Impresja - milleniuim - mastercard

Data: 2014-11-04 12:53:45
Autor: svettev
Impresja - milleniuim - mastercard
Jakie maja odczucia użytkownicy karty wła¶nie zawnioskowałem sobie tak± kartę ze względu na zwrot w Carrfourze

Sam jaki¶ minusów oferty nie znalzłem

Data: 2014-11-04 22:25:03
Autor: Imka
Impresja - milleniuim - mastercard
Dnia Tue, 4 Nov 2014 12:53:45 -0800 (PST), svettev@gmail.com napisał(a):

Jakie maja odczucia użytkownicy karty właśnie zawnioskowałem sobie taką kartę ze względu na zwrot w Carrfourze

Sam jakiś minusów oferty nie znalzłem

Trzeba pilnować zwrotów jeśli chodzi o zakupy u Piotra i Pawła.
Składałam juz dwie reklamacje na cztery czy pięć operacji bez zwrotów -
grzecznie przeprosili i zwrĂłcili.

Zwroty z Deichmnanna i Empiku bez problemĂłw.
Innych sklepów nie testowałam.

Carrefour - nie ma zwrotu przy rozliczaniu karty, sÄ… 'bony' do
realizacji przy nastepnych zakupach. Wg opisu za zakupy tylko w piÄ…tki i
niedziele. Bywam tam w sumie rzadko i najchętniej w kasie
samoobsługowej, więc sobie odpuściłam zabawę.

https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-impresja#zwrot-wydatkow

<cit>
- w sklepach Carrefour premię za każde wydane 30 zł otrzymasz od ręki w
formie e-Kuponów o wartości 1,50 zł, do wykorzystania podczas kolejnych
zakupĂłw,
- premia w sklepach Carrefour dotyczy zakupĂłw dokonanych w piÄ…tki i
niedziele (z wyłączeniem alkoholu, papierosów, paliwa, doładowań
telefonicznych prepaid, produktĂłw do poczÄ…tkowego ĹĽywienia niemowlÄ…t
oraz usługi „Moje Rachunki") promocja łączy się z innymi ofertami
specjalnymi, organizowanymi przez Carrefour,
</cit>

Z minusĂłw - chyba najkrĂłtszy grace period na rynku kart - 51 dni.

Nie wiem wg których zasad dostaniesz kartę - czy jeszcze z opłatą roczną
ściąganą na pierwszym wyciągu, czy już wg nowych reguł, czyli minimum
pięć operacji miesięcznie aby karta była bezpłatna - inaczej 7,99 zł
miesięcznie (zmiana cennika od 15 grudnia 2014).

--
Imka

Data: 2014-11-05 13:30:14
Autor: Eneuel
Impresja - milleniuim - mastercard
Imka wrote:

Carrefour - nie ma zwrotu przy rozliczaniu karty, s± 'bony' do
realizacji przy nastepnych zakupach.

Trzeba płacić tylko kart±. Dorzucenie (do Impresji) bonu (czy bonów)
z poprzednich zakupów sprawi,  że nie otrzymasz kolejnych bonów. Carrefour jest honorowy, daje czasami (w takich wypadkach) do ręki blaszki zamiast bonów, ale zgrzyta wtedy zębami. Bony trzeba więc
realizować przy innych okazjach.

   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~Overmax~'~'~    o.`.,

Data: 2014-11-05 18:19:25
Autor: RobertS
[...]

mam i wła¶nie zrezygnowałem, u mnie tak naprawdę liczyły się tylko zwroty za płatno¶ci w PiP, ale nigdy nie liczyłem czy oddali wła¶ciw± kwotę

od stycznia zamiast opłaty rocznej będzie miesięczna

RobertS

Data: 2014-11-05 19:24:02
Autor: xbartx
W dniu 05.11.2014 o 18:19, RobertS pisze:

mam i wła¶nie zrezygnowałem, u mnie tak naprawdę liczyły się tylko
zwroty za płatno¶ci w PiP, ale nigdy nie liczyłem czy oddali wła¶ciw± kwotę

Mogli  nie naliczyć jak przychodzi nowy czytnik do sklepu i gdzie¶ go tam nie wprowadz±. Raz tak miałem ale reklamacja poszła bez problemu.

od stycznia zamiast opłaty rocznej będzie miesięczna

Ja tam zostawiam, bo to aktualnie jedna z lepszych kk jeżeli chodzi o niezły zwrot za płatno¶ci. Te nowe zasady to nawet lepsze niż limit roczny IMO.

Xenocide

Data: 2014-11-05 20:15:23
Autor: RobertS
Impresja - milleniuim - mastercard

Ja tam zostawiam, bo to aktualnie jedna z lepszych kk jeżeli chodzi o
niezły zwrot za płatno¶ci. Te nowe zasady to nawet lepsze niż limit
roczny IMO.

w zasadzie korzystam z tej karty tylko w PiP, a pięciu transakcji w miesi±cu tam nie robię...

do tego drugie pięć trzeba zrobić kart± debetow±, aby za ni± nie płacić

RobertS

Data: 2014-11-05 21:21:39
Autor: Eneuel
RobertS wrote:

do tego drugie pięć trzeba zrobić kart± debetow±, aby za ni± nie płacić

Jakie drugie i jak± debetówk±? --
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~Overmax~'~'~    o.`.,

Data: 2014-11-05 21:40:11
Autor: RobertS
Impresja - milleniuim - mastercard

do tego drugie pięć trzeba zrobić kart± debetow±, aby za ni± nie płacić

Jakie drugie i jak± debetówk±?

miało być dodatkow± (zamiast debetow±)

RobertS

Data: 2014-11-05 15:11:17
Autor: www2
Impresja - milleniuim - mastercard
Na samym poczatku skasowali mnie za jakies glupie ubezpieczenia.
W umowie o nich w sumie nic nie ma na pierwszy rzut oka.

W getinie jest prosto:
Ubezpieczenie Xyz
[] tak [x] nie i jasno. W zlodziejskim Millennium jako podpunkt, ze bedzie cos tam zgodnie z bleble, a kwot nie ma, bo sa ukryte w TOiP

Drugiego tak porabanego banku nie znam, a korzystalem z uslug - bez kliku - ze wszystkich w Polsce (poza spoldzielczymi).

Uzyskanie kk to droga przez tor przeszkod.

Wywiad telefoniczny ode mnie, do firmy, wizyta w oddziale, zeby dac wyciagi (online), gdzie sie sciaga je do specjalnej aplikcji...

Przyznany limit na poziomie 40% citi, ktore zalozylem pozniej. Wtedy jak zalozylem citi to millennium juz mialem i przypuszczam, ze gdyby nie mill to bym dostal 140% limitu obecnego w citi.

Generalnie nie polecam, chyba, ze ktos wie co robi. Zycie jest za krotkie na takie idiotyczne banki jak Bank Millennium.

Ale skoro juz dojdziesz do tego momentu, to gratulacje :-)

Ja zalozylem wylacznie ze wzgledu na zwrot za platnosci w Travelplanet.

Znajomy wykrecil w tym roku 750zl zwrotu za wakacje (5%).

Do tego byla jak juz koledzy pisali - oplata 75zl z gory za pierszy rok.

Ogolnie oferta dla bankowych masochistow. Po zmianie kosztow kk i mozliwosci latwego zwolnienia - 5 trans./m-c calkiem znosnie.

Niestety sam bank to wg mnie totalne dno i kazdego miesiaca sie zastanawiam czy likwidowac ta g... karte czy jeszcze zostawic.

Jak zlikwiduja cashback to mi naprawde ulzy i zlikwiduje natychmiast.

Sama kk impresja staram sie nigdzie na zywo nie placic - karta z czerwono-rozowymi kwiatuszkami... Tylko internet.

Data: 2014-11-06 00:28:43
Autor: Imka
Dnia Wed, 5 Nov 2014 15:11:17 -0800 (PST), www2 napisał(a):

Na samym poczatku skasowali mnie za jakies glupie ubezpieczenia.
W umowie o nich w sumie nic nie ma na pierwszy rzut oka.

No, ja się przed ubraniem w tę kartę cierpliwie przebijałam przez
wszystkie strony i podstrony https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-impresja
(zakładka "Dodatkowe korzyści', buhahaha)

I dowiedziałam o tym ubezpieczeniu przed podpisaniem umowy .

"Ochrona w ramach pakietu świadczona jest przez PZU SA i rozpoczyna się
z chwilą aktywacji karty. Ubezpieczenie jest bezpłatne od momentu
wydania karty do końca pełnego miesiąca kalendarzowego, następującego po
miesiącu, w którym została wydana karta. W kolejnych miesiącach opłata w
wysokości 3,99 zł pobierana jest przez Bank z rachunku karty."

Uzbrojona w tę wiedzę już przy podpisywaniu umowy poprosiłam o
wyłączenie tego ubezpieczenia, okazało się że tak się nie da, trzeba
dzwonić na partyline. W ciagu tego bezpłatnego miesiąca zadzwoniłam,
wyłączyli.

Ale fakt faktem, mogliby jawniej w umowie to prezentować.

Sama kk impresja staram sie nigdzie na zywo nie placic - karta z czerwono-rozowymi kwiatuszkami... Tylko internet.

No toć wyraźnie jest napisane - "została stworzona z myślą o kobietach"
:) Więc i dizajn taki bardziej babski :)

--
Imka

Data: 2014-11-06 17:03:10
Autor: xbartx
W dniu 06.11.2014 o 00:28, Imka pisze:

I dowiedziałam o tym ubezpieczeniu przed podpisaniem umowy .

Ja nie wyłączyłem tego ubezpieczenia, które między innymi daje 4 wizyty lekarza na rok. Kosztuje to 4,99 zł miesięcznie, więc jak mniemam po pierwszej wizycie lekarza się zwraca ;)
Ogólnie IMO jest to aktualnie jedna z najlepszych kk na której można nieźle być do przodu, jedynie tylko przeliczniki ma do bani.

Xenocide

Data: 2014-11-05 19:29:53
Autor: xbartx
W dniu 04.11.2014 o 21:53, svettev@gmail.com pisze:
Jakie maja odczucia użytkownicy karty wła¶nie zawnioskowałem sobie tak± kartę ze względu na zwrot w Carrfourze

Sam jaki¶ minusów oferty nie znalzłem

Wła¶nie zauważyłem, że na www pojawiła się taka opcja:

Ustawienia bezpieczeństwa
Płatno¶ci zbliżeniowe: Wył±czone

Xenocide

Data: 2014-11-05 20:16:14
Autor: RobertS
Impresja - milleniuim - mastercard

Wła¶nie zauważyłem, że na www pojawiła się taka opcja:

Ustawienia bezpieczeństwa
Płatno¶ci zbliżeniowe: Wył±czone

moja nie miała tej opcji, czyli teraz już tylko bezstykowe wydaj±?

RobertS

Impresja - milleniuim - mastercard