Import samochodow - pytanie

Data: 2009-05-09 05:13:30
Autor: tadeklodz
Import samochodow - pytanie
On 9 Maj, 01:32, s...@go2.pl wrote:
Witam!
Aktualnie szukając używanego auta dla siebie zacząłem kalkulować ile
mniej więcej na czysto wychodzą z zyskiem handlarze sprowadzający
autko w granicach 30000 złotych i wychodzi mi że spokojnie są w stanie
na jednym zarobić w okolicach 3tyś. Liczyłem koszty dojazdu i
podstawowych formalności bez opłat w naszym kraju. Teraz zastanawiam
się jak rozliczają się importerzy z US w naszym kraju i jakie jeszcze
mogą ponosić koszty? Czy trzeba prowadzić zarejestrowaną działalność
gospodarczą by sprowadzić autko i sprzedać je w kraju - tylko co wtedy
z fiskusem?

a nie lepiej zamiast liczyć cudze pieniądze i zarobki policzyć własne
pieniądze?

Data: 2009-05-09 22:15:45
Autor: PeJot - Krk
Import samochodow - pytanie
Użytkownik <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fc4ba166-9c35-423a-aea3-638ec7c6a367n4g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --

Ciężko dzisiaj znaleźć dobrą pracę to każdy kombinuje ;)

Ale na handlu importowanym szrotem mozna się przejechać jak się nie znasz
a do tego konkurencji zarówno z importu jak i krajowej też nie brakuje ...

pozdro

PeJot

Data: 2009-05-10 04:30:49
Autor: soap
Import samochodow - pytanie
On 9 Maj, 14:13, tadekl...@poczta.onet.pl wrote:

a nie lepiej zamiast liczyć cudze pieniądze i zarobki policzyć własne
pieniądze?

Do czego zmierzasz kolego?

Import samochodow - pytanie