Impregnat kurtki pod plecakiem

Data: 2010-04-14 07:26:04
Autor: kml
Impregnat kurtki pod plecakiem

Użytkownik "Michał 'miok' Rzeźnik" <michal.r90@gmail.com> napisał w wiadomości news:46ddbbf3-25d7-453b-bfb8-9e811db1de8cz7g2000yqb.googlegroups.com...
Ile wytrzymuje impregnacja kurtki pod plecakiem? Ramiona i plecy.
Właściwie to w nowej jeździłem tylko 3 razy z plecakiem, ale pamiętam
jak w poprzedniej miałem mokre barki (wytarł się impregnat chyba) po
kilku miesiącach jeżdżenia. Co prawda tamta to jakaś taniocha, teraz
upolowałem Berghausa:)
Będę jej potrzebował na wakacje (bez placaka > sakwy) i nie chcę sobie
jej zepsuć.
=======

Nie sądzę żeby przetarcie kurtki nastąpiło tak szybko i było tak poważne żeby woda Ci się lała na plecy. Ja stosuje do impregnacji produkty grangersa do poprawy/utrzymania parametrów materiału i jest ok. Do tej pory nie przetarłem żadnej kurtki z "membraną" i nie doświadczyłem tego typu problemów.

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Impregnat kurtki pod plecakiem