Imperium kontratakuje

Data: 2019-11-10 02:41:14
Autor: Jacek Bialy
Imperium kontratakuje
Każdy z czegoś musi żyć. Niemcy sprzedają samochody, Rosjanie paliwo, Chińczycy nowoczesne gadżety. A co produkują Amerykanie? Amerykanie eksportują własną cywilizację, na której oparte są pozostałe przepływy. Dlatego póki co, nie podskoczy im nikt.

https://m.youtube.com/watch?v=Htfp0X7lV3I
https://youtube.com/watch?v=Htfp0X7lV3I

Data: 2019-11-10 05:01:27
Autor: obserwator1434
Imperium kontratakuje
użytkownik Jacek Bialy napisał:
Każdy z czegoś musi żyć. Niemcy sprzedają samochody, Rosjanie paliwo, Chińczycy nowoczesne gadżety. A co produkują Amerykanie? Amerykanie eksportują

Eksportują dolara.

O starapach jest ciekawe:) Nie chodzi o startapy, ale o wydojenie
innych:) Wiedziałem że one są gówno warte (bo siedzę w technologii), ale nie wiedziałem że usa są w to umoczone:) Wydawało mi się, że to jakieś spontaniczne
projekty.

Data: 2019-11-10 11:55:09
Autor: Runt
Imperium kontratakuje
W dniu 2019-11-10 o 11:41, Jacek Bialy pisze:
Każdy z czegoś musi żyć. Niemcy sprzedają samochody, Rosjanie paliwo, Chińczycy nowoczesne gadżety. A co produkują Amerykanie?

Co produkuje/sprzedaje Polska-pis? ;-)))

Nic...

--
Runt

Data: 2019-11-10 05:03:01
Autor: obserwator1434
Imperium kontratakuje
użytkownik Runt napisał:
> [...]

Co produkuje/sprzedaje Polska-pis? ;-)))

PL jak i inne państwa są po to aby pracować na usa.
Co PL eksportuje do usa? Np. mięso.

Data: 2019-11-11 08:34:23
Autor: Runt
Imperium kontratakuje
W dniu 2019-11-10 o 14:03, obserwator1434@gmail.com pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

No tak, zwłaszcza, że teraz zniesiono wizy! ;-)))

Co PL eksportuje do usa? Np. mięso.

Skąd PL kupuje mięso? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-11-10 05:46:37
Autor: Jacek Bialy
Imperium kontratakuje
W dniu 2019-11-10 o 11:41, Jacek Bialy pisze:
Każdy z czegoś musi żyć. Niemcy sprzedają samochody, Rosjanie paliwo, Chińczycy nowoczesne gadżety. A co produkują Amerykanie?

    -- - Co produkuje/sprzedaje Polska-pis? ;-)))

To samo co za PO, tylko nie pozwala się okradać.

JB

Data: 2019-11-11 08:34:54
Autor: Runt
Imperium kontratakuje
W dniu 2019-11-10 o 14:46, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyli "dobra zmiana" to lipa? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-11-10 13:20:53
Autor: mrbluesky.pl
Imperium kontratakuje
Co produkuje/sprzedaje Polska-pis? ;-))) Nic... -- -
To "nic" nazywa sie "idea" albo "duchowosc"
W tym jestesmy NAJlepsiejsi na swiercie ;P

Data: 2019-11-11 04:51:29
Autor: Jacek Bialy
Imperium kontratakuje
To "nic" nazywa sie "idea" albo "duchowosc"
W tym jestesmy NAJlepsiejsi na swiercie ;P

W okradaniu kościołów i wydawaniu antyklerykalnych pism :-p

JB

Imperium kontratakuje