Import samochodu zza wschodniej granicy ?

Data: 2009-03-19 00:42:27
Autor: Adam Szewczak
Import samochodu zza wschodniej granicy ?
Tak czysto teoretycznie.

Jak wyglada procedura importu nowego samochodu z Rosji/Ukrainy itp.
Napewno odbiega od unijnych procedur, co dochodzi ?

PZDr
Adam

Data: 2009-03-19 08:43:44
Autor: jarek

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gps0u1$iju$1news.onet.pl...
Tak czysto teoretycznie.

Jak wyglada procedura importu nowego samochodu z Rosji/Ukrainy itp.
Napewno odbiega od unijnych procedur, co dochodzi ?

Jak przywozisz z unii jestes zwolniony z VAT jesli na terenie innego panstwa UE juz byl zaplacony. Jesli chodzi o auto spoza UE to dochodzi VAT i cło (nie wiem w jakiej wysokosci). No i rewszta normalnie akcyza oplata ekologiczna. Nie wiem ale moze bedziesz mogl kupic po cenie netto zagranica.

Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3939 (20090316) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-03-19 01:31:49
Autor: tadeklodz
On 19 Mar, 08:43, "jarek" <ja...@jarek.pl> wrote:
> [...]

(nie wiem w jakiej wysokosci). No i rewszta normalnie akcyza oplata
ekologiczna. Nie wiem ale moze bedziesz mogl kupic po cenie netto zagranica.

Jak przywozisz z UE NOWY samochód płacisz w Polsce vat i akcyzę/ nowy
to do 6 mies ew 6 tys. km/ W UE możesz kupić samochód w cenie netto
bez vat-u. Jeżeli używany to płacisz  tylko akcyzę. Z innych krajów
płacisz cło, akcyzę i vat

Import samochodu zza wschodniej granicy ?