Immersed senses

Data: 2010-07-17 09:57:44
Autor: Pszemol
Immersed senses
" jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i1rj7h$i5q$1inews.gazeta.pl...
Ciekawy pomysł i zdaje się, że też ma numer zgłoszenia. Projekt nie tylko
oryginalny, ale starannie wykonany i mam wrażenie, że autor nie jest
psychopatą. Jak powstanie prototyp, też zapewne będzie wykonany starannie z
poszanowaniem dla kultury technicznej i wrażeń odbiorcy. Zupełnie nie tak jak
zrobiony na śmietniku a sponsorowany przez kilku kolesi z PADI wymysł
lokalnego trolla...
http://futureblog.pl/index.php/2010/05/zmyslowy-kask-dla-nurka/

Jacku, zaskakujesz mnie, bo pochwałą tego projektu obnażyłeś swoją
znikomą wiedzę na temat fizyki oddychania...
Sugerujesz że tlen wytworzony w czasie elektrolizy będzie jedynym
źródłem gazów oddechowych dla nurka pod wodą? Chyba niepoważny
jesteś... Wiesz jaka jest pojemność płuc nurka? Nawet zakładając że
wytworzysz odpowiednią objętość tlenu - skąd weźmiesz pozostałe
gazy do uzyskania mieszaniny oddechowej np. 70% azotu?
No i jak rozumiesz będzie odbywać się separacja CO2 i tlenu w kasku?

Jednym słowem - totalna bzdura mimo ładnych obrazków...
Autor nie ma pojęcia o podstawach fizyki i medycyny o nurkowaniu
już nie wspomnę. To rozwiązanie nie ma najmniejszych szans działać.

Data: 2010-07-17 19:46:17
Autor:
Immersed senses
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Jacku, zaskakujesz mnie, bo pochwałą tego projektu obnażyłeś swoją
znikomą wiedzę na temat fizyki oddychania...

Nie żartuj że dopiero teraz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-17 19:54:04
Autor: jacekplacek
Immersed senses
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > Jacku, zaskakujesz mnie, bo pochwałą tego projektu obnażyłeś swoją
> znikomą wiedzę na temat fizyki oddychania...

Nie żartuj że dopiero teraz.

Tylko kompletny idiota może doczytać się w mojej wypowiedzi pochwały treści projektu. Ponieważ rysio kompletnym idiotą jest a Pszemol się chyba nie wyspał, wyjaśnia: pochwaliłem formę, nie treść.

Data: 2010-07-17 15:11:28
Autor: Pszemol
Immersed senses
" jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i1t1os$aal$1inews.gazeta.pl...
> [...]

projektu. Ponieważ rysio kompletnym idiotą jest a Pszemol się chyba nie wyspał,

Jacku, nie rozśmieszaj mnie... Może chwaliłeś formę ale nie tylko.
Oto kluczowe fragmenty Twojej wypowiedzi które jednoznacznie
wskazują na to, że wierzyłeś że to będzie mogło działać:
"Ciekawy pomysł [...]", "ma numer zgłoszenia [patentowego]",
"Jak powstanie prototyp [...]". Tylko osoba która nie ma bladofiołkowego
pojęcia o fizyce oddychania może napisać że to ciekawy pomysł
i oczekiwać stworzenia prototypu rozwiązania, które nie może działać...

p.s. jestem dziś dosyć dobrze wyspany... jak by co.

Data: 2010-07-18 05:00:34
Autor:
> [...]

pojęcia o fizyce oddychania może napisać że to ciekawy pomysł
i oczekiwać stworzenia prototypu rozwiązania, które nie może działać...

Od dawna "paróweczka" nie rozumie o czym mowa.
To nerwy puszczają. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-18 06:42:30
Autor: jacekplacek
Immersed senses
> [...]

i oczekiwać stworzenia prototypu rozwiązania, które nie może działać...

p.s. jestem dziś dosyć dobrze wyspany... jak by co.
Jesteś głupszy niż myślałem, że jesteś. Smok, to właściwy dla ciebie adwersarz.

Data: 2010-07-18 08:49:05
Autor:
Immersed senses
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > " jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message > news:i1t1os$aal$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> pojęcia o fizyce oddychania może napisać że to ciekawy pomysł
> i oczekiwać stworzenia prototypu rozwiązania, które nie może działać...

Sam widzisz "Przemol" że jak się złapie ludzika z IANTD na głupocie to bluzga,
tak jest na poziomie "paróweczki" i wyżej także, do samego naczelnego guru IT
Tomasza Żabierka.
Na szczęście to tylko odłam IANTD.

Natomiast sytuacja jak PADI OWD "Przemol" łapie na kolejnej głupocie DM IANTD
"jacekplacek" to nic nadzwyczajnego, wręcz tradycja.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-18 13:57:41
Autor: jacekplacek
Immersed senses
> [...]

IANTD
"jacekplacek" to nic nadzwyczajnego, wręcz tradycja.

smoku, trollu tępy - ten immersed senses nie jest moim wymysłem. Jesteś aż tak głupi, że nie dociera? Nawet, jezeli pomysł jest z grupy piranii w Wiśle i kleszczy mutantów, to jest o całę galaktyki lepiej opracowany, niże ten śmieć który prezentowałeś w majtkach na Białym.

Data: 2010-07-17 20:02:06
Autor:
> [...]
> Tylko kompletny idiota może doczytać się w mojej wypowiedzi pochwały treści projektu. Ponieważ rysio kompletnym idiotą jest a Pszemol się chyba nie wyspał,

Idź do kościoła wyspowiadaj się proś o pokutę.
Z Bogiem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-17 15:12:13
Autor: Pszemol
Immersed senses
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i1t27u$bno$1inews.gazeta.pl...
Idź do kościoła wyspowiadaj się proś o pokutę.
Z Bogiem.

Jakim znowu bogiem?

Data: 2010-07-18 05:03:24
Autor:
Immersed senses
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Jakim znowu bogiem?

Wiesz tak w zgodzie z Polską pisownią to: Bóg, Bogu, Bogiem piszemy wersalikiem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-18 05:21:01
Autor: Pszemol
Immersed senses
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i1u1us$ssm$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Jakim znowu bogiem?

Wiesz tak w zgodzie z Polską pisownią to: Bóg, Bogu, Bogiem piszemy wersalikiem.

Jak będzie Jezus, Jahwe albo Zeus to będzie z dużej literki...
A jeśli będzie bóg, to z małej, bo jak sam wiesz, ludzie
sobie wielu różnych bogów wymyślili, nie tylko jednego.
Nie ulegaj propagandzie Kościoła Katolickiego i jego
presji na ortografię.

Data: 2010-07-18 14:25:33
Autor: jacekplacek
Immersed senses
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > Jakim znowu bogiem? Wiesz tak w zgodzie z Polską pisownią to: Bóg, Bogu, Bogiem piszemy
wersalikiem

Zobacz tu idioto:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomoc:Powszechne_błędy_językowe
Nie znasz się nie tylko na zaworach, szczeliwach, nurkowaniu, materiałach stosowanych w nurkowaniu itd... Nawet na pisowni, głąbie skretyniały się nie znasz, ale usiłujesz poprawiać... Cały tępy troll czarnecki. I takie coś wynajmują gosci z PADI, żeby ich reprezentował.

Data: 2010-07-18 14:31:08
Autor:
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > > > Jakim znowu bogiem? > > Wiesz tak w zgodzie z Polską pisownią to: Bóg, Bogu, Bogiem piszemy wersalikiem
> [...]
Nie znasz się nie tylko na zaworach, szczeliwach, nurkowaniu, materiałach stosowanych w nurkowaniu itd... Nawet na pisowni, głąbie skretyniały się nie znasz, ale usiłujesz poprawiać... Cały tępy troll czarnecki. I takie coś wynajmują gosci z PADI, żeby ich reprezentował.

"PAN BÓG, JEGO SYN I DUCH ŚWIĘTY

Wiele osób mówi, że Boga nie jesteśmy w stanie poznać naszym umysłem. Nie jest
to do końca prawdą. Jezus mówi, że Ewangelia została zakryta przed mądrymi i
roztropnymi, a objawiona prostaczkom. "W tym czasie odezwał się Jezus i rzekł:
Wysławiam cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi
i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom." (Mat. 11:25)

Wobec tego musi to być prawda prosta, zrozumiała i logiczna. Poznanie Boga
jest zbyt ważną rzeczą, aby zamknąć ją w jednym słowie TAJEMNICA. Oczywiście
należy wierzyć w Boga. Wierzyć, że Bóg istnieje, działa i że Biblia jest Jego
listem do ludzi. Zastanówmy się, co Biblia mówi o Bogu." To by było na tyle, jeśli chodzi o psychozę "jacekplacek".
Pomódl się w Bogu twoja nadzieja. pozdrawiam rc --

Data: 2010-07-19 05:43:50
Autor: jacekplacek
Immersed senses
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > > > Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > > > > > Jakim znowu bogiem? > > > > Wiesz tak w zgodzie z Polską pisownią to: Bóg, Bogu, Bogiem piszemy > wersalikiem
> [...]

Pomódl się w Bogu twoja nadzieja. pozdrawiam rc
czarnecki: rzeczownik "Polska" piszemy dużą literą, przmiotnik - małą. W zdaniu "... w zgodzie z Polską pisownią ..." słowo "Polska" jest przymiotnikiem.

--

Immersed senses