Immunitet nie chroni Kuca

Data: 2012-03-14 18:21:05
Autor: abc
Immunitet nie chroni Kuca
Kazimierz Kutz może być pozwany o ochronę dóbr osobistych za wypowiedź pod
adresem Jarosława Kaczyńskiego i Zbigniewa Ziobry: "oni zamordowali niewinną
kobietę" na temat sprawy Barbary Blidy.  Nie chroni go immunitet - uznał Sąd
Okręgowy w Warszawie.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/10,838455-Sad-- Kutza-nie-chroni-immunitet-w-cywilnym-procesie-z-Ziobra.html

Data: 2012-03-14 19:54:59
Autor: jadryś
Immunitet nie chroni Kuca
W dniu 2012-03-14 18:21, abc pisze:
[...]

No no, taki niby bohater a chował się za immunitetem... Bał się odpowiadać za swoje słowa!

Data: 2012-03-14 12:23:32
Autor: Antenka
Immunitet nie chroni Kuca
On 14 Mar, 19:54, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

>http://www.rp.pl/artykul/10,838455-Sad-- Kutza-nie-chroni-immunitet-w-...

No no, taki niby bohater a chował się za immunitetem... Bał się

Bo to taka "pierła w koronie" jest :-D

Antenka

Data: 2012-03-14 22:21:48
Autor: jadryś
Immunitet nie chroni Kuca
W dniu 2012-03-14 20:23, Antenka pisze:
[...]

Naprawdę po kim jak po kim, ale po p. Kutzu nie spodziewałem się takiego zachowania.:-[ =-O

Immunitet nie chroni Kuca