Import us艂ug z USA

Data: 2010-01-08 22:47:50
Autor: Marcin Szafran
Import us艂ug z USA
Szanowni Grupowicze,

prowadz臋 ma艂膮 firm臋, zajmuj膮c膮 si臋 wdro偶eniami system贸w VoIP. Chcia艂bym
poszerzy膰 swoj膮 ofert臋 o oferowanie po艂膮czenia VoIP. W zwi膮zku z tym mam
kilka pyta艅 organizacyjnych:

1) Jednym z u偶ywanych przeze mnie provider贸w b臋dzie firma ameryka艅ska. Z
tego co si臋 dowiedzia艂em po przejrzeniu archiwum, po wykupieniu
okre艣lonej liczby minut(za pomoc膮 karty, przez PayPal) b臋d臋 musia艂
wystawi膰 wewn臋trzn膮 FVAT i naliczy膰 22% VAT. Czy takie zachowanie b臋dzie
zgodne z prawem? Czy przegapi艂em jakie艣 istotne zagadnienie w tym
temacie?
M贸wi膮c kr贸cej: kupuj臋 pewn膮 liczb臋 minut w USA, sprzedaj臋 us艂ug臋
u偶ytkownikom w Polsce. 2) w艂a艣ciwie to wszystko zmie艣ci艂em w pierwszym punkcie :)

Pozdrawiam i z g贸ry dzi臋kuj臋 za wszelki wskaz贸wki,
Marcin Szafran

Import us艂ug z USA