Im starsze wino tym lepsze

Data: 2012-07-30 09:23:18
Autor: whitey
Im starsze wino tym lepsze
On 28/07/12 15:56, biodarek wrote:
Gratulacje dla Vinokurowa

Trzymam kciuki zeby sie nie okazalo ze jakis koks... Tak ogolnie stary
wyga, myknal Urana koncertowo na finiszu, a cudowne dziecko dwoch
pedalow Cav niestety w wywiadach nie trzyma cisnienia. Troche szkoda
czlowieka, z drugiej strony bardziej jego kolegow szkoda, robili co
mogli zeby go dowiezc, majac w perespektywie TT w Srode. Dla teamu szcun.

--
whitey

Data: 2012-07-30 08:44:52
Autor: PK
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-30, whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote:
Trzymam kciuki zeby sie nie okazalo ze jakis koks... Tak ogolnie stary

Raczej wątpię. 5 lat temu to był wyraźny kryzys wieku średniego w
drugiej połowie kariery. Dużo zawodów, duża odpowiedzialność.

Zresztą tego wyścigu nie wygrał siłą tylko doświadczeniem
i inteligencją. Dokładnie tych rzeczy zabrakło młodym Brytyjczykom,
którzy chyba założyli, że peleton zje ucieczki tak jak na wyścigach
profesjonalnych i jako największa grupa wyprowadzą go na finiszu.
Problem polega na tym, że od 20 lat wszystkie wyścigi wygrywały
takie 2-3 osobowe ucieczki :). Wcześniejszych nie widziałem, ale
pewnie nie jest problemem sprawdzić.

wyga, myknal Urana koncertowo na finiszu, a cudowne dziecko dwoch

Naprawdę to było niezłe. Zobaczył przez które ramię Uran się odwraca,
stanÄ…Å‚ w "martwym polu" i odfrunÄ…Å‚ w dobrym momencie.

Uran wypił wodę i wyrzucił bidon daleko od finiszu. Vinokourov czekał i
zrobił to chwilę przed ostatnim wyprzedzeniem. Duży spokój :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-30 09:08:09
Autor: Jan Srzednicki
Im starsze wino tym lepsze
On 2012-07-30, PK wrote:
[..]
Uran wypił wodę i wyrzucił bidon daleko od finiszu. Vinokourov czekał i
zrobił to chwilę przed ostatnim wyprzedzeniem. Duży spokój :).

Swoją drogą, czy tylko mnie mierzi to wyrzucanie bidonów? Oczywiście
trasy wyścigów profesjonalnych są sprzątane, ale to bardziej lanserskie
amatory podłapują potem zachowania "profesjonalne" i wywalają bidony,
butelki PET czy tubki po żelach.

Data: 2012-07-30 02:24:12
Autor: Wilk
Im starsze wino tym lepsze
On 30 Lip, 11:08, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Swoj± drog±, czy tylko mnie mierzi to wyrzucanie bidonów? Oczywi¶cie
trasy wy¶cigów profesjonalnych s± sprz±tane, ale to bardziej lanserskie
amatory pod³apuj± potem zachowania "profesjonalne" i wywalaj± bidony,
butelki PET czy tubki po ¿elach.

Niestety widaæ t± modê a¿ za dobrze na trasach s³ynnych podjazdów
asfaltowych w Alpach - czasem od opakowañ po ¿elach a¿ siê roi. Kiedy¶
nawet by³em ¶wiadkiem takiej wiêkszej akcji sprz±tania takiej drogi -
tylko z "pokolarskich" odpadków.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-16 07:48:02
Autor: rmikke
Im starsze wino tym lepsze

wrote:

> [...]

asfaltowych w Alpach - czasem od opakowañ po ¿elach a¿ siê roi. Kiedy¶

nawet by³em ¶wiadkiem takiej wiêkszej akcji sprz±tania takiej drogi -

Hmmm... Kto¶ tu kiedy¶ przytacza³ artyku³, w którym¶ jaki¶ naukowiec wyliczy³,
¿e pusty bidon jakos poprawia aerodynamikê na tyle, ¿e z bidonem jedzie
siê odrobinê SZYBCIEJ...

Data: 2012-07-30 09:14:33
Autor: Olgierd
Im starsze wino tym lepsze
On Mon, 30 Jul 2012 09:08:09 +0000, Jan Srzednicki wrote:

Uran wypił wodę i wyrzucił bidon daleko od finiszu. Vinokourov czekał i
zrobił to chwilę przed ostatnim wyprzedzeniem. Duży spokój .

Swoją drogą, czy tylko mnie mierzi to wyrzucanie bidonów?

Nie tylko Ciebie. Wiocha na maksa.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-30 11:42:35
Autor: BoDro
Im starsze wino tym lepsze
Dnia 30-07-2012 o 11:14:33 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisa³(a):

Swoj± drog±, czy tylko mnie mierzi to wyrzucanie bidonów?

Nie tylko Ciebie. Wiocha na maksa.

Bidony to jeszcze pó³ biedy: mo¿na je wykorzystaæ lub potraktowaæ jako  pami±tkê - pod warunkiem, ¿e bêd± wyrzucane tam, gdzie s± kibice :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Im starsze wino tym lepsze