Import cukru.

Data: 2011-04-04 07:22:24
Autor: sofu
Import cukru.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:inb98k$4re$1news.onet.pl...
Brzmi dość dziwnie, jeśli chodzi o Polskę, zważywszy, że jest krajem rolniczym - z potencjałem. Dalej jest to naruszanie niezależności naszego kraju - suwerenności co za tym idzie. Nawet jeśli za granicą produkują go taniej, to dochodzą do tego koszty transportu.
Chyba tyle.

-- -- -- -- -

Każdy import uderza w rymek rodzimych producentów.
Przykład z cukrem pokazuje do czego doprowadza odprzemysłowienie i odrolnienie kraju.
Polacy juz kupuja i  bedą musieli kupować  wyroby przemysłowe i rolnicze.
Np. po likwidacji stoczni już kupuja za granicą statki.
Ale niewiele jest firm na które je stać. Fracht i rybołostwo przejmują obcy. Polakom pozostaje najmowanie się do załogi.
Ale i to zaniknie, bo likwiduja szkoły związane z morzem.
To że zniszcozna gospodarka Polska jeszcze sie jakos trzyma można zawdzieczać jedynie zaradnosci Polaków i ich instynktowi przetrwania.
Tyle, że to wszystko jest na bardzo gospodarczo niskim poziomie nie budujacym pozycji Polski w świecie. Nie mamy swoich narodowych rozpoznawalnych w świecie marek za którymi szło by przekonanie o solidności polskich wyrobów w przepełnionym towarami świecie.

sofu

Data: 2011-04-04 07:22:06
Autor: apr...
Import cukru.
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> Brzmi dość dziwnie, jeśli chodzi o Polskę, zważywszy, że jest krajem > rolniczym - z potencjałem. Dalej jest to naruszanie niezależności naszego > kraju - suwerenności co za tym idzie. Nawet jeśli za granicą produkują go > taniej, to dochodzą do tego koszty transportu.

[...]

dlatego trzeba powiedzieć STOP, jebać nwo, ue, mfw, fed i inne totalitarno-
globalne gwna.

--

Import cukru.