Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...

Data: 2010-07-21 13:19:54
Autor: PesTYcyD
Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
W dniu 2010-07-21 13:09, karO pisze:
Zapraszamy na inaugurację działalności nowych miejsc nurkowych w
Trójmieście

KLUBU MORSKIEJ PRZYGODY OŁOWIANKA.EU
i CENTRUM NURKOWEGO DIVESPOT.PL

W programie prezentacje:
Gość specjalny PHIL SHORT - nurkowanie na rebreatherach.

Musicie zaprosić demolanta

Data: 2010-07-21 04:49:49
Autor: neuro
On Jul 21, 1:19 pm, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:

Musicie zaprosić demolanta

   Dokładnie. Położenie imprezy gwarantowane.

p.

Data: 2010-07-21 14:23:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:49, neuro pisze:
On Jul 21, 1:19 pm, PesTYcyD<pesty...@wp.pl>  wrote:

Musicie zaprosić demolanta

    Dokładnie. Położenie imprezy gwarantowane.

p.

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia o CCR.

Data: 2010-07-21 13:16:59
Autor: demolant
On 21 Lip, 14:23, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:

> [...]

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym
na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia

[quote="piotrkw"]
 Kasia, a może jednak ma to coś wspólnego z bezpieczeństwem, bo jeżeli
instruktor i "guru" RB w Polsce co innego mówi,co innego myśli, co
innego wie,
a i co innego pisze, to chyba jest coś nie halo.
[/quote]

Jest wielce prawdopodobne że Phil nie ma takiej prasy jak Żabierek,
tylko moderatorskimi metodami jest jemu zapewniany względny spokój.
Ale w tym temacie z którego jest ten cytat, było powiedziane jak nasze
"guru" zrobiło stopień instruktorski na mCCR.
Masz zaufanie do takiego gościa co kłamie w centrali że umie ?
Kupno i założenie na plecy sprzętu odbyło się po powrocie ze stopniem
instruktorskim z Czech.
Artysta czas wyprzedził.

Autor cytatu używał suchych obiegów zamkniętych, natomiast "guru" nie
miało bladego pojęcia o takich konstrukcjach.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-21 14:30:24
Autor: bulbul
> [...]

Jestem pewien, że demolant wytłumaczy Philowi i wszystkim zgromadzonym na spotkaniu ludziom, że Phil jest idiotą, który nie ma bladego pojęcia o CCR.

 A ile zaoszczędzicie na grillu...

Data: 2010-07-21 16:05:08
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 14:30, bulbul@vp.pl pisze:
  A ile zaoszczędzicie na grillu...

w zasadzie to będzie sporo oszczędności. Jedyne co jest potrzebne do prelekcji to wanna i slipki.

Data: 2010-07-21 16:45:10
Autor: Loti
Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...
W zasadzie to zamiast prelegenta można delegować same gacie, frekwencja będzie nie większa.

Lot

Impreza nurkowa - wstęp wolny, zapraszamy...