Impotencja nie jedno ma imię.

Data: 2014-12-15 18:00:06
Autor: MarkWoydak
Impotencja nie jedno ma imię.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqwak3vv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Nie należałem do histeryków twierdzących, że 13 grudnia Jarosław
Kaczyński i PIS podpalą Polskę. Z prostego powodu. Pan Jarosław Kaczyński
i PIS, choćby chcieli, Polski nie podpalą. Impotencja nie jedno ma imię.
Także to.

--
Usiłowałem znajomym z Włoch wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi. Nie mogli zrozumieć więc kiedy pokazałem kółko koło ucha zrozumieli i potakiwali, że diagnoza jest słuszna.

MW

Impotencja nie jedno ma imię.