In Time (Wyścig z czasem)

Data: 2011-12-11 00:47:42
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Jestem w szoku. Nadal. Facet, który zrobił Gattaca, Lord of War, czy chociażby S1m0ne i napisał
Truman Show stoczył się do poziomu Twilight. Film infantylny, teksty jak ze
Zmierzchu czy Red Riding Hood, sam pomysł kretyński (choć można byłoby coś
z tego wyciągnąć), wykonanie jeszcze gorsze, aktorzy jak kołki (dziw, że
Cillian Murphy tak kiepsko wypadł, bo co do reszty złudzeń nie miałem),
muzyki nie pamiętam (choć napisał przecież niezły Craig Armstrong). Świat wykreowany w filmie jest tak niedorzeczny, że chyba aktorzy po kilku
dniach grania doszli do takiego wniosku i grali jak kukły. Skróty w
scenariuszu, brak wyjaśnień dlaczego, po co, a te które są brzmią jakby
wyjaśniał je przemądrzały 13-latek (czyli w większości kretyńsko). Całość
wygląda jak lewacka propaganda nakręcana formułą <Robert De Niro jęczenie
mode on>"Czy skradzione można ukraść? Czy skradzione, można ukraść?"<Robert
De Niro jęczenie mode off>. Bogaci się nudzą i wydają kasę, którą mają nie
wiadomo skąd, a biedni umierają na ulicach i to im daje prawo do m.in.
zabijania. No ludzie! Nie potrzeba było do tego wymyślać w świata, w którym
płaci się za wszystko czasem życia bo to już tyle razy było i lewacto z
Hollywood nie raz pokazywało jak leniwi bogaci gnębią klasę robotniczą. Jak
coś się chce pokazać ponownie, to trzeba umić.

Że-nu-a! Nie idźcie do kin!

Co ja napisałem? Twilight lepszy jest!
Dla In Time piętno.

Poszło na pręga i film.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 00:52:34
Autor: hikikomori
In Time (Wyścig z czasem)
Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

Ĺťe-nu-a! Nie idĹşcie do kin!

A wlasnie ze tlumy pojda. Aby przezyc w morzu rekinow filmowych trzeba znizac sie do poziomu publiki. Ilu (wspolczesnych) amerykanow bawiloby sie przednie na Gattace? Trzeba sprzedawac to co jak popcorn przezuja wypluja i beda chciec jeszcze - popkulturowej mialkiej papki dla niewymagajacych (umyslowo niedomagajacych) mas.

Data: 2011-12-11 11:51:50
Autor: Maciej Bojko
In Time (Wyścig z czasem)
On Sun, 11 Dec 2011 00:52:34 +0100, hikikomori
<hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

Że-nu-a! Nie idźcie do kin!

A wlasnie ze tlumy pojda. Aby przezyc w morzu rekinow filmowych trzeba znizac sie do poziomu publiki. Ilu (wspolczesnych) amerykanow bawiloby sie przednie na Gattace?

Czterdziestu pięciu. Tylu w każdym razie naliczyło Rotten Tomatoes.

Zaskakująco dużo, biorąc pod uwagę, jaka to pretensjonalna kupa.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-12-11 18:12:59
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 11.51.50, na pl.rec.film, Maciej Bojko
napisał(a):

Że-nu-a! Nie idźcie do kin!

[...]

Ale ta kupa jest przynajmniej w zbiorze możliwości. In Time jest w zbiorze
niemożliwości.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 01:00:32
Autor: grzeda
In Time (Wyścig z czasem)
W dniu 2011-12-11 00:47, Habeck Colibretto pisze:
Jestem w szoku. Nadal.

Warrior jest zajebisty;)

pozdr
PG

Data: 2011-12-11 01:39:26
Autor: Wojtas
In Time (Wyścig z czasem)
W dniu 2011-12-11 00:47, Habeck Colibretto pisze:

Poszło na pręga i film.

Jedno jest pewne - nie protestowałbyś, gdyby scenariusz był "Mikke poprawny".

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-12-11 01:42:38
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 01.39.26, na pl.rec.film,pl.pregierz, Wojtas
napisał(a):

Poszło na pręga i film.
Jedno jest pewne - nie protestowałbyś, gdyby scenariusz był "Mikke poprawny".

Gówno tam wiesz. Scenariusz jest do dupy i drętwo zagrany. Lewacka
ideologia wychodzi dość mocno w połowie filmu i kładzie go totalnie choć
już wcześniej wieje nudą i Zmierzchem. Pewnie nawet takiemu lewakowi by się
nie spodobał. ;P

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 10:30:34
Autor: mkarwan
In Time (Wyścig z czasem)

Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kdh78zr46bco.dlghabeck.pl...
jakby
wyjaśniał je przemądrzały 13-latek (czyli w większości kretyńsko).

Czy to oznacza, że gdy miałeś lat 13 byłeś przemądrzały i to co mówiłeś brzmiało kretyńsko?

Data: 2011-12-11 16:19:15
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 10.30.34, na pl.rec.film,pl.pregierz, mkarwan
napisał(a):

jakby
wyjaśniał je przemądrzały 13-latek (czyli w większości kretyńsko).
Czy to oznacza, że gdy miałeś lat 13 byłeś przemądrzały i to co mówiłeś brzmiało kretyńsko?

Oczywiście Sherlocku. Niewiele się różniłem od innych nastolatków (może
byłem trochę poważniejszy, więcej interesowałem się polityką, mniej piłem,
ale i tak byłem przemądrzały - na pręga nieprzemądrzali nie trafiają).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 17:51:14
Autor: mkarwan
In Time (Wyścig z czasem)

napisał(a):

[...]

b$ dla ciebie za umiejętność samokrytycznej oceny

Data: 2011-12-11 14:24:17
Autor: Bydlę
In Time (Wyścig z czasem)
On 2011-12-11 00:47:42 +0100, Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Jestem w szoku. Nadal.

A ja nie.
Ponieważ wiedziałem, że to fikcja, przeto nie oczekiwałem żadnego tłumaczenia opowiadania SF, ani też nie żądałem, by w bajce działały jakieś prawa ZUS, UKS czy ustaw o spółkach handlowych.
Ot, kolejna bajka - nawet nie sprawdzałem kto to zrobił, a nazwisko głównego bohatera poznałem przypadkiem i ze zdumieniem odkryłem, że to szansonista.
O czym rzecz idzie? O klasycznym podziale na biednych i bogatych, i o tradycyjnie uwielbianym przez biednych bandycie okradającym pracowitych. A może o dzielnym wojowniku o wolność i demokrację?
A może o Janosiku? - jeden pies; jest jakiś pomysł i była w sumie całkiem sprawna realizacja nie próbująca rozwijać jakichkolwiek zbędnych wątków - jedyne co im nie wyszło, to żenujące zdjęcia trickowe wypadku i wątek rozwijającego się w siedem sekund romansu - który zaskoczył oboje jego uczestników (co było widać).

Całość? W sam raz na niedzielne popołudnie.
Oczywiście w domu, gdyż w kinach śmierdzi olejem, a widzowie żrą tam jak świnie...

--
Bydlę

Data: 2011-12-11 16:22:43
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 14.24.17, na pl.rec.film,pl.pregierz, Bydlę
napisał(a):

[...]

To jest świat, który bazuje na naszym. Musi trzymać się jakiś podstawowych
praw. Budowanie rzeczywistości na czasie jako walucie jest pozbawione
jakiegokolwiek sensu. Na co trupy ludzi, którzy mogą pracować?

Ot, kolejna bajka - nawet nie sprawdzałem kto to zrobił, a nazwisko głównego bohatera poznałem przypadkiem i ze zdumieniem odkryłem, że to szansonista.

Sympatyczny do tego, z dużym dystansem do siebie. Tyle tylko, że nie jest
rewelacyjnym aktorem, ale moim zdaniem ma potencjał.

[...]

To wszystko było sztuczne po prostu. Stąd mój ból...

Całość? W sam raz na niedzielne popołudnie.

Nie, nie, nie... ani niedzielne, ani żadne inne. Nudy na pudy.

Oczywiście w domu, gdyż w kinach śmierdzi olejem, a widzowie żrą tam jak świnie...

Mało ludzi było.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 18:18:04
Autor: Bydlę

napisał(a):

[...]

MUSI?
A jeśli nie będzie się wdawał w szczegóły, to nagle przesłanie filmu będzie inne? A jeśłi nie wytłumaczą jakich algorymów, gdzie i przez kogo napisanych używają do produkcji czasu (waluty), to nagle zmieni się sytuacja osoby, któ®a umera, bo już nie ma czasu?
Jak?

Budowanie rzeczywistości na czasie jako walucie jest pozbawione
jakiegokolwiek sensu.

A! Już wiem - to nie był film dokumentalny!
Gdzieś ci to umknęło.

ze zdumieniem odkryłem, że to
szansonista.

Sympatyczny do tego, z duĹźym dystansem do siebie. Tyle tylko, Ĺźe nie jest
rewelacyjnym aktorem, ale moim zdaniem ma potencjał.

W skali do 10 dam mu 6.
A wtym filmie zgrał lepiej od panny Amandy, która wyraźnie zeszła z panteonu, by zasiąść, tfu! zagrać jak mroczek czy inny człowiek wzięty z łapanki.

Całość? W sam raz na niedzielne popołudnie.

Nie, nie, nie... ani niedzielne

OK więc dziś będzie kret. Albo popijawa w Bangkoku.

Oczywiście w domu, gdyż w kinach śmierdzi olejem, a widzowie żrą tam
jak świnie...

Mało ludzi było.

W Katowicach podobno (opowiadano mi) nawet w Światowidzie żarli...

--
Bydlę

Data: 2011-12-11 18:41:33
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 18.18.04, na pl.rec.film,pl.pregierz, Bydlę
napisał(a):

[...]

A jak. Jest coś takiego jak konwencja. Jeżeli na filmie ludzie umieją
latać, bo taka jest konwencja to okej. Ale jeżeli szybciej biegają kobiety
na szpilkach po dachach niż facet w trampkach, to coś tu kurna jest nie
tak.

[...]

Stary, przecież nie mam pretensji, że świat jest jaki jest (ten na filmie).
Nie chodzi o tłumaczenie tego jak to jest z tym, że ludzie nagle zegarki na
rękę dostawali - okej.
Jak?

Co jak? Że niby przesłanie się zmieni? Nie - ale po prostu będzie się to
oglądało jak zbiór niedorzecznych bzdur i przesłanie nie będzie tak waliło
po oczach jak to sobie reżyser może wyobrażał.
Weźmy ten milion lat. Przykładowo jeżeli każdemu przekazanie roku będzie
trwało 5s (a z filmu wynika, że może i dłużej) to rozdanie tego czasu
będzie trwało jakieś 2 miesiące (niech ktoś se dokładnie policzy, bo
kalkulatora nie chce mi się szukać). A na ekranach strażników zmienia się
to jak jakiś cholerny wirus - raz, dwa, trzy i w całych slumsach milion lat
rozlał się po wszystkich.
Strażnicy czasu martwią się o faceta, która dostał 100lat, a lekką ręką
puszczają tłum ludzi, który ukradł czas w banku obrabowanym przez
bohaterów. No ludzie!

Budowanie rzeczywistości na czasie jako walucie jest pozbawione
jakiegokolwiek sensu.
A! Już wiem - to nie był film dokumentalny!
Gdzieś ci to umknęło.

Możliwe. Więc jaki to ma sens? Tylko proszę nie pierdziel, że to fabuła i
można tam wcisnąć byle gówno i mam być z tego powodu zadowolony, bo to
przecież fabuła. Nie maślań.

[...]

Nie na tym filmie. :) Filmowi na IMDB dałem całą 1.
A wtym filmie zgrał lepiej od panny Amandy, która wyraźnie zeszła z panteonu, by zasiąść, tfu! zagrać jak mroczek czy inny człowiek wzięty z łapanki.

Ona w ogóle była tragiczna. Kołek zagrałby bardziej emocjonalnie.

Całość? W sam raz na niedzielne popołudnie.
Nie, nie, nie... ani niedzielne
OK więc dziś będzie kret. Albo popijawa w Bangkoku.

Popijawa w Bangkoku, mimo że to popłuczyny trzyma jeszcze jakiś poziom.
Niestety do jedynki dużo jej brakuje.

Ja z DC jestem.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 19:26:51
Autor: Bydlę

napisał(a):

MUSI?

A jak. Jest coś takiego jak konwencja. Jeżeli na filmie ludzie umieją
latać, bo taka jest konwencja to okej.

Czyli nie żadnej potrzeby tłumaczenia skąd się bierze czas, gdyż film się tym kompletnie nie zajmuje (w przeciwieństwie do dystrybucji).

Ale jeżeli szybciej biegają kobiety
na szpilkach po dachach niż facet w trampkach, to coś tu kurna jest nie
tak.

Och, to jest w każdym filmie z żywą akcją.
Jestem nawet skłonny do twierdzenia (bezczelnie śmiałego), że w każdym filmie coś takiego znajdę (oczywiście nie w filmach takich jak np. Koyaanisqatsi ;-))

[...]

IMO nie ma znaczenia skąd i jak się brał czss, bo to do niczego nie było potrzebne.
Tak samo jak niepotrzebne byo pseudonaukowe wyjaśnianie jak ze zwykłej sztancy wychodzi magazyn czasu - w tamtej scenie trzeba było pokazać ciężką harówę - i to się udało, zupełnie bezwiednie, reżyserowi pokazać - osiem pociągnięć za dzwignię (rodem z Las Vegas) to harówa...
;>

Weźmy ten milion lat.

OK, weźmy milion jednostek waluty.

 Przykładowo jeżeli każdemu przekazanie roku będzie
trwało 5s (a z filmu wynika, że może i dłużej)

Nie, z filmu wynika, że przekazanie trwa ułamek sekundy.
Jest taka scena, gdzie millenium idzie się jeb....

[...]

Bo to działa jak torrenty (pomijając błąd w szacunku czasu przekazania).
;-)

Strażnicy czasu martwią się o faceta, która dostał 100lat, a lekką ręką
puszczają tłum ludzi, który ukradł czas w banku obrabowanym przez
bohaterów. No ludzie!

Po pierwsze - przecież tak jest - furda, że ktoś coś ukradł - groźny jest ten, kto chce walczyć z systemem.
Sprawdź sobie np, w realu (ale nie sklepie) kary za morderstwo, morderstwo z użyciem borni, samochodu i zestaw z karami za robienie pieniędzy...
Poza tym usuwa się prowodyra, by zabić lub nie dpouścić do powstania legendy.

Budowanie rzeczywistości na czasie jako walucie jest pozbawione
jakiegokolwiek sensu.
A! Już wiem - to nie był film dokumentalny!
Gdzieś ci to umknęło.

Możliwe. Więc jaki to ma sens?

109 minut filmu science fiction.
Rozrywka, zapełniacz czasu.
Wskaż przepis nakazujący Ziemskie prawa w fikcji.

Tylko proszę nie pierdziel

Nie jestem jak twoi rodzice, więc nie robię tak.

, że to fabuła i
można tam wcisnąć

Można, bo to fikcja.

Filmowi na IMDB dałem całą 1.

I co, usuną z listy?
Wiesz, że filmy z pewnym Belgiem mają oceny w okolicach 6.?
;>

Popijawa w Bangkoku, mimo że to popłuczyny trzyma jeszcze jakiś poziom.

Więc wybrałeś - będzie Bangkok.
:-)

W Katowicach podobno (opowiadano mi) nawet w Światowidzie żarli...

Ja z DC jestem.

Kino Światowid w Katowicach kiedyś było kinem dyskuyjnym - po seansie widzowie urządzali analogową wersję Pręgierza, ale bez wątków politycznych i bez odpowiadania debilowi antysemicie.

--
Bydlę

Data: 2011-12-11 23:59:56
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 19.26.51, na pl.rec.film,pl.pregierz, Bydlę
napisał(a):

[...]

Jaaaasne.

Jestem nawet skłonny do twierdzenia (bezczelnie śmiałego), że w każdym filmie coś takiego znajdę (oczywiście nie w filmach takich jak np. Koyaanisqatsi ;-))

Ale w jednych jest tego trochę, w drugich wiadomo, że ta kobieta od wieków
trenowała bieganie na szpilkach i dlatego biega szybciej od innych, a w
trzecich, że ojciec był rajdowym kierowcą, a syn po prostu ma to w genach i
trochę już jeździł. :)
Przed chwilą Rise of the Planet Apes obejrzałem. Film całkiem niezły dopóki
małpy się nie wyswobadzają. Nagle z kilkunastu małp + kilkunastu z zoo
(może dziesięciu) robi się tych małp tyle, że nie wiadomo skąd się wzięły.
To jest łamanie konwencji i tu się dynamika fabuły łamie. O tym, że małpy
nie mają odpowiedniego aparatu artykulacyjnego i nie mogą mówić, bo natura
je tak stworzyła już nie wspominam. Ale tego akurat nie każdy widz musi
wiedzieć.

[...]

To dlaczego czas a nie po prostu kasa?

[...]

A potem kawka za dniówkę.
Weźmy ten milion lat.
OK, weźmy milion jednostek waluty.

To dlaczego nie waluty?
Dlaczego jeszcze ten czas robił "tik-tak" jak się na niego patrzyło. Szlag
by każdego człowiek trafił gdyby "tik-tak" na okrągło słyszał.

 Przykładowo jeżeli każdemu przekazanie roku będzie
trwało 5s (a z filmu wynika, że może i dłużej)
Nie, z filmu wynika, że przekazanie trwa ułamek sekundy.
Jest taka scena, gdzie millenium idzie się jeb....

I taka, gdzie przelanie dekady trwa o wiele dłużej.
[...]

I widzisz - sam zaczynasz to tłumaczyć w jakiś alogiczny sposób. :)

[...]

To trzeba takiego wciągnąć do systemu. PO wie jak to się robi, a zdolny
amerykaniec nie?

[...]

Nie było legendy dopóki go nie zaczęli łapać.

[...]

Sens takiego świata. No dawej.
Rozrywka, zapełniacz czasu.

Rozrywka - nawet taka jak np. Martwica mózgu - powinna mieć spójną logikę.
Czy to logika naszego świata czy filmowego to bez znaczenia. Powinna być
spójna.
Wskaż przepis nakazujący Ziemskie prawa w fikcji.

Ja nie czepiam się o ziemskie prawa fizyki, tylko o świat w tym filmie.

Tylko proszę nie pierdziel
Nie jestem jak twoi rodzice, więc nie robię tak.

Pierdzielisz gorzej niż niejeden emeryt.

, że to fabuła i
można tam wcisnąć
Można, bo to fikcja.

Fikcja to jedno, wciskanie kitu to drugie.

Filmowi na IMDB dałem całą 1.
I co, usuną z listy?

Na szczęście nie. Są ludzie, którym ten film może się spodobać... :P

Wiesz, że filmy z pewnym Belgiem mają oceny w okolicach 6.?
;>

Bez znaczenia dla dyskusji. :P

Popijawa w Bangkoku, mimo że to popłuczyny trzyma jeszcze jakiś poziom.
Więc wybrałeś - będzie Bangkok.
:-)

Już był.

[...]

Michnika w to nie mieszaj!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-12 11:09:14
Autor: Bydlę

napisał(a):

[...]

Tak. W każdym filmie można wskazać błędy scenariusza, reżyserii, prowadzenia kamery, montażu, efektów specjalnych, dźwiękowców...
Tyle, że trzeba umieć patrzeć - tzn. skoncetrować się na tym, na co się patrzy  i co nam producenci podsuwają przed patrzałki.

Jestem nawet skłonny do twierdzenia (bezczelnie śmiałego), że w każdym
filmie coś takiego znajdę (oczywiście nie w filmach takich jak np.
Koyaanisqatsi ;-))

Ale w jednych jest tego trochę

Powtórzę: w każdym gotów jestem znajdować.
(zresztą sporo osób robi to na bieżąco i opisuje na forach, blogach czy - przepraszam za wyrażenie - portalach - jeszcze raz przepraszam)

[...]

Znowu mam dla ciebie smutną wiadomość - to też nie był film dokumentalny a czysta fikcja.

O tym, że małpy
nie mają odpowiedniego aparatu artykulacyjnego i nie mogą mówić

No właśnie - wiedziałeś doskonale, że te filmy o małpach są bzdurną fikcją z punktuy widzenia nauki, ale mimo to postanowiłeś obejrzeć, choć wiedziałeś, że to czysta głupota.
A może niewymagająca rozrywka?
Tak czy siak - obejrzałeś wbrew logice.
;-)

IMO nie ma znaczenia skąd i jak się brał czss, bo to do niczego nie
było potrzebne.

To dlaczego czas a nie po prostu kasa?

IMHO to właśnie było ciekawe - gdyż potrzebujesz czasu, by cokolwiek kupić, a jednocześnie czas posiadany zużywasz wraz z upływem czasu.
U ludzi myślących powoduje przewartościowanie - co lepsze? Fajny ciuch, uprawania sportu takiego samego jak przełożony, czy więcej życia?
Przy monetarnych systemach kredytowych tego tak nie widać.
Fajne.
:)

[...]

Nienienie - dniówka była warta 4 godziny, a kawa 4 minuty.
(nie wiem ile trwała dniówka)

Weźmy ten milion lat.
OK, weźmy milion jednostek waluty.

To dlaczego nie waluty?

Właśnie waluty, bo czas to waluta.
Oprócz czasu. Dlatego - waluty, by uprościć dywagacje.

Dlaczego jeszcze ten czas robił "tik-tak" jak się na niego patrzyło.

On robił tik-tak, gdy się na niego nie patrzyło.
Poztywne wzmocnienie akustyczne było w zupełnie innym celu użyte.

[...]

Prosiłem kolegę i zweryfikował - ujęcie 1100 lat trwało ~4 sekundy, więc się myliłem.
Ale rozdanie miliona lat (4000 sekund) to godzina z kawałkiem.
nie ma niczgo nadludzkiego w dokonaniu czegoś takiego.
:-)

Bo to działa jak torrenty (pomijając błąd w szacunku czasu przekazania).
;-)

I widzisz - sam zaczynasz to tłumaczyć w jakiś alogiczny sposób. :)

Tobie - bo masz problem z zrozumieniem jak się coś takiego mogło rozlać jak rtęć po podłodze. :-)

Po pierwsze - przecież tak jest - furda, że ktoś coś ukradł - groźny
jest ten, kto chce walczyć z systemem.

To trzeba takiego wciągnąć do systemu.

A to problem decydenta - nie mój.
:-)

Możliwe. Więc jaki to ma sens?
109 minut filmu science fiction.

Sens takiego świata. No dawej.

To właśnie ich świat i ich sens.
Nie ma czego tłumaczyć.
Bo to nie był dokument.

Rozrywka, zapełniacz czasu.

Rozrywka - nawet taka jak np. Martwica mózgu - powinna mieć spójną logikę.

Przecież ma - jak na tamte czasy!
;-)))

Wskaż przepis nakazujący Ziemskie prawa w fikcji.

Ja nie czepiam się o ziemskie prawa fizyki, tylko o świat w tym filmie.

Czyli zarzucasz tamtemu światu, że nie trzyma się nieznanych ci zasad i praw.
Fajnie, ale cieakwe jak to zrobisz, skoro nie znasz ich zasad?

Pierdzielisz gorzej niż niejeden emeryt.

I tu się pożegamy.
Czytanie czegoś takiego nie sprawa mi przyjemności.

--
Bydlę

Data: 2011-12-12 20:33:11
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 12.12.2011, o godzinie 11.09.14, na pl.rec.film,pl.pregierz, Bydlę
napisał(a):

Och, to jest w każdym filmie z żywą akcją.
Jaaaasne.
Tak. W każdym filmie można wskazać błędy scenariusza, reżyserii, prowadzenia kamery, montażu, efektów specjalnych, dźwiękowców...

Tak, ale nie w każdym widać to od razu. Nie w każdym to przeszkadza.

Tyle, że trzeba umieć patrzeć - tzn. skoncetrować się na tym, na co się patrzy  i co nam producenci podsuwają przed patrzałki.

Jeżeli reżyser nie umie wykreować na tyle realnego świata, że nie trzeba
się koncentrować na błędach, żeby je zobaczyć to oznacza, że film cienki
jest jak barszcz.

[...]

Goofsy to norma i sam często je wyłapuję. Ale jak pisałem wyżej jedne widać
od razu, bo film nuży i człowiek szuka dziura (jakie szuka? dziury na niego
wpadają), a w innych zauważa się po latach.

[...]

Nie no... poważnie?

[...]

Nie. Taka tam była konwencja - w Planecie małp mały mówią, chodzą
wyprostowane. Tutaj chciałem się dowiedzieć jak to się zaczęło. Początek
był jak najbardziej utrzymany w konwencji, ale potem się posypało, bo
zaczęły się pojawiać nielogiczności. Po pierwsze - skąd tyle małp? Po
drugie dlaczego zaczęły chodzić wyprostowane - na zasadzie papugowania?
Giąć naturę? Bez sensu. Po trzecie jak Cezar nauczył się mówić, skoro przez
całe życie słowa nie powiedział - to nie inteligencja zmieniła budowę
człekokształtnych (tu małp) ale czas. A w filmie tego czasu nie było.
Dlatego Planeta małp jest okej, a Rise już nie za bardzo.

A może niewymagająca rozrywka?
Tak czy siak - obejrzałeś wbrew logice.
;-)

Nic z tych rzeczy.

[...]

Mówiłem na początku - pomysł ciekawy, ale realizacja do dupy i wszystko się
sypało. Tutaj nie musiał być czas - równie dobrze mogły to być pieniądze.
Skoro tak, to po co kombinować?

U ludzi myślących powoduje przewartościowanie - co lepsze? Fajny ciuch, uprawania sportu takiego samego jak przełożony, czy więcej życia?
Przy monetarnych systemach kredytowych tego tak nie widać.

Jest dokładnie tak samo. Czy marnować czas na pracę, żeby mieć ciuch, czy
zużyć czas na coś innego, ale ciucha nie mieć.

Fajne.
:)

Wydumane w kontekście całego filmu.

[...]

Czepiasz się.
Weźmy ten milion lat.
OK, weźmy milion jednostek waluty.
To dlaczego nie waluty?
Właśnie waluty, bo czas to waluta.
Oprócz czasu. Dlatego - waluty, by uprościć dywagacje.

Uprośćmy jeszcze bardziej - pieniądze. I film może byłby ciekawszy.

Dlaczego jeszcze ten czas robił "tik-tak" jak się na niego patrzyło.
On robił tik-tak, gdy się na niego nie patrzyło.

Dokładnie to robił wtedy, kiedy "patrzyła" na niego kamera.

Poztywne wzmocnienie akustyczne było w zupełnie innym celu użyte.

Dla ślepego widza.

[...]

A przelanie 100 lat między jedną osobą a drugą kilkadziesiąt sekund. WTF?!
Dlaczego akurat tak?!

Ale rozdanie miliona lat (4000 sekund) to godzina z kawałkiem.
nie ma niczgo nadludzkiego w dokonaniu czegoś takiego.
:-)

Jak pasowało w scenariuszu, żeby trwało to długo to trwało, jak pasowało,
żeby trwało krótko, to trwało krótko - to też niekonsekwencja.

[...]

Albo dlaczego w dzień jest jasno. Tylko tylko, że to co piszesz o mnie to
tylko słowa, które nie mają potwierdzenia w rzeczywistości.

Po pierwsze - przecież tak jest - furda, że ktoś coś ukradł - groźny
jest ten, kto chce walczyć z systemem.
To trzeba takiego wciągnąć do systemu.
A to problem decydenta - nie mój.
:-)

Kretyni po prostu. Mieli szansę się go pozbyć, ale nie... Typowe dla tego
typu filmów "Trzymam cię na muszce, ale będę pierdolił tyle czasu, aż się
oswobodzisz.".

Możliwe. Więc jaki to ma sens?
109 minut filmu science fiction.
Sens takiego świata. No dawej.
To właśnie ich świat i ich sens.

Jaki by nie był powinien być spójny.

Nie ma czego tłumaczyć.
Bo to nie był dokument.

Spójrz na taki Incendies (wymyślony kraj, wymyśleni bohaterowie) - nie
dokument, ale rewelacyjny.

Rozrywka, zapełniacz czasu.
Rozrywka - nawet taka jak np. Martwica mózgu - powinna mieć spójną logikę.
Przecież ma - jak na tamte czasy!
;-)))

Tak - ma. Nawet dzisiaj trzyma się konwencji po prostu i tyle.

Wskaż przepis nakazujący Ziemskie prawa w fikcji.
Ja nie czepiam się o ziemskie prawa fizyki, tylko o świat w tym filmie.
Czyli zarzucasz tamtemu światu, że nie trzyma się nieznanych ci zasad i praw.

Że nie trzyma się praw, które sam tworzy.

Fajnie, ale cieakwe jak to zrobisz, skoro nie znasz ich zasad?

Znam ponieważ oglądałem film. Problem w tym, że oni sami nie trzymali się
swoich zasad i zachowywali się po prostu sztucznie. Cała ta dyskusja od
dawna jest bez sensu - przynajmniej od chwili, gdy najechałeś na moich
rodziców, bo to oznaczało, że nie chcesz dyskutować, ale się kłócić.

Pierdzielisz gorzej niż niejeden emeryt.
I tu się pożegamy.

O! Dziwne. To Ty czepiasz się moich rodziców, choć ja nie jadę tak
personalnie, a Ty się obrażasz... no proszę.

Czytanie czegoś takiego nie sprawa mi przyjemności.

Po prostu nie umiesz uzasadnić dlaczego szmira Ci się podobała poza "bo to
świat filmu, bo to nie dokument, bla, bla, bla...".

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 18:21:30
Autor: frank drebin
In Time (Wyścig z czasem)
Habeck Colibretto wrote:
[...]

moje, sprzed 4 dni, z filmwebu :)
"Ja pierdyle, co to było? Dałem kilka jedynek w życiu ale takiej kupy to
chyba jeszcze nie widziałem.
Jezuuuuu Chrysteee
W tym filmie nie ma nic na plus.
Scenariusz idiotyczny, aktorstwo beznadziejne i to kompletnie bez wyjątku,
scenografia i kostiumy dno.
Kto dał na to coś pieniądze?"

Krótko mówiąc, też nie byłem zachwycony tym czymś :)

Data: 2011-12-11 18:58:11
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 11.12.2011, o godzinie 18.21.30, na pl.rec.film, frank drebin
napisał(a):

Krótko mówiąc, też nie byłem zachwycony tym czymś :)

Idealny opis filmu. :)

Swoją drogą zawiesili mnie na filwebie i za cholerę nie wiem dlaczego (nic
tam nie pisuję więc nie ma za co banować)? Do tego nie mam pojęcia do kogo
się zgłosić. Pisałem do prowadzących serwis, ale bez odzewu. Wiesz może do
kogo uderzać?
--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-11 19:20:47
Autor: frank drebin
napisał(a):

[...]

kiedyś (chyba 2-3 lata temu) były jakieś zmiany na filmwebie i m.in. był manewr ze zmianą nicków. Nagle dowiedziałem się, że nie mogę dalej być frank drebin tylko frank drebin1 czy 2. Chyba był jakiś czas na zmianę, może to dlatego ciebie zbanowało?

Ja chciałem być Sal Monella ale z jakichś powodów nie chciało przyjąć dwuwyrazowego i zostało Salmonella :)

Załóż sobie nowe konto i tyle

Data: 2011-12-12 21:28:13
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)

napisał(a):

[...]

Dzięki. Ogólnie rzecz biorąc nie chcę innego. Chcę swoje. :)
Pewnie to jest to co napisałeś. Rzeczywiście od jakiś 2 lat mam ten
problem. Nie przeszkadza mi to specjalnie, ale czasem chciałoby się coś
skomentować po polsku. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-13 01:21:13
Autor: sh
In Time (Wyścig z czasem)
Rzeczywiście od jakiś 2 lat mam ten

jakiCHś

Data: 2011-12-14 17:16:07
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 13.12.2011, o godzinie 01.21.13, na pl.rec.film, sh napisał(a):

Rzeczywiście od jakiś 2 lat mam ten
jakiCHś

Racja! Dziękuję. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-13 09:40:16
Autor: Rais
In Time (Wyścig z czasem)
Habeck Colibretto pisze:
[...]

Mimo wszystko mnie zainteresowałeś. :)

Może dlatego, że pierwsze skojarzenie po przeczytaniu opisu filmu to opowiadanie "Cały czas świata". Ja wiem, że to jest zupełnie o czymś innym ale takie skojarzenie mi sie pojawiło.

--
pzdr

Data: 2011-12-13 17:25:44
Autor: Yakhub
In Time (Wyścig z czasem)
W liście datowanym 11 grudnia 2011 (00:47:42) napisano:

[...]

Co do tego, że fabuła z pośladków, to pełna zgoda, ale koncepcja jest OK.
Zresztą, czas jako waluta już się wcześniej w SF pojawił.

Bogaci się nudzą i wydają kasę, którą mają nie wiadomo skąd,

Bogaci mają kasę, bo są bogaci. To przedsiębiorcy.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2011-12-13 21:05:12
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 13.12.2011, o godzinie 17.25.44, na pl.rec.film,pl.pregierz, Yakhub
napisał(a):

Co do tego, że fabuła z pośladków, to pełna zgoda, ale koncepcja jest OK.
Zresztą, czas jako waluta już się wcześniej w SF pojawił.

Masz jakieś przykłady? Obejrzałbym w bardziej realistycznym wykonaniu, a
nie czymś co z dupy nastolatkowi ktoś wyciągnął.

Bogaci się nudzą i wydają kasę, którą mają nie wiadomo skąd,
Bogaci mają kasę, bo są bogaci. To przedsiębiorcy.

Jacy przedsiębiorcy? To normalni spekulanci!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-13 21:10:25
Autor: Yakhub
In Time (Wyścig z czasem)
W liście datowanym 13 grudnia 2011 (21:05:12) napisano:

[...]

Filmowo   nie   znam.   Z   literatury  przypominają  mi  się  Warstwy
Wszechświata Pratchetta.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2011-12-13 21:21:14
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 13.12.2011, o godzinie 21.10.25, na pl.rec.film,pl.pregierz, Yakhub
napisał(a):

[...]

Kurcze... nie trawię go. Z zaciśniętymi zębami świat dysku zmęczyłem
zastanawiając się ciągle skąd ta jego wielka popularność?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-13 23:32:22
Autor: Yakhub
In Time (Wyścig z czasem)
Witam!

W liście datowanym 13 grudnia 2011 (21:21:14) napisano:

napisał(a):

[...]

Ja lubię. Każdemu jego porno :).

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2011-12-14 23:43:52
Autor: Rais
In Time (Wyścig z czasem)
W dniu 2011-12-11 00:47, Habeck Colibretto pisze:
Jestem w szoku. Nadal.

Co ja napisałem? Twilight lepszy jest!
Dla In Time piętno.

Kurcze. Tyle się naprodukowałeś, a nie napisałeś najważniejszego.
Ten film jest po prostu NUDNY. Jak flaki z olejem.
:/

Data: 2011-12-15 08:42:14
Autor: Habeck Colibretto
In Time (Wyścig z czasem)
Dnia 14.12.2011, o godzinie 23.43.52, na pl.rec.film,pl.pregierz, Rais
napisał(a):

Jestem w szoku. Nadal.

[...]

Gdzieś się tam przewinęło. :)
Nudny czy nie, może być nudny, bo to nie jest dokument tylko fabuła i taka
fabuła może być, bo to nie dokument jest przecież! Tamten świat nie
istnieje, tylko istnieje w tym filmie i taki ten świat może być, nudny
właśnie być może. NO! :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-15 08:51:07
Autor: Rais
In Time (Wyścig z czasem)
Habeck Colibretto pisze:
Dnia 14.12.2011, o godzinie 23.43.52, na pl.rec.film,pl.pregierz, Rais
napisał(a):

Jestem w szoku. Nadal.

[...]

No właśnie teraz zauważyłem. Za późno.
Z filmu to zapamiętam tylko pannę Amandę. :)

A główny bohater uparcie przypominał mi Mroczka.
A przy tej klamrze z bieganiem na koniec to się popłakałem ze śmiechu.

--
pzdr

Data: 2011-12-17 10:47:43
Autor: Kenjiro
In Time (Wyścig z czasem)

Z filmu to zapamiętam tylko pannę Amandę. :)

Wyglądała w nim jak jakiś android z Łowcy...;)

Data: 2011-12-17 13:04:00
Autor: Rais
In Time (Wyścig z czasem)
W dniu 2011-12-17 10:47, Kenjiro pisze:

Z filmu to zapamiętam tylko pannę Amandę. :)

Wyglądała w nim jak jakiś android z Łowcy...;)

A w rzeczy samej :D

Niestety Timberlake w niczym Forda nie przypominał.

Data: 2011-12-17 14:20:18
Autor: frank drebin
In Time (Wyścig z czasem)
Rais wrote:
W dniu 2011-12-17 10:47, Kenjiro pisze:

Z filmu to zapamiętam tylko pannę Amandę. :)

Wyglądała w nim jak jakiś android z Łowcy...;)

A w rzeczy samej :D

Niestety Timberlake w niczym Forda nie przypominał.

Forda? Toż to nawet 126p nie przypominało ;)
A Ford to teĹź nie de Niro.

In Time (Wyścig z czasem)