Import usług

Data: 2014-07-03 00:27:11
Autor: Maciek
Import usług
Witam

Tyle lat w Uniji, a mi się pierwszy raz zdarzyło coś tam kupić, czy też
może raczej importować usługę. Usługa polega na możliwości korzystania z
portalu internetowego firmy w USA, ale sprzedaż na EU prowadzona jest
przez firmę z Irlandii. Faktura opiewa na kwotę 39EUR i zgodnie z kursem
z dnia poprzedzającego transakcję (4,184) przeliczyłem ją na 163,18 PLN
netto. Tak się jednak składa, że opłata była robiona przez PayPal i z
konta zniknęła mi suma 170,43 (w dodatku 3 dni później niżby wynikało z
faktury). Którą kwotę powinienem wziąć do oVATowania, ewentualnie czy
coś powinienem zrobić z tą różnicą wynikającą z wyliczeń i fizycznie
pobraną z konta?

Maciek

Import usług