Import a bycie w VAT

Data: 2011-02-24 21:24:07
Autor: f
Import a bycie w VAT

Użytkownik "Torbut" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości news:4d66558f$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Powiedzcie mi prosze, czy aby móc importować towar z poza UE trzeba byc platnikiem VAT?. Każdy US mowi co innego.

VAT trzeba zapłacić przy odprawie celnej,... czyli jest się płatnikiem.
http://www.e-podatnik.pl/artykul/vat_i_akcyza/9931/Definicja_podatnika_i_platnika_VAT_art_16_17_oraz_18_ustawy_o_VAT.html

Data: 2011-02-24 22:32:40
Autor: Torbut
Import a bycie w VAT

Użytkownik "f" <fs@cf.gh> napisał w wiadomości news:ik6ep4$lc6$1news.onet.pl...

[...]

chodzi mi o to, ze jestem zwolniony podmiotowo z VAT z tytulu nie przekroczenia omreslonej kwoty. Czy aby rozpocząć import musze zarejestrowac sie jako podatnik VAT czynny, czy dalej moge korzystac ze zwolnienia podmiotowego.

Data: 2011-02-25 11:18:48
Autor: spa
Import a bycie w VAT

Użytkownik "Torbut" <alo@alo.pl> napisał w wiadomości news:ik6ipl$nmt$1news.vectranet.pl...
chodzi mi o to, ze jestem zwolniony podmiotowo z VAT z tytulu nie przekroczenia omreslonej kwoty. Czy aby rozpocząć import musze zarejestrowac sie jako podatnik VAT czynny,

nie

czy dalej moge korzystac ze zwolnienia
podmiotowego.

tak