Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...

Data: 2010-07-21 04:09:30
Autor: karO
Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
Zapraszamy na inaugurację działalności nowych miejsc nurkowych w
Trójmieście

KLUBU MORSKIEJ PRZYGODY OŁOWIANKA.EU
i CENTRUM NURKOWEGO DIVESPOT.PL

W programie prezentacje:
Gość specjalny PHIL SHORT - nurkowanie na rebreatherach.
i Sebastian Popek - jak poszukiwać i identyfikować wraki?

Po prezentacjach
zapraszamy na spotkanie towarzyskie przy grillu i piwie.

CZAS i MIEJSCE:
Sobota 31 lipca 2010, godz. 16.
Gdańsk, Ołowianka 3A
GPS: 54 21 11 N, 18 39 42 E    Google maps: 54.3532569, 18.6617916
Dysponujemy dużym parkingiem ale radzimy stawić się bez auta ;)

Wstęp wolny - zapraszamy wszystkich!

www.olowianka.eu  +48 794 999 306
divespot.pl   +48 502 549 407

Data: 2010-07-21 13:19:54
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:09, karO pisze:
[...]

Musicie zaprosić demolanta

Data: 2010-07-21 04:49:49
Autor: neuro
On Jul 21, 1:19 pm, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:

Musicie zaprosić demolanta

   Dokładnie. Położenie imprezy gwarantowane.

p.

Data: 2010-07-21 14:23:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:49, neuro pisze:
On Jul 21, 1:19 pm, PesTYcyD<pesty...@wp.pl>  wrote:

Musicie zaprosić demolanta

    Dokładnie. Położenie imprezy gwarantowane.

p.

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia o CCR.

Data: 2010-07-21 13:16:59
Autor: demolant
On 21 Lip, 14:23, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:

> [...]

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym
na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia

[quote="piotrkw"]
 Kasia, a może jednak ma to coś wspólnego z bezpieczeństwem, bo jeżeli
instruktor i "guru" RB w Polsce co innego mówi,co innego myśli, co
innego wie,
a i co innego pisze, to chyba jest coś nie halo.
[/quote]

Jest wielce prawdopodobne że Phil nie ma takiej prasy jak Żabierek,
tylko moderatorskimi metodami jest jemu zapewniany względny spokój.
Ale w tym temacie z którego jest ten cytat, było powiedziane jak nasze
"guru" zrobiło stopień instruktorski na mCCR.
Masz zaufanie do takiego gościa co kłamie w centrali że umie ?
Kupno i założenie na plecy sprzętu odbyło się po powrocie ze stopniem
instruktorskim z Czech.
Artysta czas wyprzedził.

Autor cytatu używał suchych obiegów zamkniętych, natomiast "guru" nie
miało bladego pojęcia o takich konstrukcjach.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 14:30:24
Autor: bulbul
> [...]

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia o CCR.

 A ile zaoszczędzicie na grillu...

Data: 2010-07-21 16:05:08
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 14:30, bulbul@vp.pl pisze:
  A ile zaoszczędzicie na grillu...

w zasadzie to będzie sporo oszczędności. Jedyne co jest potrzebne do prelekcji to wanna i slipki.

Data: 2010-07-21 16:45:10
Autor: Loti
Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
W zasadzie to zamiast prelegenta można delegować same gacie, frekwencja będzie nie większa.

Lot

Data: 2010-07-21 16:22:35
Autor: Adam
W dniu 10-07-21 13:09, karO pisze:

W programie prezentacje:
Gość specjalny PHIL SHORT - nurkowanie na rebreatherach.

A że tak zapytam ( bez podtekstów) ile Phil ma zgłoszeń ? :-)

--
 Adam instr. NAUI 49419

Data: 2010-07-21 11:53:14
Autor: demolant
On 21 Lip, 16:22, Adam <sca...@autograf.pl> wrote:
> [...]

> Gość specjalny PHIL SHORT - nurkowanie na rebreatherach.

A że tak zapytam ( bez podtekstów) ile Phil ma zgłoszeń ? :-)

[Help] [Home] [Boolean Search] [Manual] [Number Search] [Order Copy]
[PTDLs]
Searching US Patents Text Collection...

Results of Search in US Patents Text Collection db for:
"PHIL SHORT" AND "Phil Short": 0 patents.

No patents have matched your query

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=0&f=S&l=50&TERM1=PHIL+SHORT&FIELD1=&co1=AND&TERM2=Phil+Short&FIELD2=&d=PTXT

W USA nic.
To tak samo jak nasi spece instruktorzy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 12:57:32
Autor: maran
On 21 Lip, 20:53, demolant <h...@tlen.pl> wrote:

W USA nic.
To tak samo jak nasi spece instruktorzy.

No tak.
A ty Rysiu kogo polecasz, jako instruktora dla kogoś kto ma zerowe
doświadczanie z oddycharkami?
Bo jak rozumiem ty nie szkolisz, więc kto twoim zdaniem jest godny
polecenia i aktywnie szkoli na CCR?

Data: 2010-07-21 13:08:45
Autor: demolant
On 21 Lip, 21:57, maran <sla...@real.int.pl> wrote:
> [...]

doświadczanie z oddycharkami?
Bo jak rozumiem ty nie szkolisz, więc kto twoim zdaniem jest godny

Już pisałem Jabłoński.
Szkolenie to coś innego niż projekt.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 13:22:13
Autor: maran
On 21 Lip, 22:08, demolant <h...@tlen.pl> wrote:

> [...]
> doświadczanie z oddycharkami?
> Bo jak rozumiem ty nie szkolisz, więc kto twoim zdaniem jest godny

Wow, to jednak jest ktoś...

faktycznie coś tam kiedyś pisałeś, ale mam nadzieję że go choć trochę
znasz i z nim w jakikolwiek sposób rozmawiałeś, a nie że gość ma fajną
galerię zdjęć z ludźmi których ty znasz.
Bo coś mi tam takiego kojarzy że pisałeś o fotkach.

Data: 2010-07-21 13:33:47
Autor: demolant
On 21 Lip, 22:22, maran <sla...@real.int.pl> wrote:

> [...]

galerię zdjęć z ludźmi których ty znasz.
Bo coś mi tam takiego kojarzy że pisałeś o fotkach.

Gdybyś wiedział kto jest na tych fotkach, to byś wiedział dlaczego
taka rekomendacja.
Ojca Roberta Jabłońskiego znam kilka lat. Syna też trochę.
Nie poprawia pilnikiem sprzętu, nie poprawia lutownicą stanu portfela,
robiąc głupawe oszczędności i doprowadzając stopnie wejściowe
elektroniki do problemów. To robi dr inż Tomasz Żabierek.
Ani producent CCR NIE ŻYCZY SOBIE TAKICH INGERENCJI, ANI PRODUCENT
KOMPUTERA NURKOWEGO.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 13:43:56
Autor: demolant
On 21 Lip, 22:33, demolant <h...@tlen.pl> wrote:

Nie poprawia pilnikiem sprzętu,

Bardzo bardzo przepraszam, nie pilnikiem tylko papierem ściernym, bo
testu szczelności sprzęt nie przechodzi.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 23:32:33
Autor: mcgregorius
Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
Ojca Roberta Jabłońskiego znam kilka lat. Syna też trochę.
pozdrawiam rc

coś słabo Rysio,raptem ojca znasz kilka lat,syna też trochę co oznacza,ze gdzieś tak max ok 2 lata,podejrzewam,że kilka razy go spotkałeś w Jastarni.Czyli polecasz kogoś w temacie bardzo skomplikowanym,którego znasz tylko pobieżnie??słabe to polecenie.Mogę ci powiedzieć,ze ja widziałem i rozmawiałem tylko RAZ z ojcem w Jastarni(wiadomo gdzie)i szczerze mówiąc,mam baaaaaaaaaaardzo słabe wrazenia,szczególnie pod względem prowadzenia bazy.

Data: 2010-07-21 22:20:26
Autor: demolant
On 21 Lip, 23:32, mcgregor...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

coś słabo Rysio,raptem ojca znasz kilka lat,syna też trochę co oznacza,ze
gdzieś tak max ok 2 lata,podejrzewam,że kilka razy go spotkałeś w

Bliżej 8 lat. Syn zaczynał w Abbys jest z korzeniami z TDI.

[...]

Powinieneś być dumny Paweł Sowisło też w tej bazie szalał.
Jak sam widzisz znowu wyciągasz wnioski z własnych wyobrażeń.
Mam polecać gościa który po kursie instruktorskim nie umie policzyć
bilansu tlenu w obiegu ?
Mam polecać gościa który nie zna podstawowych 3 rodzin SCR a jest
instruktorem SCR CMF ?
Mam polecać gościa który kłamie publicznie który to SCR jest zerżnięty
z którego nie znając zastrzeżeń patentowych żadnego z tych
wynalazków ?
Mam polecać gościa który ...... ?
Mam polecać gościa który robi stopień na mCCR na krzywy ryj ?

W IANTD to doskonała przepustka, w życiu nie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 11:35:25
Autor: maran
On 22 Lip, 07:20, demolant <h...@tlen.pl> wrote:

Bliżej 8 lat. Syn zaczynał w Abbys jest z korzeniami z TDI.
/.../
Mam polecać gościa który ...... ?

hm..... no właśnie, ale dlaczego go polecasz?

Stosując twoją logikę to, ........Jabłoński ile ma zgłoszeń? Czy
patentów.

Data: 2010-07-22 13:06:06
Autor: demolant
On 22 Lip, 20:35, maran <sla...@real.int.pl> wrote:

> [...]

hm..... no właśnie, ale dlaczego go polecasz?

Stosując twoją logikę to, ........Jabłoński ile ma zgłoszeń? Czy

To mówiąc szczerze nie jest istotne kryterium, dla typowego
instruktora, ilość zgłoszeń nowych konstrukcji.
Natomiast Jabłoński ma uczciwość w sobie, tej cechy nie posiada Tomasz
Żabierek który kłamie, tak jak jest to wygodne.
To wystarcza do trwałej dyskredytacji, kłamstw było wiele.
Ze strony Jabłońskiego była pomoc.
Gdyby poziom kompetencji Żabierka był wysoki to nie żarł bym się z
nim, nie jest wysoki, a aspiracje niebotyczne bez pokrycia w UP.
Napierdalanki nie wyszły jemu na dobre, wiele osób zobaczyło że jest
cienias. Między innymi dla tego ciekawi są u Jabłońskiego, a wierni
wielbiciele u Żabierka.
Na wiernych wielbicielach nie da się zarobić, bo nie ma ich wielu.
Jabłoński prowadzi firmę i płaci podatki.
Natomiast drugi ma kłopoty ze snem, bo kontrola skarbowa może jego
dopaść za HH, ma na to 5 lat wstecz.

Tu masz recenzję pisaniny Żabierek i Kuśnierek

"$$ napisał(a):
Wysłany: 06-04-2008, 12:10 Woda sodowa czy Prima aprilis.

Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble,
przestraszyłem
się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN
nurkowanie"
NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71.
Patrzę na
rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o
kierunek
przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy
pochłaniacza źle
pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych
uruchomieniach.
Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8.
Wynika z
tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość
słabo
pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To
co
przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne.
"Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera
inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to
skończyło
wiadomo.
Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli
oddechowej
powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie
dostawał
się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący
drogi
oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan
wapnia
nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest
fizjologiczną
substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu
mas
tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo
nadtlenek wodoru
(woda utleniona),
Ale nie powstaje kwas węglowy.

Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada
elementy
prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów,
wolałbym
żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2."

Jeśli to jest dla Ciebie wiedza to idź do Żabierka, jeśli to bzdury to
idziesz do Jabłońskiego.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 13:28:50
Autor: maran
On 22 Lip, 22:06, demolant <h...@tlen.pl> wrote:

> Stosując twoją logikę to, ........Jabłoński ile ma zgłoszeń? Czy
> patentów.

To mówiąc szczerze nie jest istotne kryterium, dla typowego
instruktora, ilość zgłoszeń nowych konstrukcji.

Ale bardzo często ją stosujesz jako argument czyjejś wiedzy.

Jeśli to jest dla Ciebie wiedza to idź do Żabierka, jeśli to bzdury to
idziesz do Jabłońskiego.

Nie wiem czy to bzdury czy to prawda bo się na tym nie znam i nie mi
to oceniać, ale wiem jedno, ten nie robi błędów co nic nie robi. TŻ
swego czasu się odzywał publicznie, i można było oceniać jego posty
czy też artykuł który cytujesz.
Hmmm.....  a co można przeczytać Jabłońskiego?

Twoje zacietrzewienie na TŻ jest chore. Daj se na luz.

Data: 2010-07-22 23:57:36
Autor: demolant
On 22 Lip, 22:28, maran <sla...@real.int.pl> wrote:

> To mówiąc szczerze nie jest istotne kryterium, dla typowego
> instruktora, ilość zgłoszeń nowych konstrukcji.

Ale bardzo często ją stosujesz jako argument czyjejś wiedzy.

Jak Ma się aspiracje do wszechwiedzy to stosuję taki argument.
Jak człowiek mówi wprost czym się nie zajmuje i nie będzie wypowiadał
to ma święty spokój z mojej strony.

> [...]

to oceniać, ale wiem jedno, ten nie robi błędów co nic nie robi. TŻ
swego czasu się odzywał publicznie, i można było oceniać jego posty

Wiele osób nie jest w stanie określić czy to prawda objawiona.
To zastanów się czy Ca(OH)2 i CaCO3 pod wpływem H2O rozkłada się do
H2CO3 ?
NI CHUJA !!! Po polsku nie.
Czy H2CO3 wypala dziury w płucach a wcześniej je podrażnia ?
NIE, to substancja fizjologiczna.

Hmmm.....  a co można przeczytać Jabłońskiego?

Szkoli.

Twoje zacietrzewienie na TŻ jest chore. Daj se na luz.

To nie jest zacietrzewienie to informacja, że jest gość który kłamie
co do stanu swojej wiedzy.
Poza tym jego środowisko stosowało i stosuje jeszcze gorsze metody,
dyskredytacji oszczerstw kłamstw, permanentnych.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/search?scoring=d&filter=0&enc_author=9N2HXRoAAABXh4kLUJFpHXIfZeNFHkCpldc4Q4S0ztFxnEjp3KIEIg&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=7&as_miny=2010&as_maxd=31&as_maxm=7&as_maxy=2010

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108895&MID=%3C47f6.00000798.4c436b2c%40newsgate.onet.pl%3E

Z mojej strony to reklama "IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-23 01:32:26
Autor: karO
Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
On 21 Lip, 20:53, demolant <h...@tlen.pl> wrote:
W USA nic.
To tak samo jak nasi spece instruktorzy.

btw - Phil Short nie działa w Stanach
pzdr

Data: 2010-07-23 02:21:47
Autor: demolant
On 23 Lip, 10:32, karO <och.k...@gmail.com> wrote:
On 21 Lip, 20:53, demolant <h...@tlen.pl> wrote:

> W USA nic.
> To tak samo jak nasi spece instruktorzy.

btw - Phil Short nie działa w Stanach

Jeśli coś istotnego ma to jest zgłoszenie w USA, ale masz też to:
http://v3.espacenet.com/searchResults?DB=EPODOC&submitted=true&locale=en_EP&query=%22Phil+Short%22&ST=singleline&compact=false

Compact   |  Print  Refine search
RESULT LIST
0 results found in the Worldwide database for:
txt = "Phil Short" using SmartSearchβ|
The result is not what you expected? Get assistance

Data supplied from the espacenet database — Worldwide
Zgłoszenie to nie patent, posługiwałem się wyszukiwaniem patentów,
można też zgłoszeń lecz to żmudniejsze zajęcie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 09:50:01
Autor: karO
On 21 Lip, 13:09, karO <och.k...@gmail.com> wrote:
[...]

Najnowsze wieści są takie, że
Phil Short ma przygotowane dwie prelekcje!!!

Będzie mówił o rebreatherach..
a jeśli będą chętni, to w trakcie części towarzysko-rozrywkowej
zorganizujemy ad hoc
dodatkowa prelekcje o nurkowaniach jaskiniowych :))

START IMPREZY jutro o 16 :)
pozdrawiam
karO
www.olowianka.eu

Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...