Impreza w Kostrzyniu

Data: 2012-08-04 11:55:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Impreza w Kostrzyniu
Dzisiaj kończy się młodzeżowa impreza w Kostrzynie (Kostrzyniu?) nad Odrą ,organizowana po raz 18 przez znienawidzonego przez katotaliban Jurka Owsiaka.
JakoÅ› cichutko o tym fenomenalnym zjawisku.
Katotalibowie pochowali siÄ™ w mysich norach.
Nie grzmią i nie wyzywają Boga Wszechmogącego, by pokarał niesforną młodzież, której nie w głowie oddawać się modłom i umartwieniom. Przeciwnie! Przez trzy dni dali upust swej młodzieńczej radości i wolności nieskrępowanej katotalibanem.
Tak trzymać!

Data: 2012-08-04 12:05:25
Autor: K.S.
Impreza w Kostrzyniu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:501cf18c$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| młodzież, której nie w głowie oddawać się modłom i umartwieniom. Przeciwnie!
| Przez trzy dni dali upust swej młodzieńczej radości i wolności
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tzn których z 10 przykazań nie przestrzegali?
przez co nareszcie mogli cieszyć się młodzieńcżą radością i wolnością.

Data: 2012-08-04 12:15:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Impreza w Kostrzyniu

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jvis57$83r$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Przeciwnie!
| Przez trzy dni dali upust swej młodzieńczej radości i wolności
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tzn których z 10 przykazań nie przestrzegali?
przez co nareszcie mogli cieszyć się młodzieńcżą radością i wolnością.

To pytanie skieruj do katotalibów. Oni już w tej materii uświadomią cię dogłębnie. O ile sam nie jesteś katotalibem, bo tak fachowo się wyrażasz i wiesz o co pytać.

Data: 2012-08-04 14:06:28
Autor: K.S.
Impreza w Kostrzyniu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:501cf64f$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
|
| To pytanie skieruj do katotalibów.
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie wiesz a pieprzysz!!
Ale widzę (dopiero teraz) że pisałeś o katotalibach. Podaj więc co to za jedni i czym dręczą biedną młodzież.
A na przyszłość pisz jasno: kto? co? i jak?

Data: 2012-08-04 14:20:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Impreza w Kostrzyniu

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jvj3ep$297$1inews.gazeta.pl...
> [...]
jedni i czym dręczą biedną młodzież.
A na przyszłość pisz jasno: kto? co? i jak?

Na przyszłość przeczytaj kilka razy, zrozum i dopiero wtedy siadaj przy klawiaturze. To taka przyjacielska rada.
Howgh!

Data: 2012-08-04 16:35:32
Autor: u2
Impreza w Kostrzyniu
W dniu 2012-08-04 14:06, K.S. pisze:
Nie wiesz a pieprzysz!!
Ale widzê (dopiero teraz) ¿e pisa³e¶ o katotalibach. Podaj wiêc co to za jedni i czym drêcz± biedn± m³odzie¿.
A na przysz³o¶æ pisz jasno: kto? co? i jak?

Pojawily sie tam polityczne prostytutki, wiec pieprzyli sie tam rowno
jak kaszaloty. Nie bede wymienial ich nazwisk, bo wszystko bylo w
przekaziorach :-)

Data: 2012-08-04 16:39:28
Autor: u2
Impreza w Kostrzyniu
W dniu 2012-08-04 16:35, u2 pisze:
[...]

No i pewnie nie kazdy wie, ale kasiora na Kostrzyn poplynela z WOSP.
Ciekawe, czy kazdy dajacy na WOSP wiedzial o tym, ze wspiera polityczny
burdel ? :-)

Data: 2012-08-04 13:11:39
Autor: u2
Impreza w Kostrzyniu
W dniu 2012-08-04 12:05, K.S. pisze:
Tzn których z 10 przykazañ nie przestrzegali?
przez co nareszcie mogli cieszyæ siê m³odzieñc¿± rado¶ci± i wolno¶ci±.

Zlapali tam jakiegos gostka, ktory zadzgal jakas kobiete nozem. Ot
normalka na takiej taplaninie :-)

Data: 2012-08-04 13:15:14
Autor: Grzegorz Z.
Impreza w Kostrzyniu
u2 napisa³:

[...]

Sprawdziæ czy nie ksi±dz. Sporo ich tam siê krêci³o.

--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-08-04 13:21:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Impreza w Kostrzyniu

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1wicpvzlmphjd.ryyhbxwhjiug.dlg40tude.net...
u2 napisa³:

[...]

Jak to pisiaczki jawnym k³amstwem próbuj± cokolwiek uzyskaæ. Gostek zad¼ga³ kobietê no¿em (podobno) w Gdyni i próbowa³ siê ukryæ w Kostrzynie w t³umie m³odych ludzi. U2 jest pospolit± gnid±!
A tu link dla niedowierzaj±cych: http://tiny.pl/h4klx

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-08-04 12:16:35
Autor: Marek Czaplicki
Impreza w Kostrzyniu
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieÅ„ 2012 11:55:

[...]

Nie jest cicho :)
Duchowny bardzo dobrze wypowiadał się na temat Przystanku Woodstock, na który się wybiera. - Owsiak w tej dziedzinie robi od lat wielkie dobro - mówił. - Nie ze wszystkimi sprawami musimy się z nim zgadzać, ale to, że pomaga ludziom w sposób bardzo znaczny, trzeba uznać i uszanować. Jeżeli komuś się nie podoba to, że robi to właśnie Owsiak, to jest godny politowania.

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75478,12231267,Bp_Pieronek__trwa_maniakalny_atak_na_Kosciol__a_Woodstock.html#ixzz22ZTDPQ8e

Data: 2012-08-04 12:31:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Impreza w Kostrzyniu

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvisq3$q4q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak możesz cytować GW? Przecież każdy pisiaczek powie ci, że treści tam umieszczane są wierutnym kłamstwem. I ta wypowiedź z pewnością jest zmanipulowana (tak stwierdzą pisiaczki). :-) :) :=>

Data: 2012-08-04 12:38:27
Autor: Marek Czaplicki
Impreza w Kostrzyniu
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieÅ„ 2012 12:31:

[...]

zmanipulowana (tak stwierdzÄ… pisiaczki). :-) :) :=>

Jak mogę? CTRL+C, CTRL +V. :) A na poważnie ciekawi mnie kiedy ludzie Kościoła zauważą że sami nazywają się POWSZECHNYM i docenią piękno w różnorodności.

Data: 2012-08-04 12:44:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Impreza w Kostrzyniu

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jviu31$q4q$2inews.gazeta.pl...
[...]