Import

Data: 2009-12-13 10:13:37
Autor: wrzesto
Import
Poszukuję kontaktu do osób mogących ściągnąć tanio sprzęt do kina
domowego.

Data: 2009-12-13 22:19:14
Autor: Aru
Import
wrzesto pisze:
Poszukuję kontaktu do osób mogących ściągnąć tanio sprzęt do kina
domowego.

skąd mają ściągać z Tira ?

Data: 2009-12-14 03:24:25
Autor: Moltisanti
Import

Użytkownik "Aru" :

wrzesto pisze:
Poszukuję kontaktu do osób mogących ściągnąć tanio sprzęt do kina
domowego.

skąd mają ściągać z Tira ?

Dzisiaj to raczej tak, ale kiedys to ho ho ... :)

TIPy krolowaly na grupie.

Jest tu jeszcze ktos kto pamieta "Wodza" ? :)
te dyskusje ktory TIP lepszy, konkurencje, podejrzenia ..
to juz bedzie z 7 lat.

M.

Data: 2009-12-14 04:48:05
Autor: wrzesto
Import
On 14 Gru, 03:24, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Użytkownik "Aru" :

> [...]

TIPy krolowaly na grupie.

Jest tu jeszcze ktos kto pamieta "Wodza" ? :)
te dyskusje ktory TIP lepszy, konkurencje, podejrzenia ..

Właśnie od Wodza nabyłem sprzęt, który do dzisiaj sprawuje się bez
zarzutu.
Teraz znowu mam duże zamówienie, a że na grupie nie byłem od 9 lat to
się nie dziwcie, że nie wiem, że juz nie ściągają towaru.

Data: 2009-12-14 22:54:29
Autor: Adam Dybkowski
Import
W dniu 2009-12-14 13:48, wrzesto pisze:

[...]

Ja też do dzisiaj mam sprzęt od "prywatnego importera". :)

Ale teraz u Niemców ceny praktycznie takie jak u nas, dużo bardziej opłaca się ściągać urządzenia z USA - jeżeli ktoś oczywiście potrafi to załatwić bez cła i podatków. Prawie wszystko jest tańsze z elektroniki, wystarczy porównać ceny np. w Amazon (a to drogi sklep jak na USA) i w naszych polskich sklepach internetowych.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-12-15 01:44:52
Autor: Moltisanti
Import

Użytkownik "Adam Dybkowski" :

Ja też do dzisiaj mam sprzęt od "prywatnego importera". :)

To co to za sprzety? :) Ja tez mialem od TIP nie jeden sprzet,
ale juz wymienilem kilka razy od tego czasu, a jakos nie wydaje mi sie
abym robil to czesto.
Oczywiscie nie twierdze ze starszy sprzet jest gorszy, powiedzialbym
ze w wielu przypadkach nawet z tamtych czasow o wiele lepszy od
obecnych. Mowa chociazby o ampli.

Ale teraz u Niemców ceny praktycznie takie jak u nas, dużo bardziej opłaca się ściągać urządzenia z USA

Dla przykladu, dzisiaj na zagranicznych aukcjach mozna
tez trafic naprawde duze okazje, sprzet z przed paru laty Top
modele (mowa o ampli) dzis wlasnie na takich aukcjach
mozna kupic za naprawde dobre pieniadze, a w porownaniu
do wielu dzisiejszych bija je jakoscia.

Moltisanti

Data: 2009-12-16 23:46:24
Autor: Adam Dybkowski
Import
W dniu 2009-12-15 01:44, Moltisanti pisze:

[...]

Ja mam z tamtych czasów jeszcze subwoofer i amplituner. Takich klocków nie wymienia się zbyt często.

[...]

No tak, tylko kto chce kupować sprzęt sprzed paru lat zamiast nowego (jak już wymienia)? Podobnie z samochodami - też można kupić 2x taniej model sprzed 3 lat a jednak wiele osób kupuje nowe w salonach.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-12-17 06:52:27
Autor: Bartłomiej Zieliński
Import
Użytkownik Adam Dybkowski napisał:
Podobnie z samochodami - też można kupić 2x taniej model sprzed 3 lat
a jednak wiele osób kupuje nowe w salonach.

Tylko że samochód zużywa się jakby trochę szybciej niż elektronika. Natomiast elektronika znacznie szybciej starzeje się moralnie.

Data: 2009-12-17 13:02:32
Autor: Moltisanti
Import

Użytkownik "Adam Dybkowski" :

No tak, tylko kto chce kupować sprzęt sprzed paru lat zamiast nowego (jak już wymienia)?

Wiele jest takich osob. Sprzet z przed paru lat (2-4l), ktory w latach swojej swietnosci
kosztowal 4-6k i wiecej, dzisiaj mozna kupic na wspomnianych aukcjach
za smieszne pieniadze, szczegolnie jak sprzedawca jest pokraka
i nie potrafi go dobrze opisac - a to jest bardzo czeste, co przeklada
sie na mniejsze zainteresowanie na takiej aukcji, z korzyscia dla poszukiwaczy
okazji.

W kwesti dzwieku niewiele sie zmienilo, oczywiscie jezeli ktos
szuka najnowszych dekoderow to wybierze nowy ampli, ale
jest wiele osob ktorym wystarczy "stare" DD 5.1 w ampli
ktory na glowe bije takze jakoscia w stereo obecne porownywalne cenowo
wykastrowane w dobie kryzysu zabawki - mowa o najtanszych.
Oczywiscie jak ktos ma do wydania 3-6k i wiecej to kupi nowy sprzet
i tu zgoda.

Podobnie z samochodami - też można kupić 2x taniej model sprzed 3 lat a jednak wiele osób kupuje nowe w salonach.

No wlasnie, a wielu kupuje tez uzywany, nie dlatego ze nie stac na nowy,
a dlatego ze wola lepsza jakosc.
Ja wole 3 letniego mercedesa klasy S, jak nowa
z salonu dla przykladu np. Toyote.

Moltisanti.

Import