Imigrant zabił 2 dzieci

Data: 2017-04-29 17:53:26
Autor: prezydent San Escobar
Imigrant zabił 2 dzieci
Rodzinny dramat rozegrał się w Bad Driburgu. Imigrant zasztyletował dwójkę
swoich dzieci 8-letniego syna i 6-letnią córeczkę, a potem popełnił
samobójstwo. Oszczędził najmłodszą trzyletnią córkę. Sąsiedzi są w szoku.

Rodzinny dramat rozegrał się w środę wieczór. Krótko po godz. 22 z mieszkania
na ulicę wybiegła kobieta, która wzywała pomocy. Niestety, policjanci po
przyjeździe na miejsce znaleźli zwłoki dwójki dzieci i ich 33-letniego ojca.
Dzieci zostały zasztyletowane. Na koniec ich ojciec popełnił samobójstwo.
Funkcjonariusze przesłuchują świadków. 28-letnia matka dzieci jest w szoku.
Razem z córką przebywa w szpitalu.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-29 19:12:47
Autor: u2
Imigrant zabił 2 dzieci
W dniu 29.04.2017 o 17:53, prezydent San Escobar pisze:
Rodzinny dramat rozegrał się w Bad Driburgu. Imigrant zasztyletował dwójkę
swoich dzieci 8-letniego syna i 6-letnią córeczkę, a potem popełnił
samobójstwo. Oszczędził najmłodszą trzyletnią córkę. Sąsiedzi są w szoku.

ty w szoku ? niemożliwe:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-02 12:15:29
Autor: prezydent San Escobar
Imigrant zabił 2 dzieci
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> swoich dzieci 8-letniego syna i 6-letnią córeczkę, a potem popełnił
> samobójstwo. Oszczędził najmłodszą trzyletnią córkę. Sąsiedzi są w szoku.

A powinienem być w szoku?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-02 13:00:38
Autor: u2
Imigrant zabił 2 dzieci
W dniu 02.05.2017 o 12:15, prezydent San Escobar pisze:
  Sąsiedzi są w szoku.
ty w szoku ? niemożliwe:))))))))))))
A powinienem być w szoku?

jako sąsiad na pewno:)))))))))

Data: 2017-05-02 13:56:00
Autor: prezydent San Escobar
Imigrant zabił 2 dzieci
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> A powinienem być w szoku?

jako sąsiad na pewno:)))))))))

Czyj sąsiad? Ten imigrant pasuje do ciebie :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-03 01:31:25
Autor: u2
Imigrant zabił 2 dzieci
W dniu 02.05.2017 o 13:56, prezydent San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

ale ale to nadal twój sąsiad, a nie mój:)))))))))))))

Data: 2017-05-02 17:47:50
Autor: Zenek Kapelinder
Imigrant zabił 2 dzieci
Jak to imigrant to sasiedzi tez imigranci i moga byc w szoku ze nie zabil najmniejszego dziecka. W kraju z ktorego przybyl dzieci sa ojca, moze je zabic i nic nikomu do tego. W Polsce dzieci sa panstwowe i ich krzywdzic nie wolno bo prawo tego zakazuje.

Data: 2017-05-04 13:26:25
Autor: prezydent San Escobar
Imigrant zabił 2 dzieci
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak to imigrant to sasiedzi tez imigranci i moga byc w szoku ze nie zabil najmniejszego dziecka. W kraju z ktorego przybyl dzieci sa ojca, moze je zabic i nic nikomu do tego.

Ale to był imigrant z Polski.
http://natemat.pl/207041,niemcy-w-szoku-imigrant-z-polski-zabil-swoje-dzieci-i-popelnil-samobojstwo

W Polsce dzieci sa panstwowe i ich krzywdzic nie wolno bo prawo tego zakazuje.

Coś takiego.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-04 12:00:46
Autor: Budzik
Imigrant zabił 2 dzieci
Użytkownik prezydent San Escobar presidento@sanescobar.so ...

[...]

Zapewne zreszta słowo imigrant pojawia się tam tylko jako swiecidełko.
Wydaje się bowiem, że Niemcy sa zszokowani czynem a nie osobą sprawcy...

W długi weekend zgineło na drogach PL ok 40 osób - alez ci imigranci zbieraja plony...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-05-04 22:32:41
Autor: u2
Imigrant zabił 2 dzieci
W dniu 04.05.2017 o 14:00, Budzik pisze:
W długi weekend zgineło na drogach PL ok 40 osób - alez ci imigranci
zbieraja plony...

dziwne, a brąk twierdził, że w Bolanda są same bezpieczne autostrady:)))))))))))))

https://youtu.be/iLthq1Qq4bo