Imigrant z Afryki odpowiada Jandzie: ,,Sramy na wa sze prawo i kulturę”

Data: 2017-09-16 21:56:28
Autor: maniek
Imigrant z Afryki odpowiada Jandzie: ,,Sramy na wa sze prawo i kulturę”
Imigrant z Afryki odpowiada Jandzie: ,,Sramy na wasze prawo i kulturę"

Wczoraj pisaliśmy o słowach Krystyny Jandy, która ,,czuje się, jakby ktoś na nią srał cały czas". Najwyraźniej tym kimś ma być Jarosław Kaczyński i jego ludzie, którzy nie wpuszczają do Polski tzw. uchodźców. Tymczasem imigrant z Afryki mieszkający w Niemczech nagrał krótkie wideo, w którym opowiada, co sądzi o tym kraju i jego wartościach.

https://parezja.pl/imigrant-afryki-odpowiada-jandzie-sramy-prawo-kulture/

Data: 2017-09-16 22:18:58
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości news:opjvla$un4$1gioia.aioe.org...
[...]

Najwyraźniej "emigrant" jest z PiS ;-)))

CL

Data: 2017-09-16 13:39:25
Autor: Zenek Kapelinder
Imigrant z Afryki odpowiada Jandzie: ,,Sramy na wasze prawo i kulturę"
Najwyrazniej z pisu bo jak by byl z po to by oszukal, okradl i zlapany za reke wrzeszczal ze nie jego reka.

Data: 2017-09-17 15:10:47
Autor: silvio balconetti

Napisalem gdzie indziej o tym i nie chce mi sie powtarzac:

>309,75 euro wydalem za dwa tygodnie krotkich wczasow (druga polowa 335,50) na jedzenie i benzyne, a za chalupe 357. (Czyli ponad 1002, a wlasna chalupa + prad + woda + rtv itd. tez w tym czasie kosztuja.) Bylem z dala od domu, bo w domu niebezpiecznie. Pan czarny za 328 moze sobie troche powegetowac, az przyjdzie policja i wsadzi go z kolegami do autobusu, ktory odwiezie go na lotnisko. Prawo tutejsze dziala powoli. W latach 80, 90 i pozniej przyjezdzali Polacy, Jugoslawianie, Rosjanie, Rumuni, Kurdowie, Cyganie. Siedzieli, czekali, robili na czarno, cos ukradli. Kilkaset tysiecy wrocilo dobrowolnie lub nie na ojczyzny lono. Dlatego jadac na wczasy do Turcji lub bylej Jugoslawii spotyka sie najczesciej przewodnikow, ktorzy urodzili sie, uczyli, a nawet studiowali w Niemczech. W knajpach i sklepikach tez sie dogadasz.
Uchodzcy wojenni dostaja czasowe prawo pobytu, a jak sytuacja w ich kraju sie poprawia, to musza wracac. Nieliczni, ktorzy dostali azyl maja zezwolenie na pobyt (nie wiem, czy tez nie jest ono ograniczone?). Osoby, ktore nie dostaja zezwolenia na pobyt zostaja wydalane. Szczegolnie surowo traktowani sa naruszajacy prawo i stanowiacy zagrozenie. Od pewnego czasu nie ma ostrzezen i policja moze w kazdej chwili zapukac do drzwi. Politycy dogadali sie juz z wladzami krajow afrykanskich i Afganistanu, ktore czasem utrudnialy wydawanie paszportow swym obywatelom. A uchodzcy, ktorzy dostaja sie przez morze do Europy zostaja odwozeni z powrotem.<
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Imigrant z Afryki odpowiada Jandzie: ,,Sramy na wa sze prawo i kulturę”