iutko, a kt髍ego sam nie spostrzeg砮 oraz szybko
wychwytuj眂 pomy砶 realizatora). W tym zawodzie pracujesz ca硑 czas
na 縴wo, w sporym stresie, musisz bardzo szybko reagowa, nie masz
najmniejszego marginesu na b酬dy (kt髍e zaraz tysi眂e "milusi駍kich"
wychwytuj i z ko硉u駍kim u秏iechem powtarzaj; musisz umie stworzy
odpowiedni atmosfer widowiska, wci眊n辨 widza, przedstawi dobrze
dan dyscyplin - i moim zdaniem Krzysztof Wyrzykowski potrafi to
robi, a Sobczy駍ki w tej transmisji nie odstawa od niego poziomem
(cho zwykle jego partnerem jest Jaro駍ki)

Chodzi o proporcje mi阣zy studiem i transmisjami oraz priorytety, kt髍e
sobie TVP ustala. Zreszt Ty dobrze wiesz o co chodzi, tylko lubisz si
przypierdzieli :]

Nie - ja m體i o nieogl眃aniu studi體, bo bardzo rzadko kiedy jest tam
co ciekawego. A 縠 takie s proporcje - za縜lenia do tych co
abonamentu nie p砤c; obecnie TVP jest tak naprawd utrzymywana tylko
z reklam; tylko 縠 na owe reklamy ma restrykcje - wiec radzi sobie w
taki spos骲, bo nie mo縠 otwarcie przerywa audycji jak Polsat czy
TVN.
Tylko ludzie

No wi阠 podsumujmy. Wg. mnie TVP nie umie transmitowa sportu, a wed硊g
Ciebie robi to bardzo dobrze, tak?

Nie robi tego bardzo dobrze - ale te i nie robi 糽e co insynuujesz w
przypadku tej transmisji. Nie by硂 縜dnej istotnej wpadki w tym
kolarstwie - do tego puszczono ca潮 ko馽體k w jednym kawa砶u na
g丑wnej antenie - co wcale nie by硂 kiedy norm, bardzo cz阺to
kolarstwo pokazywano wycinkami przerzucaj眂 si co chwil gdzie
indziej; IMO w tym przypadku szukasz po prostu dziury w ca硑m. TVP1
czy TVP2 - to nie s kana硑 sportowe i nie mo縩a ich zestawia ze
sportem w kana砤ch tematycznych bo to zupe硁ie co innego.

Szcz甓liwie wolno nam mie r罂ne zdania, bo ja musz znika i sobie co
powt髍zy do pracy. Miejmy nadziej, 縠 specjali禼i od ci昕kiego chleba
z TVP powtarzaj sobie nazwiska judok體, 縠by jutro nie robi wioski.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-29 09:07:49
Autor: PK
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-28, Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:
Jest to bardzo trudny zaw贸d - chocia偶by z tej racji, 偶e ka偶dy przyg艂up
w tym kraju bezkarnie wy艣miewa si臋 z ich rzekomych wpadek (vide ten
przypadek gdy nie zauwa偶y艂e艣 istoty b艂臋du - a dorobi艂e艣 do tego ca艂膮
ideologi臋 o ich braku profesjonalizmu w sytuacji, gdy w艂a艣nie wykazali
si臋 du偶ym profesjonalizmem wychwytuj膮c podpis kt贸ry na ekranie go艣ci艂
bardzo kr贸ciutko, a kt贸rego sam nie spostrzeg艂e艣 oraz szybko
wychwytuj膮c pomy艂k臋 realizatora). W tym zawodzie pracujesz ca艂y czas
na 偶ywo, w sporym stresie, musisz bardzo szybko reagowa膰, nie masz
najmniejszego marginesu na b艂臋dy (kt贸re zaraz tysi膮ce "milusi艅skich"

Cz艂owieku! O jakim stresie i braku marginesu Ty do mnie rozmawiasz?
Komentator sportowy to zaw贸d praktycznie BEZ ODPOWIEDZIALNO艢CI.

Nie wiem czym Ty si臋 zajmujesz - mo偶e jeste艣 np. zawodowym szachist膮
i to co napisz臋, Ci臋 zaskoczy. Prawie wszystie zawody s膮 "na 偶ywo"
i prawie wszystkie s膮 bardziej odpowiedzialne ni偶 komentowanie sportu.

Nie - ja m贸wi臋 o nieogl膮daniu studi贸w, bo bardzo rzadko kiedy jest tam
co艣 ciekawego. A 偶e takie s膮 proporcje - za偶alenia do tych co

No a ja m贸wi臋 o tym, 偶e specyfika transmisji z wydarze艅 sportowych
z r贸wnoleg艂ymi dyscyplinami (IO, turnieje lekkoatletyczne itp)
wymagaj膮 艣ledzenia transmisji, a wi臋c tak偶e s艂uchania tych g艂upot.

Jednocze艣nie jestem naprawd臋 zachwycony faktem, 偶e TVP wykupi艂o
licencje i transmituje niekt贸re dyscypliny na tvp.pl (naprawd臋 powia艂o
rozwojem). Szkoda tylko, 偶e korzystaj膮 z Silverlighta, kt贸ry dla mnie
jest strasznym utrudnieniem i nie zawsze mog臋 korzysta膰. Szcz臋艣liwie
dzi艣 akurat tak :).

abonamentu nie p艂ac膮; obecnie TVP jest tak naprawd臋 utrzymywana tylko
z reklam; tylko 偶e na owe reklamy ma restrykcje - wiec radzi sobie w

Tak naprawd臋 to jest utrzymywane z reklam, um贸w partnerskich, product
placementu, dotacji rz膮dowych, dotacji unijnych i dotacji prywatnych.
Z abonamentu w zesz艂ym roku dostali 205 mln z艂 (ponad 12% ich bud偶etu),
wi臋c jest to ca艂kiem sporo kasy.

taki spos贸b, bo nie mo偶e otwarcie przerywa膰 audycji jak Polsat czy
TVN.

Ale dostaje wyr贸wnanie w postaci dotacji i wychodzi mniej wi臋cej
na zero, o czym ju偶 si臋 nie wspomina tak cz臋sto.

Problemem TVP s膮 nie wp艂ywy tylko nieefektywno艣膰. Sporo kasy wpuszczaj膮
w zupe艂nie niedochodowe byty (TVP Historia, mn贸stwo lokalnych o艣rodk贸w
telewizyjnych)

Poza tym - poniewa偶 TVP ma obsesj臋 na punkcie ogl膮dalno艣ci* - mn贸stwo
kasy pakuj膮 w programy rozrywkowe typu taniec na lodzie. I kiedy m贸wi臋
"mn贸stwo" mam na my艣li np. to, 偶e p艂ac膮 wyst臋puj膮cym celebrytom
wi臋cej ni偶 bogaty TVN. Podoba sytuacja jest np. z prezenterami
wiadomo艣ci.

* - obsesja ogl膮dalno艣ci := dla TVP "hitem" jest co艣 przyci膮gaj膮cego
przynajmniej 2mln widz贸w. Wielokrotnie obcinano programy maj膮ce 1-1.5mln
z powodu "niskiej ogl膮dalno艣ci". Jest to popularny temat 偶art贸w ludzi
"w bran偶y" i nie tylko, co wida膰 po mnie :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-29 05:33:40
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 29 Lip, 11:07, PK <k...@nospam.pl> wrote:

Cz硂wieku! O jakim stresie i braku marginesu Ty do mnie rozmawiasz?
Komentator sportowy to zaw骴 praktycznie BEZ ODPOWIEDZIALNOI.

Kpisz? My秎isz, 縠 komentatorzy nie maj zwierzchnik體? Nie maj
szerokiej konkurencji czyhaj眂ej na ich miejsce? Zejd na ziemi;
nawet Szpakowski par lat by na oucie, gdy szefem sportu w TVP by
Basa砤j, kt髍y uwa縜 Szpaka za zaprzeczenie dobrego komentatora
dlatego za komentowanie wzi背 si w體czas sam ;))

No i inna sprawa - ostro pyskowa砮, 縠 komentatorzy nie przepraszaj
za sw骿 b潮d - jako nie zauwa縴砮m by Ty przeprosi za publicznie
oskar縜nie ich o brak profesjonalizmu, by zwr骳i im honor - w
sytuacji, gdy to Ty nie zauwa縴砮 napisu na ekranie; wola砮 po
prostu "uda" 縠 ca砮go mojego komentarza po秝i阠onego konkretnym
zarzutom nie by硂. Na tym przyk砤dzie widzimy jak na d硂ni klasyczn
hipokryzj - du縪 砤twiej znel兼 糳zb硂 w czyim oku ni zauwa縴
belk w swoim.

Nie wiem czym Ty si zajmujesz - mo縠 jeste np. zawodowym szachist
i to co napisz, Ci zaskoczy. Prawie wszystie zawody s "na 縴wo"
i prawie wszystkie s bardziej odpowiedzialne ni komentowanie sportu..

Nie b眃 秏ieszny.

No a ja m體i o tym, 縠 specyfika transmisji z wydarze sportowych
z r體noleg硑mi dyscyplinami (IO, turnieje lekkoatletyczne itp)
wymagaj 秎edzenia transmisji, a wi阠 tak縠 s硊chania tych g硊pot.

Wcale nie wymagaj, mo縩a spokojnie odej舵 od telewizora

Ale dostaje wyr體nanie w postaci dotacji i wychodzi mniej wi阠ej
na zero, o czym ju si nie wspomina tak cz阺to.

Akurat, nie ma mowy o 縜dnym wychodzeniu na zero; tamte stacje mog
przerywa filmy reklamami, TVP nie mo縠 - i tej straty nie nadrobi
szcz眛kowym abonamentem

Problemem TVP s nie wp硑wy tylko nieefektywno舵. Sporo kasy wpuszczaj
w zupe硁ie niedochodowe byty (TVP Historia, mn髎two lokalnych o秗odk體
telewizyjnych)

Oczywi禼ie, 縠 tak - ale na tym polega telewizja publiczna - 縠 nie
jest nastawiona tylko na zysk (ostatnio to niestety ju zanika). TVP
Historia jest zupe硁ie niedochodowa - ale jest za to stoi na wysokim
poziomie, podobnie jak TVP Kultura. Efektywno舵 zarz眃zania? A jak
mo縠 by efektywnie zarz眃zana firma, w kt髍ej zarz眃 jest z nadania
politycznego, zmienia si co chwil i celem jego cz硂nk體 jest jak
najwi阫sze nachapanie si i za砤twienie posadek rodzinie i znajomym?
Jak mo縩a t sytuacj por體nywa z prywatnymi telewizjami b阣眂ymi
w砤sno禼i prezes體 (kt髍zy z tej racji oczywi禼ie bardzo dbaj o
swoje firmy), gdzie prezesami s po prostu profesjonali禼i?

Poza tym - poniewa TVP ma obsesj na punkcie ogl眃alno禼i* - mn髎two
kasy pakuj w programy rozrywkowe typu taniec na lodzie. I kiedy m體i
"mn髎two" mam na my秎i np. to, 縠 p砤c wyst阷uj眂ym celebrytom
wi阠ej ni bogaty TVN. Podoba sytuacja jest np. z prezenterami
wiadomo禼i.

A z czego to wynika? Z zami硂wania decydent體 do takiej szmiry? Czy z
tego, 縠 po prostu ludzie tak szmir lubi ogl眃a? Brutalna prawda
jest taka, 縠 "Taniec na lodzie" obejrzy znacznie wi阠ej os骲 ni
ambitny Teatr TV. A ogl眃alno舵 - to s po prostu pieni眃ze z reklam,
z kt髍ych TVP 縴je, wi阠 nie mo縠 sobie pozwoli na rezygnacj z
takiej szmiry. Dlatego nie ma mowy o prawdziwej telewizji publicznej
bez publicznych pieni阣zy - bo ambitne programy bardzo rzadko na
siebie zarabiaj
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-29 18:01:18
Autor: bans
Im starsze wino tym lepsze
W dniu 2012-07-29 11:07, PK pisze:

Cz艂owieku! O jakim stresie i braku marginesu Ty do mnie rozmawiasz?
Komentator sportowy to zaw贸d praktycznie BEZ ODPOWIEDZIALNO艢CI.

Nie denerwuj si臋, gadasz z Micha艂em "Ja Wiem Wszystko Najlepiej, Wy Przyg艂upy" Wilkiem. Poczytaj archiwum i sprawd藕, jak si臋 ko艅czy ka偶da praktycznie dyskusja z nim. Ju偶 zosta艂e艣 okre艣lony jako 艣mieszny", a teraz nazwany "przyg艂upem". Wilk nie ma poj臋cia o kulturze dyskusji, abstrahuj膮c ju偶 od tego, 偶e lubi si臋 wym膮drza膰 maj膮c nik艂e poj臋cie o temacie.

To tyle, zosta艂e艣 ostrzez偶ony.

--
bans

Data: 2012-07-29 09:19:14
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 29 Lip, 18:01, bans <g...@o2.pl> wrote:

Nie denerwuj si, gadasz z Micha砮m "Ja Wiem Wszystko Najlepiej, Wy
Przyg硊py" Wilkiem.

Kr髏ka pi砶a - masz co do napisania na temat pracy komentator體 w tym
wy禼igu? (bo o tym by砤 mowa). Masz jakie konstruktywne uwagi - poza
chamskimi z硂秎iwo禼iami? Bo ja przytoczy砮m tu szereg argument體 - Ty
swoj dzia砤lno舵 w tym w眛ku zacz背e od personalnego ataku. A ju
najbardziej komiczne jest to - gdy tacy kolesie jak Ty usi硊j si
przebra w ubranko "bezstronnego obserwatora". Jedno z dwojga kole -
albo jeste bezstronny i trzymasz si ca砶owicie z dala od wszelkich
spor體 , albo dopuszczasz si chamskich uwag osobistych ca砶owicie nie
na temat. Nie mo縩a zje舵 ciastka i dalej mie ciastko :((
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2012-07-29 19:56:47
Autor: Titus Atomicus
Im starsze wino tym lepsze
In article <b9c1fce1-cabb-41a9-9f61-6fb9795b3671@m7g2000vbc.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 29 Lip, 18:01, bans <g...@o2.pl> wrote:

> Nie denerwuj si, gadasz z Micha砮m "Ja Wiem Wszystko Najlepiej, Wy
> Przyg硊py" Wilkiem.
[...]

[...]

A w ktorym miejscu widzisz tam chamstwo?

Jesli wypowiadasz sie publicznie, kazdy ma prawo oceniac twoj wystep.
I jak widac sa tacy, ktorzy maja wlasne zdanie i z tego prawa korzystaja.
 Znowu probujesz manipulowac twierdzac ze nazywanie chamstwem twojego zachowania jest chamstem. To dosc karkolomny zarzut.
Nie, Wilku. To ty jestes skonczonym chamem i coraz wiecej osob sie o tym przekonuje.
--
TA

Data: 2012-07-29 19:58:02
Autor: rAzor
Im starsze wino tym lepsze
U縴tkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisa::
Nie, Wilku. To ty jestes skonczonym chamem i coraz wiecej osob sie o tym
przekonuje.

Cz硂wieku, ty si lecz.
Albo znajd sobie kobiet.
--
Z te禼iow si nie dyskutuje. Do te禼iowej si strzela w obronie w砤snej.

Data: 2012-07-29 17:59:55
Autor: Jan Srzednicki
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-29, rAzor wrote:
U偶ytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisa艂::
Nie, Wilku. To ty jestes skonczonym chamem i coraz wiecej osob sie o tym
przekonuje.

Cz艂owieku, ty si臋 lecz.
Albo znajd藕 sobie kobiet臋.

Ej, ale we藕 go ju偶 nie wyci膮gaj ludziom z KF.

Data: 2012-07-30 08:04:58
Autor: bans
Im starsze wino tym lepsze
W dniu 2012-07-29 19:58, rAzor pisze:

Albo znajd sobie kobiet.

Widze, ze nie tylko ja tak mysle :)))

--
bans

Data: 2012-07-30 02:19:02
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 30 Lip, 08:04, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-07-29 19:58, rAzor pisze:

> Albo znajd sobie kobiet.

Widze, ze nie tylko ja tak mysle :)))

Masz co do napisania om Winokurowie, o wy禼igach olimpijskich,
kt髍ych dotyczy temat? Wielokrotnie narzekasz na poziom precla, na to,
縠 ludzie atakuj innych - a tymczasem co sam robisz??? Kolejny post z
czysto osobistymi i chamskimi uwagami, zero jakiegokolwiek zwi眤ku z
tematem!
Klasyczny HIPOKRYTA!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-28 21:24:37
Autor: biodarek
Im starsze wino tym lepsze
W dniu 2012-07-28 17:15, PK pisze:
On 2012-07-28, biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wg rankingu UCI Micha艂 Kwiatkowski jest 63. 2 miejsce w TdP podci膮gn臋艂o w g贸r臋.

Bardziej ni偶 naszych "z top 200" 偶al mi Cancellary. Liczy艂em na powt贸rk臋
z Pekinu.
Raczej nie sklej膮 go na TT :/.

Tak, to przykre. Wygl膮da艂o na 艂okie膰, ale pisz膮, 偶e uszkodzony bark. By艂o wida膰, 偶e nie mo偶e si臋 za bardzo oprze膰 na kierownicy. A w czas贸wce mia艂by du偶e szanse na z艂oto. Le偶a艂 te偶 nasz Maciej Bodnar. Na zdj臋ciach ma pokaleczon膮 twarz, ale gorzej, 偶e tak偶e rozbite kolano, 艂okie膰 i nadgarstek. Chocia偶 skoro dzi艣 jecha艂 po upadku, to mo偶e pojedzie te偶 w czas贸wce za trzy dni. Chyba przepisy olimpijskie m贸wi膮, 偶e aby jecha膰 czas贸wk臋, trzeba te偶 startowa膰 ze startu wsp贸lnego. A tutaj zawsze jest wi臋ksze ryzyko kraksy. Maciej Bodnar by艂 15 w czas贸wce w tegorocznym Giro i jakby si臋 wcisn膮艂 do pierwszej dziesi膮tki by艂oby 艣wietnie.

--
biodarek

Data: 2012-08-01 22:55:01
Autor: biodarek
Im starsze wino tym lepsze
W dniu 2012-07-28 21:24, biodarek pisze:
[...]

No i pech Polaka w ITT. Mia艂 szans臋 na lepsze miejsce, ale sko艅czy艂 na 25. Z艂apa艂 gum臋, zmieniony rower nie zmienia艂 bieg贸w, kolejna zmiana roweru...

A Cancellary rzeczywi艣cie szkoda. Wida膰 by艂o jego b贸l na mecie. Sko艅czy艂 na 7 miejscu, ale gdyby nie kontuzja by艂oby lepiej. Mo偶e i nie pokona艂by Wigginsa, ale nawi膮za艂by wyr贸wnan膮 walk臋.

Marne pocieszenie dla Fabiana, 偶e w Londynie przyby艂a kolejna atrakcja turystycza - Zakr臋t Cancellary.

S膮dz膮c po licznie zgromadzonych na trasie kibicach mo偶na powiedzie膰, 偶e by艂y to najliczniej ogl膮dane zawody tych igrzysk.

--
biodarek

Im starsze wino tym lepsze