In vitro NIE LECZY choroby

Data: 2010-07-27 20:30:00
Autor: abc
In vitro NIE LECZY choroby
http://www.youtube.com/watch?v=3flXEZ2DTh0&feature=related

Data: 2010-07-27 20:35:01
Autor: Bogdan Idzikowski
In vitro NIE LECZY choroby

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4f25b1$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=3flXEZ2DTh0&feature=related

Oczywiście, że nie. Ale daje dzieci.

Data: 2010-07-27 20:48:30
Autor: abc
In vitro NIE LECZY choroby
Oczywiście, że nie. Ale daje dzieci.

I morduje dzieci.   Morduje wielokrotnie więcej niż daje.

Data: 2010-07-27 20:51:59
Autor: Bogdan Idzikowski
In vitro NIE LECZY choroby

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4f2a07$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
Oczywiście, że nie. Ale daje dzieci.

I morduje dzieci.   Morduje wielokrotnie więcej niż daje.

Mnie to wali. Nie mam żadnych zahamowań. Jeśli religia ci nie pozwala, to nie stosuj, ale nie masz prawa zmuszać mnie do swoich przekonań.

Data: 2010-07-27 20:54:08
Autor: abc
In vitro NIE LECZY choroby
I morduje dzieci.   Morduje wielokrotnie więcej niż daje.

Mnie to wali. Nie mam żadnych zahamowań.

No tak. To wiele wyjaśnia.

Data: 2010-07-27 20:58:14
Autor: Bogdan Idzikowski
In vitro NIE LECZY choroby

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4f2b5b$0$19164$65785112news.neostrada.pl...
I morduje dzieci.   Morduje wielokrotnie więcej niż daje.

Mnie to wali. Nie mam żadnych zahamowań.

No tak. To wiele wyjaśnia.

To wyjaśnia wszystko. Tak sądzę. Możecie odprawiać modły nad vitro, ale we własnym gronie.

Data: 2010-07-27 21:03:05
Autor: abc
In vitro NIE LECZY choroby
[...]

Mordowanie niewinnych dzieci jest grzechem śmiertelnym. Dusza bezbożnika też
staje przed trybunałem Chrystusa, tak samo jak dusza wierzącego.

Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sad
szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a
więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła.

Data: 2010-07-27 21:43:42
Autor: Bogdan Idzikowski
In vitro NIE LECZY choroby

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4f2d73$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Martw się o własną duszę!
Swoją drogą wolę mity greckie.

Data: 2010-07-27 21:48:03
Autor: abc
In vitro NIE LECZY choroby
Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu śmiertelnego, zaraz idzie do piekła.

Martw się o własną duszę!

Tak robię. Ale przykazanie miłości bliźniego nakazuje mi martwić się też o twoją.

Data: 2010-07-27 21:51:50
Autor: Bogdan Idzikowski
In vitro NIE LECZY choroby

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4f37fe$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]