Impresje samochodziarza :),

Data: 2015-01-21 13:52:22
Autor: bans
Impresje samochodziarza :),
W dniu 2015-01-21 o 12:51, Andrzej Ozieblo pisze:

Niekonczace sie korki, zwolnienia, bezsilnosc - mialoby
sie ochote wyjsc z samochodu i pojsc na piechote zostawiajac samochod w
korku (pamietam, byl kiedys taki film, gdzie tak sie wlasnie stalo).

"Upadek" z Michaelem Douglasem.

--
bans

Data: 2015-01-21 22:21:17
Autor: TW Dziobak
Impresje samochodziarza :),

Użytkownik "bans"  napisał

"Upadek" z Michaelem Douglasem.

Z Michałem Douglasem  ;)
Ostatnio natknąłem się na Jan-Paweł Belmondo - serio, ale chyba onet, a to wiele tłumaczy.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2015-01-22 09:17:31
Autor: rmikke
Impresje samochodziarza :),
W dniu środa, 21 stycznia 2015 22:21:01 UTC+1 użytkownik TW Dziobak napisał:
Użytkownik "bans"  napisał

> "Upadek" z Michaelem Douglasem.

Z Michałem Douglasem  ;)
Ostatnio natknąłem się na Jan-Paweł Belmondo - serio, ale chyba onet, a to wiele tłumaczy.

Na przykład imiona.

A serio, to kiedyś się zawsze używało lokalnych wersji
chrześcijańskich imion - i niektórzy robią to do dziś.

Data: 2015-01-28 13:01:17
Autor: kawoN
Impresje samochodziarza :),
W dniu 22.01.2015 18:17, rmikke pisze:

A serio, to kiedyś się zawsze używało lokalnych wersji
chrześcijańskich imion - i niektórzy robią to do dziś.

Szczególnie jeden Mikke :)

Impresje samochodziarza :),