Im szybciej, tym bezpieczniej

Data: 2014-02-26 13:29:43
Autor: Tadeusz
Im szybciej, tym bezpieczniej
Data: 2014-02-26 12:53:14
Autor: masti
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia pięknego Wed, 26 Feb 2014 13:29:43 +0100 osobnik zwany Tadeusz
napisał:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/im-
szybciej-tym-bezpieczniej-policja-potwierdza,1996229,324

:)

ciekawe ile razy trzeba to będzie powtarzać znaim trafi do pustych łbów?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-26 14:05:03
Autor: Artur Maśląg
napisał:

[...]

Tylko puste łby wierzą w prawdziwość takiego stwierdzenia:>

Data: 2014-02-26 18:53:18
Autor: Maciek
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia Wed, 26 Feb 2014 12:53:14 +0000 (UTC), masti napisa(a):

ciekawe ile razy trzeba to bdzie powtarza znaim trafi do pustych bw?

Polska nie Dania. Tu nawet jesli by pozwolic na jazde 100 km/h w
zabudowanym, to zawsze sie znajdzie jakis kretyn, ktoremu bedzie za wolno i
pojedzie 120. Sorry, taki mamy narod.

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2014-02-26 18:13:54
Autor: masti
Im szybciej, tym bezpieczniej

a jak postawisz 30 to nie pojedzie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-26 20:06:13
Autor: Maciek
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia Wed, 26 Feb 2014 18:13:54 +0000 (UTC), masti napisa(a):

a jak postawisz 30 to nie pojedzie?

Pojedzie 50.

Ale co z tego? W artykule jest mowa, ze podnoszenie limitow predkosci
sprawia, ze rzadziej dochodzi do wyprzedzania. U nas to nic nie da. --

Data: 2014-02-26 20:21:09
Autor: masti
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia pięknego Wed, 26 Feb 2014 20:06:13 +0100 osobnik zwany Maciek
napisał:

Dnia Wed, 26 Feb 2014 18:13:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a jak postawisz 30 to nie pojedzie?

Pojedzie 50.

a dlaczego nie 150? to są twoje wymysły.

Ale co z tego? W artykule jest mowa, ze podnoszenie limitow predkosci
sprawia, ze rzadziej dochodzi do wyprzedzania. U nas to nic nie da.

faktycznie wyprzedzanie na autostradzie to strasznie niebezpieczne jest.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-27 00:16:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Im szybciej, tym bezpieczniej
Hello masti,

a jak postawisz 30 to nie pojedzie?
Pojedzie 50.
a dlaczego nie 150? to s twoje wymysy.
Ale co z tego? W artykule jest mowa, ze podnoszenie limitow predkosci
sprawia, ze rzadziej dochodzi do wyprzedzania. U nas to nic nie da.
faktycznie wyprzedzanie na autostradzie to strasznie niebezpieczne jest.

Bardzo. Jakby widzia na wasne oczy, do jakich wypadkw dochodzi, to
by nie ironizowa.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-27 08:42:35
Autor: masti
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 00:16:02 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

Hello masti,

[...]

Bardzo. Jakbyś widział na własne oczy, do jakich wypadków dochodzi, to
byś nie ironizował.

w porównaniu do dróg jednopasmowych?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-27 10:01:24
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, February 27, 2014, 9:42:35 AM, you wrote:

[...]
w porwnaniu do drg jednopasmowych?

Tak. Hint: karambole. Niewinna obcierka przy wyprzedzaniu moe si
skoczy wieloma ofiarami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-27 09:30:26
Autor: masti
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 10:01:24 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Tak. Hint: karambole. Niewinna obcierka przy wyprzedzaniu może się
skończyć wieloma ofiarami.

no i ile ich było? w porównaniu do wypadków na drogach jednopasmowych

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-27 10:46:56
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, February 27, 2014, 10:30:26 AM, you wrote:

[...]
no i ile ich byo? w porwnaniu do wypadkw na drogach jednopasmowych

Nie pisae o iloci wypadkw.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-27 00:14:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Im szybciej, tym bezpieczniej
Hello Maciek,

a jak postawisz 30 to nie pojedzie?
Pojedzie 50.
Ale co z tego? W artykule jest mowa, ze podnoszenie limitow predkosci
sprawia, ze rzadziej dochodzi do wyprzedzania. U nas to nic nie da.

Na autostradach dao - ruch si uspokoi.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-27 08:58:37
Autor: J.F.
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia Thu, 27 Feb 2014 00:14:42 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Hello Maciek,
[...]

z powodu podniesienia predkosci na 140 ? Gdy wiekszosc i tak jedzie ponizej 120 ? J.

Data: 2014-02-27 08:43:11
Autor: masti
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 08:58:37 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

Dnia Thu, 27 Feb 2014 00:14:42 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello Maciek,
a jak postawisz 30 to nie pojedzie?
Pojedzie 50.
Ale co z tego? W artykule jest mowa, ze podnoszenie limitow predkosci
sprawia, ze rzadziej dochodzi do wyprzedzania. U nas to nic nie da.

Na autostradach dało - ruch się uspokoił.

z powodu podniesienia predkosci na 140 ? Gdy wiekszosc i tak jedzie
ponizej 120 ?

ale specjaliści PMSowi twierdzą, że nie można podnieść w miastach do 60 bo będą jeździć 120

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-27 09:55:40
Autor: Jan Koval
Im szybciej, tym bezpieczniej

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:1804901389.20140227001442pik-net.pl.invalid...

Na autostradach dao - ruch si uspokoi.

Poowa jedzie lewym pasem a poowa prawym.

J.

Data: 2014-02-27 01:29:43
Autor: Tomasz Pyra
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia Wed, 26 Feb 2014 20:06:13 +0100, Maciek napisa(a):

[...]

Swoj drog to te wnioski w artykule s cokolwiek dziwne...

Bo co jak co, ale podnoszenie limitw prdkoci raczej liczb wyprzedza
bdzie zwiksza.

Zakadajc e kierowcy stosuj si do ograniczenia prdkoci, to im
prdko nisza, tym mniej wyprzedza, bo mniej pojazdw ktre jed
wolniej ni ograniczenie (np. ciarwek ktre jad max 85)

No chyba e ci Duczycy tacy praworzdni e ciarwki jedziy 70, a
osobwki wyprzedzay je jadc w porywach 80km/h.
No i jak dla osobwek podnieli do 90, to teraz wyprzedzanie trwa 2x krcej
:-)

Data: 2014-02-27 03:06:54
Autor: WOJO
Im szybciej, tym bezpieczniej
Zakadajc e kierowcy stosuj si do ograniczenia prdkoci, to im
prdko nisza, tym mniej wyprzedza, bo mniej pojazdw ktre jed
wolniej ni ograniczenie (np. ciarwek ktre jad max 85)
Robisz ze zaoenia.
"Uredniony" kierowca bdzie jecha z prdkoci blisk optymalnej dla minimalnego spalania +/- 90km/h
Cz kierowcw uzna t prdko za zbyt nisk i pojad 120-140 km/h.
Margines poczuje si niedowartociowany w yciu i pojad >150km/h
Taki sam margines bdzie jecha z prdkoci +/- 50km/h.

No chyba e ci Duczycy tacy praworzdni e ciarwki jedziy 70, a
osobwki wyprzedzay je jadc w porywach 80km/h.
No i jak dla osobwek podnieli do 90, to teraz wyprzedzanie trwa 2x krcej
Manewr wyprzedzania rzdzi si wasnymi prawami dotyczcymi prdkoci i jak musze przekroczy ograniczenie to je zwyczajnie przekraczam na czas manewru.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-27 08:00:13
Autor: Tomasz Pyra
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia Thu, 27 Feb 2014 03:06:54 +0100, WOJO napisa(a):

[...]

No ale przy takich zaoeniach co za rnica czy dozwolone jest 30 czy 230?
;)

[...]

A to ju zaley tylko i wycznie od tego, co Ci grozi za takie
przekroczenie. Dopisujc par zer tu i wdzie w taryfikatorze, okae si,
e nawet podczas wyprzedzania, bl za mostkiem ktry bdziesz czu
przekraczajc prdko dozwolon, bdzie nie do zniesienia ;)

Dlatego wszystko zaley od tego, gdzie midzy tymi zaoeniani s
wspomniani w artykule Duczycy.

Data: 2014-02-27 17:35:40
Autor: Shrek
On 2014-02-27 01:29, Tomasz Pyra wrote:

Zakadajc e kierowcy stosuj si do ograniczenia prdkoci

GIGO.

Shrek.

Data: 2014-02-27 19:23:55
Autor: MadMan
Im szybciej, tym bezpieczniej
Dnia Thu, 27 Feb 2014 01:29:43 +0100, Tomasz Pyra napisa(a):

mniej pojazdw ktre jed
wolniej ni ograniczenie (np. ciarwek ktre jad max 85)

Jednak jed troch wicej. Przynajmniej niektre. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-02-26 19:22:30
Autor: pwz
W dniu 2014-02-26 18:53, Maciek pisze:
[...]

Nie, nie, nie, wanie e wrcz przeciwnie. Kiedy dasz ograniczenie do 100, wszyscy bd jecha 70, po czym depta po heblach do 40 przed kadym dziwnie wygldajcym supem. Dopiero wjedajc w teren zabudowany, zaczn wycigi...
pwz

Data: 2014-02-26 14:23:48
Autor: Myjk
Im szybciej, tym bezpieczniej
Wed, 26 Feb 2014 13:29:43 +0100, Tadeusz
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/im-szybciej-tym-bezpieczniej-policja-potwierdza,1996229,324

"W 2011 roku na części dróg krajowych w Danii podniesiono obowiązujący
limit prędkości z 80 km/h do 90 km/h. Wcześniej, w 2004 roku, podniesiono
też limity prędkości (ze 110 km/h do 130 km/h) na kilku odcinkach
tamtejszych autostrad."

No i? U nas od dawna jest na autostradach 130/h, obecnie 140. Na lokalnych
podobnie jak obecnie w Danii, a nawet więcej. W Austrii czy Szwajcarii
nadal w wielu miejscach na AUTOSTRADACH jest ograniczenie do 100-110/h.

Więc nie wiem o co ten płacz. Za wolno można jeździć w PL? Bo trzeba też
przy tym brać pod uwagę, że za kierownicą siedzą tylko ludzie, nieuważni,
zwyczajnie omylni, a często po prostu nieodpowiedzialni. Sama prędkość nie
zabija. Zabija nieuwaga lub głupota (albo zbieg tych okoliczności) w
połączeniu z prędkością.

Tak jak tu:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wylotowka-zablokowana-po-wypadku-pasazerowie-lapali-stopa,112917.html

Niestety w wypadku tym zginął ojciec mojej szwagierki. BMW (niespodzianka?)
wg ustaleń policji jechało ponad 140/h. Prędkość nie zabiła? Zabiła, bo
gdyby jechał te 90, zwolnił do 60 przed zderzeniem, to wnuczki jeszcze by
się może pobawiły z dziadkiem -- a tak musiały go pochować w zeszły piątek.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-26 15:02:11
Autor: Wiwo

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:1iew63jbx8ba5$.dlgmyjk.org...

[...]

Mimo, że to dla Ciebie sprawa osobista, nie traktuj tego co napiszę jako atak, ale równie dobrze można założyć, że gdyby nie awaria świateł i zachowanie ostrożności przy skręcaniu w lewo, też by do wypadku nie doszło...

Wiwo

Data: 2014-02-26 15:35:41
Autor: Myjk
Im szybciej, tym bezpieczniej
Wed, 26 Feb 2014 15:02:11 +0100, Wiwo
[...]

Oczywiście. W rodzinie jestem w zasadzie jedynym który zauważa, na
podstawie posiadanych danych, że to prawdopodobnie, niestety, była wina
"dziadka" -- wyjeżdżał z podporządkowanej bez działającej sygnalizacji i
miał ustąpić. Stąd zwracałem uwagę na główną domenę ludzi -- omylność.
Popełnić błąd przy "normalnej" jeździe można, bo i można go naprawić --
bezmyślnie zapierdalać na skrzyżowaniu z błyskającym żółtym nie wypada, bo
błędu (nie ważne czy swojego czy kogoś) może nie da się naprawić. Więc, to
głównie ta duża prędkość człowieka zabiła -- a nie błąd.

Dlatego odrazu jak przeczytałem ten artykuł, przypomniał mi się film:
http://www.youtube.com/watch?v=bvLaTupw-hk

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-26 16:22:48
Autor: Pawel O'Pajak
Im szybciej, tym bezpieczniej
Powitanko,

No i? U nas od dawna jest na autostradach 130/h, obecnie 140. Na lokalnych
podobnie jak obecnie w Danii, a nawet wicej.

Tak, tylko ze Dania to taki ogromny kraj, ze jak na jednym koncu ruszysz, to nie zdazysz zmienic na 4ke jak dojedziesz do granicy;-) No chyba, ze uwzglednimy Grenlandie.
To oznacza, ze w Polsce gosc, ktory musi pojechac np. ze Slaska nad morze, jadac zgodnie z przepisami, do konca podrozy dojedzie niezle zmeczony. Pod koniec ma z pewnoscia wydluzony czas reakcji.
To nie duza predkosc meczy, tylko czas.
Nie widze powodu do jakichkolwiek ograniczen na autostradach.
Na prawde zdecydowana wiekszosc kierowcow jezdzi zgodnie ze zdrowym rozsadkiem. Jasne, ze jak sie trafi idiota, to wszyscy to zauwazaja i sie tym podniecaja, ale jaki procent, czy raczej promil, stanowia tacy wariaci? I czy jakiekolwiek limity uczynia z nich grzecznych i odpowiedzialnych ludzi?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2014-02-26 19:40:12
Autor: Myjk
Im szybciej, tym bezpieczniej
Wed, 26 Feb 2014 16:22:48 +0100, Pawel O'Pajak
Tak, tylko ze Dania to taki ogromny kraj, ze jak na jednym koncu ruszysz, to nie zdazysz zmienic na 4ke jak dojedziesz do granicy;-) No chyba, ze uwzglednimy Grenlandie.

Piszesz o tym ponieważ im łatwiej niż nam wybudować sieć bezpiecznych dróg
szybkiego ruchu? :P
[...]

Łolaboga, cieawe co na to kierowcy we Francji, we Włoszech czy tym bardziej
US.
Nie widze powodu do jakichkolwiek ograniczen na autostradach.

Ja widzę. Skrajni idioci bez wyobraźni mogą być dzięki temu temperowani. A
większość i tak jeździ poniżej dopuszczalnej, bo jazda więcej jak 120/h
jest już nieekonomiczna. Nawet mój CiTD przy 140/h zaczyna palić jak smok.
[...]

Zatem sam widzisz, że nie ma sensownego powodu by podnosić prędkość. Już
teraz często jest problem by wyprzedzić bez dostania po plecach długimi, bo
się któremuś bardziej śpieszy niż innym. Do niemieckiej kultury jeszcze nam
sporo lat brakuje.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-26 23:25:05
Autor: WS
Im szybciej, tym bezpieczniej
W dniu roda, 26 lutego 2014 19:40:12 UTC+1 uytkownik Myjk napisa:

Zatem sam widzisz, e nie ma sensownego powodu by podnosi prdko. Ju
teraz czsto jest problem by wyprzedzi bez dostania po plecach dugimi, bo
si ktremu bardziej pieszy ni innym. Do niemieckiej kultury jeszcze nam
sporo lat brakuje.

Bo Niemcy maja jeszcze :) "no limit" i nauczyli sie w lusterka patrzec + przewidywac, czy zdaza wyprzedzic.
A u nas co chwile jakis  ORMOWiec jadac 72/70 lewym pasem blokuje droge... "bo przeciez nie wolno go wyprzedzic"

WS

Data: 2014-02-27 10:34:08
Autor: dddddddd
W dniu 2014-02-26 19:40, Myjk pisze:
[...]

w Topgear też narzekają ;)

Nie widze powodu do jakichkolwiek ograniczen na autostradach.

Ja widzę. Skrajni idioci bez wyobraźni mogą być dzięki temu temperowani.

ilu takich widzisz na autostradach?

większość i tak jeździ poniżej dopuszczalnej, bo jazda więcej jak 120/h
jest już nieekonomiczna. Nawet mój CiTD przy 140/h zaczyna palić jak smok.

większość jedzie ok. 140km/h, część faktycznie jak ty 120/h, część równie bezpiecznie 180/h
W zasadzie na autostradzie nie przypominam sobie niebezpieczeństwa ze strony szybkich samochodów, pomijając idiotów wyprzedzających pasem awaryjnym (chyba dwóch takich widziałem w ciągu 10 lat)

[...]

no jeśli jedziesz 110/h to nie dziwne że ktoś jadący 40km/h ci zaświeci długimi jak mu się pakujesz pod maskę. Wystarczy ocenić różnicę prędkości i przepuścić dużo szybsze auto.
Jeździsz też TIRami? bo oni właśnie często przy zmianie pasa oceniają _tylko_ odległość (choć IMO ostatnio to też się poprawia), a nie prędkość jadącego na drugim pasie (i chyba dużo bezpieczniej jest wtedy mieć w stosunku do nich dużą różnicę prędkości, bo wtedy nie zajeżdżają drogi i widzą że ktoś jedzie jednak szybciej)

Łukasz

Data: 2014-02-28 08:10:25
Autor: Myjk
Im szybciej, tym bezpieczniej
Thu, 27 Feb 2014 10:34:08 +0100, dddddddd
Nie widze powodu do jakichkolwiek ograniczen na autostradach.
Ja widzę. Skrajni idioci bez wyobraźni mogą być dzięki temu temperowani.
ilu takich widzisz na autostradach?

Często autostradami nie jeżdżę -- średnio 3-4 razy w roku, i zawsze na
kursie trafi się 4-5 "zapierdalaczy". Ja wolno ogólnie nie jeżdżę, na lewym
pasie mnie rzadko widać, a jeśli widać to nikomu przed maskę nie wjeżdżam,
a z pewnością nie jadę poniżej dopuszczalnej. I zawsze się jakiś trafi, co
mimo tego że widzi mnie z >400m plecy mi opala zamiast odpuścić gazowanie i
dać mi w spokoju wyprzedzić np. kolumnę TIRolotów... --
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-28 10:52:31
Autor: J.F
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości
[...]

Zalezy z jaka predkoscia jedzie. 200 vs 120 to juz uprawnia do swiecenia z 400m,
czas na spokojna zmiane pasa.
Oczywiscie zawsze mozesz sie wykazac silom i godnosciom osobistom i dokonczyc kolumne wedle wlasnego uznania.

ktora to autostrada i jak dlugi kurs ? Choc w sumie ... 4-5 szybkich faktycznie sie trafi ..

J.

Data: 2014-02-28 11:29:08
Autor: dddddddd
W dniu 2014-02-28 08:10, Myjk pisze:
[...]

ja mam 'pod domem' autostradę i korzystam z niej codziennie, fakt- często jeżdżę szybciej, ale nawet jak jadę powoli (co wcale nie jest rzadkością, bo czasem mi się nie spieszy albo jestem zmęczony i jadę 110) to rzadko trafia się 'poganiacz' czymkolwiek świecący. Sam jak jadę szybciej to zaświecę tylko takiemu co mi przed maskę wyjeżdża (przy większej różnicy prędkości przed maskę może oznaczać np. 100m przede mną) - ale zdarza się to bardzo rzadko (może właśnie 3-4 razy w roku, z czego większość to kierowcy tirów - ale może też wiem już czego się po autach na autostradzie spodziewać i jak widzę że jeden do drugiego się zbliża to zapala mi się czerwona lampka i zwalniam wcześniej...
Często są też momenty w których jestem najszybszy na danym fragmencie - wtedy też ciągnę dłużej lewym, bo wiem że o ile większość kierowców potrafi ocenić prędkość auta za nim, o tyle jak widzą to auto na prawym pasie to wyłączają to ocenianie- bo skoro jedzie prawym to tak jak ja, to zaczynam wyprzedzać - nie ważne że jadę 110 a on 160 i jest blisko. Kierowcy TIRów widzą tylko znaczne różnice prędkości -jak jedziesz 140 to ci wyjedzie przed maskę (i to często dosłownie), a jak grzejesz 200 to już nie

Łukasz

Data: 2014-02-28 10:04:58
Autor: BaX
Im szybciej, tym bezpieczniej
Ja widz. Skrajni idioci bez wyobrani mog by dziki temu temperowani. A
wikszo i tak jedzi poniej dopuszczalnej, bo jazda wicej jak 120/h
jest ju nieekonomiczna. Nawet mj CiTD przy 140/h zaczyna pali jak smok.

Dla silnika o pojemnoci wikszej ni kosiarka rznica w spalaniu przy 140km/h, a 160km/h jest pomijalnie maa.
ony 1.4 spalio wicej na trasie Wrocaw-Katowice, ni moje 3.0. Tempomat u mnie na 150-160km/h i nuudaaa, u niej "cega na gazie" aby dotrzyma tempa.

Data: 2014-02-27 13:27:13
Autor: T.
W dniu 2014-02-26 13:29, Tadeusz pisze:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/im-szybciej-tym-bezpieczniej-policja-potwierdza,1996229,324

:)
Bardzo inteligentne wnioskowanie - "Przypominamy, że 1 stycznia 2011 roku również w Polsce podniesione zostały limity prędkości. Od tego czasu po autostradach, zgodnie z przepisami, podróżować można z prędkością 140 km/h.
Komentatorzy kreślący wówczas widmo drogowej apokalipsy... mieli rację. W 2011 roku na polskich drogach zginęło o 282 osób więcej niż w roku 2010."

Widać to działa mniej więcej jak w tym przysłowiu - kowal zawinił a Cygana powiesili. Na autostradzie podnieśli prędkość - wtedy mieliśmy ze 300 km autostrad, a tu nagle zabitych 282 osoby. Ale może na wszystkich drogach, a nie tylko tych autostradach? W dodatku przecież miały być takie bezpieczne... :-)

T.

-- -

Data: 2014-02-27 13:50:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
Im szybciej, tym bezpieczniej
Hello T.,

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/im-szybciej-tym-bezpieczniej-policja-potwierdza,1996229,324
:)
Bardzo inteligentne wnioskowanie - "Przypominamy, e 1 stycznia 2011 roku rwnie w Polsce podniesione zostay limity prdkoci. Od tego czasu po autostradach, zgodnie z przepisami, podrowa mona z prdkoci 140 km/h.
Komentatorzy krelcy wwczas widmo drogowej apokalipsy... mieli racj.
W 2011 roku na polskich drogach zgino o 282 osb wicej ni w roku 2010."
Wida to dziaa mniej wicej jak w tym przysowiu - kowal zawini a
Cygana powiesili. Na autostradzie podnieli prdko - wtedy mielimy ze
300 km autostrad, a tu nagle zabitych 282 osoby. Ale moe na wszystkich
drogach, a nie tylko tych autostradach? W dodatku przecie miay by takie bezpieczne... :-)

Ale doczytaj kilka zda dalej, prosz.

T.
-- -

Niewaciwy delimiter.

Ta wiadomo e-mail jest wolna od wirusw i zoliwego
oprogramowania, poniewa ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Po co ten spam? Wycz to - tylko drani.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-27 20:58:13
Autor: tᴏ
Tadeusz wrote:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/im-
szybciej-tym-bezpieczniej-policja-potwierdza,1996229,324

U nas dojdą do tego za 20 lat.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Im szybciej, tym bezpieczniej