Import leku ze stanów

Data: 2010-04-28 08:40:45
Autor: FlashT
Import leku ze stanów
Witam,
W jaki sposob moge uzyskac zezwolenie na jednorazowy import leku z USA? Bez takiego zezwolenia nie chca mi wyslac, bo twierdza, iz i tak urzad celny zatrzyma paczke...
Pozdrawiam,
FlashT

Data: 2010-04-28 06:54:03
Autor: Massai
Import leku ze stanów
FlashT wrote:

[...]

Szukaj pod hasłem "import docelowy leków" i "ministerstwo zdrowia".

W praktyce sam nie sprowadzisz, musi lekarz się pod tym podpisać. --
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-28 10:33:54
Autor: FlashT
Import leku ze stanów

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr8m2b$t0j$1news.onet.pl...
FlashT wrote:

[...]

Jakikolwiek?

PS. To jednak Filipiny... nie Stany...

Data: 2010-04-28 13:20:11
Autor: Massai
Import leku ze stanów
FlashT wrote:

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości
> Jakikolwiek?

PS. To jednak Filipiny... nie Stany...

Nie no - ten który tym sprowadzanym lekiem chce leczyć. Musi podpisać,
uzasadnić etc...

Nie ma znaczenia skąd sprowadzane.
Może tylko to że akurat z Filipin to niekoniecznie warto się szarpać.
Znaczy - raczej nie warto, szkoda nerwów i złudzeń że lek pomoże.
 --
Pozdro
Massai

Import leku ze stanów