Import a bycie w VAT

Data: 2011-02-24 17:10:06
Autor: cef
Import a bycie w VAT
Torbut wrote:

Powiedzcie mi prosze, czy aby móc importować towar z poza UE trzeba
byc platnikiem VAT?. Każdy US mowi co innego.

Pewnie pytanie było inne.
Trzeba było poprosić o stosowny paragraf.
Wtedy w każdym US jest ta sama odpowiedź:
"nie udzielamy takich informacji"  ;-)

Data: 2011-02-24 18:28:36
Autor: Torbut
Import a bycie w VAT

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d6682df$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Pewnie pytanie było inne.
Trzeba było poprosić o stosowny paragraf.
Wtedy w każdym US jest ta sama odpowiedź:
"nie udzielamy takich informacji"  ;-)

Powołano sie na ustawe o VAT i punkt w ktorym nic na ten temat nie ma, potem mnie odleslali pod nr wew, ktorego nikt od 2 dni nie odbiera i tyle sie dowiedzialem.:)

Data: 2011-02-24 18:34:59
Autor: cef
Import a bycie w VAT
Torbut wrote:

[...]

Dlaczego zatem chciałbyś przyjąć (zakładam, że bez zastrzeżeń)
odpowiedź, która padnie tutaj?
To ja napiszę, że wg mnie importer nie stanie się płatnikem VAT,
choć VAT z tytułu imoprtu  będzie musiał zapłacić.
I będziesz musiał przeczytać całą ustawę...

Data: 2011-02-25 00:15:09
Autor: tomek
Import a bycie w VAT
Dnia 2011-02-24, o godz. 18:34:59
"cef" <cezfar@interia.pl> napisał(a):

wg mnie importer nie stanie się płatnikem VAT,
choć VAT z tytułu imoprtu  będzie musiał zapłacić.

Oj cej, taki wyga a takie głupoty ;)

Tomek

Data: 2011-02-25 00:15:39
Autor: tomek
Import a bycie w VAT
Dnia 2011-02-25, o godz. 00:15:09
tomek <tomekziel@op.pl> napisał(a):

cej

Kajam się do samej ziemi, cef Tomek

Data: 2011-02-25 08:27:05
Autor: cef
Import a bycie w VAT
tomek wrote:

wg mnie importer nie stanie się płatnikem VAT,
choć VAT z tytułu imoprtu  będzie musiał zapłacić.

Oj cej, taki wyga a takie głupoty ;)

Eee, tam. Ostatni raz przeczytałem ustawę przykładając się do zrozumienia
tekstu w 2004 roku. Od tego czasu polegam na grupie i robiłem tylką jedną korektę deklaracji.
Zapomniałem już nawet czym się różni płatnik od podatnika :-)

Data: 2011-02-25 10:57:00
Autor: tomek
Import a bycie w VAT
Dnia 2011-02-25, o godz. 08:27:05

tomek wrote:

> [...]

robiłem tylką jedną korektę deklaracji.
Zapomniałem już nawet czym się różni płatnik od podatnika :-)

Z wiekiem stwierdzam że to nie jest głupie podejście,
im człowiek mniej czyta tych głupot tym mniej się denerwuje :-)

Tomek

Import a bycie w VAT