Impregnat kurtki pod plecakiem

Data: 2010-04-13 21:17:26
Autor: ...::QRT::...
Impregnat kurtki pod plecakiem
Dnia Tue, 13 Apr 2010 08:24:10 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Ile wytrzymuje impregnacja kurtki pod plecakiem? Ramiona i plecy.
Właściwie to w nowej jeździłem tylko 3 razy z plecakiem, ale pamiętam
jak w poprzedniej miałem mokre barki (wytarł się impregnat chyba) po
kilku miesiącach jeżdżenia. Co prawda tamta to jakaś taniocha, teraz
upolowałem Berghausa:)
Będę jej potrzebował na wakacje (bez placaka > sakwy) i nie chcę sobie
jej zepsuć.

taniocha nie taniocha wszelkie te membrany jesli mają być wodoodporne to
trzeba ich używać tylko w razie potrzeby. Przede wszystkim nie traktować
tego jak kurtki wierzchniej na co dzień, prać jak najrzadziej.

Data: 2010-04-14 00:53:09
Autor: live_evil
W dniu 13.04.2010 21:17, ...::QRT::... pisze:

taniocha nie taniocha wszelkie te membrany jesli mają być wodoodporne to
trzeba ich używać tylko w razie potrzeby. Przede wszystkim nie traktować
tego jak kurtki wierzchniej na co dzień, prać jak najrzadziej.

A najlepiej nie używać w ogóle. Wówczas z pewnością dłużej kurtka
zachowa swe właściwości.

--
live_evil

Data: 2010-04-13 16:24:13
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 14 Kwi, 00:53, live_evil <usame_niechcesp...@o2.pl> wrote:
> [...]

> tego jak kurtki wierzchniej na co dzień, prać jak najrzadziej.

A najlepiej nie używać w ogóle. Wówczas z pewnością dłużej kurtka
Tia.. nie chcę stracić właściwości kurtki _do_ wakacji. Stąd moje
pytanie. Jeszcze jakiś czas będę musiał w niej jeździć, chyba że
przerzucę się na sakwy teraz.

Data: 2010-04-14 07:21:39
Autor: kml

Użytkownik "live_evil" <usame_niechcespamu@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq2skl$21k$1newsfeed1.man.lodz.pl...
[...]

Dokładnie to samo miałem napisać.

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-14 13:08:09
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 14 Apr 2010 00:53:09 +0200, live_evil napisał(a):

[...]

sparawa oczywista - jak nie pada to po co kurtka przeciwdeczczowa? A jak sie w niej chodzi cała jesien zime i wiosne na codzień i pierze do
tydzień/dwa to w zasadzie można sie spodziwać iż po roku takiego używania
kurtka nadawać sie będzie na śmietnik.

Data: 2010-04-14 14:17:38
Autor: kml

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:62ncydy8ddsv$.1r3xb7t3xmdc$.dlg40tude.net...
[...]

Pierzesz kurtkę co 2 tygodnie??? Nie wiem jak Ty chodzisz i czym ją pieprzesz, że po roku używania jest do wyrzucenia.

Data: 2010-04-14 14:32:23
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:17:38 +0200, kml napisał(a):

[...]

tej której używałem codziennie na rowerze? to nawet czesciej.
Nie wiem jak Ty chodzisz i czym ją pieprzesz, że po roku używania jest do wyrzucenia.

tyle ze to nie jest kurtka wodoodporna wiec drobne uszkodzenia membrany nie
robią mi wcale.

Data: 2010-04-14 14:34:07
Autor: kml

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:kr3w2yts9m89$.1j1r3tgw33gtf.dlg40tude.net...

Pierzesz kurtkę co 2 tygodnie???

tej której używałem codziennie na rowerze? to nawet czesciej.

Albo ja mam inną chemie, albo inną kurtkę ale konieczności prania co 2 tyg. albo częściej to nigdy nie miałem.

Nie wiem jak Ty chodzisz i czym ją
pieprzesz, że po roku używania jest do wyrzucenia.

tyle ze to nie jest kurtka wodoodporna wiec drobne uszkodzenia membrany nie
robią mi wcale.

ke?

Data: 2010-04-14 15:00:08
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:34:07 +0200, kml napisał(a):

[...]

zasadniczo nie lubię jak mi ciuchy smierdzą ale rozumiem - to kwestia
indywidualna.

Data: 2010-04-14 15:28:15
Autor: kml

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:ac8nixxrweri$.1g6wu177zttmb.dlg40tude.net...
[...]

Mi kurtki nie śmierdzą. Polary/bluzki/bluzy etc owszem, ale doprowadzić kurtkę do takiego stanu żeby mi zaczęła śmierdzieć to mi się jeszcze nie udało.

Data: 2010-04-14 15:34:41
Autor: MichałG
....::QRT::... pisze:
[...]

Polecam błotniki...... ;) ;)