Immobilizer?

Data: 2013-04-16 10:53:22
Autor: J.F
Immobilizer?
Użytkownik "Krzysztof 45"  napisał w
Pytanie. Czary? Czy to jego zemsta że rozglądam się za innym autem?
A na poważnie, co jest grane? Ktoś z Was miał taki przypadek? Bo fajnie że było to pod domem a nie X km po za domem?

Niejeden raz. Na szczescie Daewoo mialo assistance w cenie.

Przeczytaj instrukcje - zapala sie cos jak immobilizer zablokuje/nie odblokuje czy nie.

Bo inaczej mozna dlugo szukac usterki.

J.

Data: 2013-04-16 04:04:19
Autor: Marcin Kiciński
Immobilizer?
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 10:53:22 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

Przeczytaj instrukcje - zapala sie cos jak immobilizer zablokuje/nie odblokuje czy nie.

Bo inaczej mozna dlugo szukac usterki.

Dokładnie. Ja tak kiedyś miałem w Punto II, że jeden z kluczyków czasem nie chciał odpalić, ale wtedy zawsze świeciła się kontrolka immo.

Pozdrawiam
MK

Data: 2013-04-16 18:33:40
Autor: Krzysztof 45
Immobilizer?
W dniu 2013-04-16 10:53, J.F pisze:

Przeczytaj instrukcje - zapala sie cos jak immobilizer zablokuje/nie
odblokuje czy nie.

Muszę przeczytać. Ale nic nie zauważyłem by się coś zapalało.

Bo inaczej mozna dlugo szukac usterki.

Tak. Można długo szukać i nie źle popłynąć na kasie. Bo usterka taka że można wymyślać kilka ka kosztownych  wymian, sprawdzań, zanim trafi sie na faktyczną przyczynę. Dla tego mnie to wkurzyło.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Immobilizer?