Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.

Data: 2012-05-11 10:45:28
Autor: Marcin G.
Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.
Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć do telefonu z Androidem?

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2012-05-11 11:06:49
Autor: G Nowak
On 11/05/2012 09:45, Marcin G. wrote:
Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć do
telefonu z Androidem?

Uzywajac komputera.
Google Mail -> Contacts.

--
Pozdr

Data: 2012-05-11 11:32:45
Autor: Chris
Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.
Marcin G. nabazgrał(a):

Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć
do  telefonu z Androidem?

Telefonem ... opcja kontakty .. importuj .. to takie trudne ??

Data: 2012-05-11 12:46:10
Autor: Marcin G.

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:joimbu$kus$1inews.gazeta.pl...

Telefonem ... opcja kontakty .. importuj .. to takie trudne ??

Tylko, że VCF to raczej nie to samo co CSV :)

Marcin G.

Data: 2012-05-11 13:11:11
Autor: Michal Jankowski
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta.onet.pl> writes:

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:joimbu$kus$1inews.gazeta.pl...

Telefonem ... opcja kontakty .. importuj .. to takie trudne ??

Tylko, że VCF to raczej nie to samo co CSV :)

http://lmgtfy.com/?q=csv+vcf+conversion

  MJ

Data: 2012-05-14 12:32:11
Autor: Marcin G.

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzlikzc6r4.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

http://lmgtfy.com/?q=csv+vcf+conversion

 MJ

Dzięki za "genialną" radę. Zawsze jak gdzieś jedziesz to wybierasz okrężną drogę?
Ja wolę bezpośrednio, no chyba, że nie ma innego wyjścia.

Marcin G.

Data: 2012-05-14 12:44:30
Autor: Chris
[...]

Najprościej przez google mail  :)

Data: 2012-05-14 13:18:30
Autor: Michal Jankowski
Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.
"Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta.onet.pl> writes:

Ja wolę bezpośrednio, no chyba, że nie ma innego wyjścia.

I ta twoja bezpośrednia droga do wgrania csv do Androida wygląda jak?

  MJ

Data: 2012-05-11 12:57:25
Autor: Amir
Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.
> Zgrałem sobie kontakty ze starej Nokii do pliku. Czym to teraz wciągnąć do
telefonu z Androidem?

moze trochę nie w temat, ale  rozwiązanie zastosowałem inne
robiłem przez gmaila, synchronizacja kontaktów z noki z gmailem,
a pozniej z gmaila na androida.

Import kontaktów z pliku tekstowego (CSV) do Androida.