Im urwa ciągle mało!

Data: 2009-08-14 09:07:10
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34959,6926823,Zakon_boromeuszek_chce_wziac_szpital_miejski.html

Smaczku dodaje fakt że szpital "sprywatyzowało" rządzące aktualnie w
Szczecinie PO

Data: 2009-08-14 18:11:24
Autor: raff
Im urwa ciągle mało!
Grzegorz Z. pisze:
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34959,6926823,Zakon_boromeuszek_chce_wziac_szpital_miejski.html

Smaczku dodaje fakt że szpital "sprywatyzowało" rządzące aktualnie w
Szczecinie PO

"swoj dawny majatek". Czy ty Grzesiu umiesz czytac ?

Czy u lewactwa nawet z tym problem ?

R.

Data: 2009-08-14 09:27:52
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 18:11, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> [...]

> Szczecinie PO

"swoj dawny majatek". Czy ty Grzesiu umiesz czytac ?

Z czasów Bolesława Chrobrego ten majątek, jak swojego Siwka napoił w
Odrze?

Data: 2009-08-14 18:29:11
Autor: raff
Im urwa ciągle mało!
[...]

A umiesz czytac ?

Wy, czerwona holota, zawsze mieliscie problemy z pojmowaniem czegos takiego jak "prawo wlasnosci".

R.

Data: 2009-08-14 09:36:28
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 18:29, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> Odrze?

A umiesz czytac ?

Wy, czerwona holota, zawsze mieliscie problemy z pojmowaniem czegos

Ale to była własność niemiecka.

Jak cały Stettin, może z wyjątkiem ówczesnego polskiego konsulatu.

Data: 2009-08-14 18:43:12
Autor: raff
Im urwa ciągle mało!
[...]

A jak potwierdza przed sadem swoje prawa to wejdziesz pod stol i odszczekasz to ?

R.

Data: 2009-08-14 09:45:13
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 18:43, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Ale to była własność niemiecka.

> Jak cały Stettin, może z wyjątkiem ówczesnego polskiego konsulatu.

A jak potwierdza przed sadem swoje prawa to wejdziesz pod stol i
odszczekasz to ?

Przed niemieckim czy przed polskim?

Data: 2009-08-14 18:53:53
Autor: raff
Im urwa ciągle mało!
[...]

Ladna dzisiaj pogoda.

R.

Data: 2009-08-14 10:05:27
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 18:53, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Przed niemieckim czy przed polskim?

Ladna dzisiaj pogoda.

Koncertowa można powiedzieć.

Data: 2009-08-14 19:07:19
Autor: raff
Im urwa ciągle mało!
Przed niemieckim czy przed polskim?
Ladna dzisiaj pogoda.

Koncertowa można powiedzieć.

Powinni napalic w piecu na przyjazd milego goscia. Wiesz gdzie.

R.

Data: 2009-08-14 10:13:00
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 19:07, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Koncertowa można powiedzieć.

Powinni napalic w piecu na przyjazd milego goscia. Wiesz gdzie.

Palisz w piecu latem?

Data: 2009-08-14 19:17:26
Autor: raff
Im urwa ciągle mało!
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Noce chlodne. Szczegolnie na poludniu kraju.

R.

Data: 2009-08-14 10:26:57
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 19:17, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> Palisz w piecu latem?

Noce chlodne. Szczegolnie na poludniu kraju.

Ale koncert nie na południu tylko w Warszawie.

Data: 2009-08-14 20:44:26
Autor: Piotr
Im urwa ciągle mało!
Dnia Fri, 14 Aug 2009 18:29:11 +0200, raff napisał(a):

A umiesz czytac ?

Wy, czerwona holota, zawsze mieliscie problemy z pojmowaniem czegos takiego jak "prawo wlasnosci".

Za wyjątkiem własnej własności, bo tę pojmowali wspaniale.
Piotr

Data: 2009-08-14 12:34:59
Autor: Grzegorz Z.
Im urwa ciągle mało!
On 14 Sie, 20:44, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> takiego jak "prawo wlasnosci".

Za wyjątkiem własnej własności, bo tę pojmowali wspaniale.

Wracając do niemieckiej własności odebranej Niemcom w Stettinie - to
ciekawe co byś powiedział jakby jacyś Żydzi z Izraela zgłosiliby się
po tą własność... albo jeszcze lepiej jakieś zakonnice narodowości
żydowskiej.

Sytuacja w tym przypadku jest dokładnie tego rodzaju.

Ale to jeszcze nie koniec. Gdybyś zainteresował się kulisami ekipy
sprawującej obecnie w Stettinie władzę - to niejaki Krzystek robiący
za prezydenta z nadania PO (w Szczecinie szeroko dzisiaj znany jako
"Korzystek" - od tzw. "sprawy mieszkaniowej" - Google pomogą)
powiązany jest rodzinnie z Opus Dei i to nie jest już pierwsza taka
sytuacja jaka ma miejsce za jego/ich rządów.

Zaprawdę powiadam ci Piotrze - świat polityki nie jest taki czarno-
biały jak byś czasem chciał i nie dzieli się na "naszych" i na
"czerwonych".

Data: 2009-08-14 21:38:14
Autor: Piotr
Im urwa ciągle mało!
Dnia Fri, 14 Aug 2009 12:34:59 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Zaprawdę powiadam ci Piotrze - świat polityki nie jest taki czarno-
biały jak byś czasem chciał i nie dzieli się na "naszych" i na
"czerwonych".

Prawda płynie z twoich ust Grzesiu, aż jestem zdumiony.
Piotr

Data: 2009-08-14 22:03:19
Autor: Lorn
Im urwa ciągle mało!
Grzegorz Z. pisze:
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34959,6926823,Zakon_boromeuszek_chce_wziac_szpital_miejski.html

Smaczku dodaje fakt że szpital "sprywatyzowało" rządzące aktualnie w
Szczecinie PO

Oddać. :> Po sprzedaży przez zakon w prywatne łapki... CBA będzie miało trochę roboty. Majątek zajmie, przejdzie w ramiona Skarbu Państwa i rachunek wyjdzie na plus. :>

Im urwa ciągle mało!