Importowanie przelewów z pliku

Data: 2009-07-16 16:53:15
Autor: XYZ
Importowanie przelewów z pliku
Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

Data: 2009-07-16 09:27:08
Autor: Tomasz
Importowanie przelewów z pliku
On 16 Lip, 16:53, XYZ <j...@mail.bin> wrote:
Czy w jakim¶ banku istnieje mo¿liwo¶æ wprowadzenia przelewów do
wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

OIDP Alior biznesowy ma tak± funkcjonalo¶æ.

Data: 2009-07-16 23:25:29
Autor: buraxta
Tomasz wrote:
OIDP Alior biznesowy ma tak± funkcjonalo¶æ.

Fortis te¿, bo to ten sam system :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-07-16 17:00:07
Autor: XYZ
On 2009-07-16 16:53, XYZ wrote:
Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do
wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?
Nie dodałem, że chodzi o bankowość indywidualną, choć ciekawi mnie również, gdzie udostępnione jest to dla firm.

Data: 2009-07-16 16:05:10
Autor: hathor3

On 2009-07-16 16:53, XYZ wrote:
> Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do
> wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?
Nie dodałem, że chodzi o bankowość indywidualną, choć ciekawi
mnie również, gdzie udostępnione jest to dla firm.

BRE Bank dla bankowości korporacyjnej umożliwia taką opcję. Pliki
przelewu generowane są przez programy księgowe.

--
hathor3

Data: 2009-07-16 20:30:30
Autor: Michał Rolka
On 2009-07-16 16:53, XYZ wrote:
Czy w jakim¶ banku istnieje mo¿liwo¶æ wprowadzenia przelewów do
wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?
Nie doda³em, ¿e chodzi o bankowo¶æ indywidualn±, choæ ciekawi mnie równie¿, gdzie udostêpnione jest to dla firm.

BZWBK ma dla osób fizycznych. Nie korzysta³em.

https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/import/transfers/pl/format_danych.pdf

--
Micha³ Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2009-07-17 00:54:10
Autor: Robert Tomasik
On 2009-07-16 16:53, XYZ wrote:
Czy w jakimś banku istnieje możliwość wprowadzenia przelewów do
wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?
Nie dodałem, że chodzi o bankowość indywidualną, choć ciekawi mnie również, gdzie udostępnione jest to dla firm.

BPH ma taką usługę dla osób fizycznych. nie korzystałem, więc nie wiem, jak to dokładnie działa.

Data: 2009-07-16 21:38:29
Autor: Meehoo
Importowanie przelewów z pliku
XYZ pisze:
Czy w jakim� banku istnieje moşliwo�� wprowadzenia przelewów do wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

System bankowości elektronicznej Mazowieckiego Banku Regionalnego MRBank Online :-).

Meehoo

Data: 2009-07-17 08:45:12
Autor: MacGregor
Importowanie przelewów z pliku
U¿ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa³ w wiadomo¶ci news:h3netu$in4$1news.onet.pl...
Czy w jakim¶ banku istnieje mo¿liwo¶æ wprowadzenia przelewów do wykonania z pliku (TXT, CSV, XLS, etc.)?

ING posiada, ale import w formacie przygotowanym przez program ksiêgowy. Nigdy tego nie sprawdza³em, ale chyba to format ELIXIR-owy, czyli tzw. plik etykietowy.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Importowanie przelewów z pliku