Immobilizer i problem z uruchomieniem punto mk2 1.9JTD

Data: 2009-03-20 09:12:55
Autor: krzysiek82
Immobilizer i problem z uruchomieniem punto mk2 1.9JTD
Witajcie
Przyjechałem sobie dzisiaj do pracy bez problemów, wieczorem wsiadam do auta żeby wrócić do domu a tu nagle niespodzianka świeci się kluczyk ikona immobilazera. Spróbowałem kilka razy i nic, odłączyłem klemę na chwilę i nic. Próbowałem uruchomić awaryjnie za pomocą kodu z karty, ale po przekręceniu kluczyka i wciśnięciu gazu nie zapaliła się ani razu kontrolka silnika. Otworzyłem więc maskę poruszałem obudową centralki zajrzałem także do puszki z bezpiecznikami która jest pod maską poruszałem nimi i zamknąłem wszystko i silnik udało się uruchomić. Jednak nadal nie mogę awaryjnie uruchomić auta za pomocą kodu z karty. Martwi mnie takie zachowanie auta, mieliście już takie objawy? Ewentualnie co było przyczyną?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-20 01:35:51
Autor: m.kicinski
On 20 Mar, 09:12, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
Martwi mnie takie zachowanie auta, mieliście już takie objawy?
Ewentualnie co było przyczyną?

Ja miałem takie pojawiające się i znikające problemy z odpalaniem
Punto II. Kodu nigdy nie próbowałem bo zwyczajnie go nie pamiętałem, a
problem zwykle sam znikał po kilku próbach odpalenia. A przyczyną był
padnięty kluczyk. Wymieniłem na zapasowy, a w miejsce tego
uszkodzonego dorobiłem nowy i problem więcej się nie pojawił.

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-03-20 11:02:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
krzysiek82 pisze:
Ewentualnie co było przyczyną?

Sądząc po przebojach jakie masz z tym autem, sugerowałbym przekopanie fishek i englishrussia.com. Może trafisz na zdjęcia swojego Punto, podobne treścią do ostatnio pokazanych tu zdjęć Audi A3.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-20 11:19:36
Autor: krzysiek82
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
krzysiek82 pisze:
[...]

Ten samochód nigdy nie widział lakiernika poza fabryką !!

--
krzysiek82

Data: 2009-03-20 21:55:57
Autor: Alex81
Immobilizer i problem z uruchomieniem punto mk2 1.9JTD
In article <gpvr5n$lt2$1@nemesis.news.neostrada.pl>, krzysiek_82@02.pl says....
> [...]
> Ten samochód nigdy nie widział lakiernika poza fabryką !!

LOL :) Jak każdy z drugiej ręki...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-23 10:30:24
Autor: krzysiek82
Immobilizer i problem z uruchomieniem punto mk2 1.9JTD
Alex81 pisze:
LOL :) Jak każdy z drugiej ręki...

Fascynujące jest twoje podejście, gratulacje :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-20 21:25:34
Autor: Przemek

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gpvjar$7mo$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

kliknij ikone prawym przyciskiem i wybierz z menu rescan , powinno pomoc  :)

Data: 2009-03-23 10:31:13
Autor: krzysiek82
Przemek pisze:
kliknij ikone prawym przyciskiem i wybierz z menu rescan , powinno pomoc  :)

I co jeszcze?

--
krzysiek82

Immobilizer i problem z uruchomieniem punto mk2 1.9JTD