Import moto z USA

Data: 2015-04-15 19:48:36
Autor: Lazuril
Import moto z USA
Witam wszystkich forumowiczów :)

Jak w temacie interesuje mnie ¶ci±gniecie motocykla z USA, tylko czy jest taka opcja jak roz³o¿enie motocykla na czê¶ci, powiedzmy pierwsze... i wys³anie go do Polski w 3 paczkach. Uda mi siê zarejestrowanie  takiego motocykla w naszym piêknym kraju? --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-04-16 07:33:09
Autor: Kuczu
Import moto z USA
W dniu 2015-04-15 o 21:48, Lazuril pisze:
Witam wszystkich forumowiczów :)

Jak w temacie interesuje mnie ściągniecie motocykla z USA, tylko czy
jest taka opcja jak rozłożenie motocykla na części, powiedzmy
pierwsze... i wysłanie go do Polski w 3 paczkach. Uda mi się
zarejestrowanie  takiego motocykla w naszym piÄ™knym kraju?

Ale po co ? Przeciez i tak musisz go oclic w calosci zeby zarejestrowac.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-04-17 10:10:05
Autor: Lazuril
Import moto z USA
Kuczu napisal

[...]

Brat chce wys³aæ sobie SM na wakacje i chce ¿eby wynios³o go to jak najtaniej, wiadome jest, ¿e jak wy¶le moto w 3 paczkach wyniesie go to taniej jakby mia³ za³atwiaæ to przez jak±¶ firmê logistyczn±, która udostêpni mu miejsce w kontenerze... --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-04-17 12:28:04
Autor: Kuczu
Import moto z USA
W dniu 2015-04-17 o 12:10, Lazuril pisze:
Kuczu napisal

W dniu 2015-04-15 o 21:48, Lazuril pisze:
Witam wszystkich forumowiczĂłw :)

Jak w temacie interesuje mnie ściągniecie motocykla z USA, tylko czy
jest taka opcja jak rozłożenie motocykla na części, powiedzmy
pierwsze... i wysłanie go do Polski w 3 paczkach. Uda mi się
zarejestrowanie  takiego motocykla w naszym pięknym kraju?

Ale po co ? Przeciez i tak musisz go oclic w calosci zeby zarejestrowac.

Brat chce wysłać sobie SM na wakacje i chce żeby wyniosło go to jak
najtaniej, wiadome jest, że jak wyśle moto w 3 paczkach wyniesie go to
taniej jakby miał załatwiać to przez jakąś firmę logistyczną, która
udostępni mu miejsce w kontenerze...

No to mu to ocla jako czesci i tego nie zarejestruje. Motocykl do oclenia musi byc w miare kompletny. Poza tym koszt 3 paczek z USA po 60 kg kazda bedzie niewiele nizszy niz koszt przeslania calego moto droga morska. Przy malych motocyklach to kosztuje kilkaset $.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-04-18 12:55:13
Autor: James
Import moto z USA
"Kuczu"  wrote...

[...]

Jak ja wysyłałem motocykle z USA to w jednym kawałku zawsze wychodziło taniej niż gdyby miało iść w paczkach. Powyżej określonych wymiarów (nie pamiętam jakich) firma liczy objętość, a nie wagę. Kilka lat minęło już, ale wtedy przesłanie kompletnej CBR600 kosztowało $300. Przesłanie 200kg (tyle ważyła) w paczkach kosztowało by około $400.
Dodatkowo jest kwestia rejestracji - paczka części to nie motocykl, a jeśli odprawa jako motocykl to cała robota z rozbieraniem jest bez sensu.

Lazuril, powiedz bratu, żeby nie kombinował bo to nic nie da.

--
James

Import moto z USA