In vitro nie leczy bezp³odno¶ci

Data: 2012-10-22 19:42:50
Autor: abc
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
Zap³odnienie pozaustrojowe nie jest w ¿adnym stopniu metod± leczenia
bezp³odno¶ci - jak siê k³amliwie przedstawia in vitro opinii publicznej-
albowiem po zap³odnieniu pozaustrojowym, bezp³odna para, nadal pozostaje
bezp³odn± !

Kolejnym z³em moralnym sztucznego zap³odnienia jest:

* rozwijaj±cy siê coraz bardziej biznes in vitro - czy handel embrionami
ludzkimi,

* rozwijaj±ca siê eugenika - czyli selekcja ludzkich zarodków dopuszczonych
do rozwoju i do urodzenia, w zale¿no¶ci od po¿±danych cech, zgodnie z
unijnymi.

Kiedy¶ cechy cz³owieka, któremu wolno by³o ¿yæ, wyznacza³ Adolf
Hitler, czym siê to skoñczy³o dla ludzko¶ci pamiêta do dzi¶ ca³y ¶wiat.

Wiêcej
http://www.contrainvitro.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=333:prawda-o-in-vitro

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-10-22 11:17:05
Autor: khanula
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
W dniu poniedzia³ek, 22 pa¼dziernika 2012 19:45:07 UTC+2 u¿ytkownik abc napisa³:
[...]

Beth Hart & Joe Bonamassa
http://www.youtube.com/watch?v=3bw1r0IbGaQ&feature=related

abecadlo posluchaj dobrej muzy i przestan bzdzic te kato-bzdety. porabalo cie czy co? zalicz jak panienke, napij sie wina... jak normalny facet. sr*c sie chce od tego twojego nawracania! kago te bzdety interesuja, chyba tylko naprutych katabasow

Data: 2012-10-22 20:40:06
Autor: u2
W dniu 2012-10-22 20:17, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Te zydek z GWna, nie podniecaj sie tak :-)))

Data: 2012-10-22 14:17:15
Autor: khanula
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
W dniu poniedzia³ek, 22 pa¼dziernika 2012 20:40:53 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2012-10-22 20:17, khanula@gazeta.pl pisze:

Te zydek z GWna, nie podniecaj sie tak :-)))

Z tych naszych rozmów wy³ania siê idea dyskusji i... jakiej jeszcze nie by³o. Stworzenia czego¶ zupe³nie nowego. Nowa warto¶æ mo¿e powstaæ jako synteza ró¿norodnych sprzecznych ze sob± warto¶ci. Je¿eli chcemy osi±gn±æ now± warto¶æ, musimy doprowadziæ do konfliktu miêdzy tym co fizyczne, a tym co duchowe. Je¿eli natura, wiêc fizyczno¶æ, jest czym¶ pierwotnym, czyli tez±, to kultura jest jej antytez±, a synteza tym, co pragniemy osi±gn±æ. Gdy kto¶ z nas gimnastykuje siê, reprezentuje naturê, wiêc tezê, je¶li kto¶ z nas ¶piewa, reprezentuje kulturê, wiêc antytezê. Chc±c stworzyæ sztukê na nasz± miarê, musimy zwiêkszyæ w niej udzia³ wysi³ku fizycznego, a dla antytezy i duchowego. I to jest nowa strategia syntezy. I to jest nowa koncepcja sztuki.

Data: 2012-10-22 19:47:29
Autor: u2
W dniu 2012-10-22 19:42, abc pisze:
[...]

Jak bezplodna skoro rodzi. Oj podciagnij sie abecadlo. W dodatku rodza
sie zwykle zdrowe dzieci, bo zarodki sa wybierane te lepsze. W ten
sposob ma blizniaki niejaki Chuck Norris.

Co innego finansowanie in vitro z pieniedzy podanikow. In vitro nie
powinno byc finansowane z pieniedzy podatnikow.

Data: 2012-10-22 20:28:05
Autor: abc
[...]

Rodzi po sztucznej inseminacji ale pozostaje bezp³odna. Co wiêcej, podobno
dzieci wyprodukowane metod± in vitro te¿ s± bezp³odne
http://www.sfora.pl/Dzieci-po-in-vitro-sa-bezplodne-Sa-na-to-dowody-a16857

Przy naturalnym zap³odnieniu 1 plemnik musi wygraæ wy¶cig z 500 milionami
innych plemników i zap³odniæ jajo.  Wygrywa plemnik najwy¿szej jako¶ci.

Przy metodzie in vitro, to lekarz przy asy¶cie rodziców dokonuj± wyboru
zarodka wedle swojego widzimisiê, niekoniecznie najwy¿szej jako¶ci, a reszta
zarodków rodzeñstwa wybranego zarodka jest wcze¶niej lub pó¼niej mordowana.

Data: 2012-10-22 20:38:33
Autor: u2
W dniu 2012-10-22 20:28, abc pisze:
Jak bezplodna skoro rodzi.

Rodzi po sztucznej inseminacji ale pozostaje bezp³odna. Co wiêcej, podobno
dzieci wyprodukowane metod± in vitro te¿ s± bezp³odne

Konfabulacje. Skoro rodzi to plodna. Zauwaz ile plemnikow ginie przy
wytrysku, tylko najsilniejsze zdolaja zaplodnic jajeczko, a nikt nie
rwie sobie wlosow nad losem plemnikow :-)

Podobniez z twoja teza jakoby dzieci z probowki byly bezplodne :-)))

Data: 2012-10-23 07:37:40
Autor: Grzegorz Z.
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
abc napisa³:

Zap³odnienie pozaustrojowe nie jest w ¿adnym stopniu metod± leczenia
bezp³odno¶ci

Przepisywanie okularów równie¿ nie likwiduje wad wzroku.

Zakazaæ okulistów?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo¶ci oznacza prawo do ¿ycia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-23 11:04:01
Autor: Chiron
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k65af4$29l$1dont-email.me...
abc napisa³:

Zap³odnienie pozaustrojowe nie jest w ¿adnym stopniu metod± leczenia
bezp³odno¶ci

Przepisywanie okularów równie¿ nie likwiduje wad wzroku.

Zakazaæ okulistów?

No ale noszenie okularów nie wymusza zabijania innych ludzi- jak w wypadku in vitro

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-23 04:22:07
Autor: khanula
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
W dniu wtorek, 23 pa¼dziernika 2012 11:04:01 UTC+2 u¿ytkownik Chiron napisa³:
U�ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa� w wiadomo�ci news:k65af4$29l$1dont-email.me...

> abc napisa�:

> Przepisywanie okular�w r�wnie� nie likwiduje wad wzroku.

> Zakaza� okulist�w?

No ale noszenie okular�w nie wymusza zabijania innych ludzi- jak w wypadku

musza byc nielada okulary zeby tych zabijanych "ludzi" zobaczyc, ktorzy nijak ludzi nie przypominaja

Data: 2012-10-23 11:09:37
Autor: Bogdan Idzikowski
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k65mi1$73u$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przecie¿ nikt ciê nie zmusza do zap³odnienia swojej ¿ony metod± in vitro.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-23 14:13:40
Autor: mkarwan
In vitro nie leczy bezp³odno¶ci
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k65af4$29l$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl