Impreza ma Wawelu?

Data: 2010-06-16 10:45:30
Autor: Bombelek
Impreza ma Wawelu?
Słyszałem w reżimowych mediach czyli TVPiS, że prezes wybiera się w sobotę do Krakowa. Cierpiącym na amnezję dyzurnym psychopatom z PiS przypominam, że 18 czerwca prezes ma imieniny! Róbcie zrzutę na małpki.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:47:49
Autor: Neko
Impreza ma Wawelu?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Słyszałem w reżimowych mediach czyli TVPiS, że prezes wybiera się w sobotę do Krakowa. Cierpiącym na amnezję dyzurnym psychopatom z PiS przypominam, że 18 czerwca prezes ma imieniny! Róbcie zrzutę na małpki.

Byles dzisiaj juz w Powiatowym Urzędzie Zatrudnienia? :)

Data: 2010-06-16 10:48:45
Autor: Neko
Impreza ma Wawelu?
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Byles dzisiaj juz w Powiatowym Urzędzie Zatrudnienia? :)

Sorry, to sie teraz nazywa: Powiatowy Urzad Pracy w skrocie: PUP :)))

Data: 2010-06-16 10:58:50
Autor: Bombelek
Impreza ma Wawelu?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva36d$ael$1news.onet.pl...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Byles dzisiaj juz w Powiatowym Urzędzie Zatrudnienia? :)

Sorry, to sie teraz nazywa: Powiatowy Urzad Pracy w skrocie: PUP :)))

Dziaduniu, na pewno wziąłeś właściwe tabletki?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:58:15
Autor: Bombelek
Impreza ma Wawelu?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva34k$aao$1news.onet.pl...
[...]

O czym dziaduniu bredzisz? Zapomniałeś już, że jestem na praktyce studenckiej?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 11:05:16
Autor: Neko
Impreza ma Wawelu?
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

O czym dziaduniu bredzisz? Zapomniałeś już, że jestem na praktyce studenckiej?

To zacznij sie juz przyzwyczajac do PUP-u. :)

Data: 2010-06-16 11:18:29
Autor: Bombelek
Impreza ma Wawelu?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva458$d8r$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

O czym dziaduniu bredzisz? Zapomniałeś już, że jestem na praktyce studenckiej?

To zacznij sie juz przyzwyczajac do PUP-u. :)

Niby dlaczego, po praktyce będę tu pracować!

--

Bąbel-ek

Impreza ma Wawelu?