In vitro to zbrodnia

Data: 2010-10-30 17:57:27
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia
W kwestii invitro mam swoje zdanie i niezależnie od poglądów na temat koscioła, nie jestem w stanie poprzeć zwolenników in vitro, tudzież pana Palikota.

Nik się nie prosi na świat. Człowiek przychodząc na świat całe życie czeka na swoją śmierć, życie jest cierpieniem, karą swego rodzaju, dlatego nie można szafować życiem ludzkim, jak się chce. Nie można na siłę produkować człowieka. Skoro natura tak chciała, że ktoś nie może mieć w sposób naturalny, czyli począć dziecko poprzez stosunek seksualny, to nie powinien chcieć począć człowieka na siłę, w sposób sztuczny. Bo w tym momencie bierze całkowitą odpowiedzialność za życie tego człowieka, za jego mękę i cierpienia jego i przez niego doznane na ziemi.

Poczęcie człowieka na siłę, jest zbrodnią przeciwko temu człowiekowi. Człowiek to nie zabawka, nie można go produkować na zawołanie, kiedy się ma ochotę pobawić dzieckiem...

Jak się nie może mieć dzieci w sposób naturalny i nie ważne, czy w wyniku zaplanowanej prokreacji czy nie, to należy się ze swoim losem pogodzić...

In vitro to zbrodnia na ludzkości!
A pierdolenie o zarodkach nie ma sensu, bo zarodek nie cierpi, jak narodzony człowiek, całe życie oczekujący swojej śmierci...

boukun

Data: 2010-10-30 17:59:12
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 17:57, boukun pisze:
Poczęcie człowieka na siłę, jest zbrodnią przeciwko temu człowiekowi.
Człowiek to nie zabawka, nie można go produkować na zawołanie, kiedy się
ma ochotę pobawić dzieckiem...

Tak czy siak swoje dzieci począłeś wbrew ich woli.

Data: 2010-10-30 18:04:18
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccc40d0$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie sztucznie, zatem nie mogą mieć do mnie pretensji, że sobie zrobiłem roboty, zabawki na zawołanie..., mięso armatnie, niewolników rasy panującej...

Powstały z siły woli mojego organizmu, mój mózg sterował plemnikami i w tym sensie, moje dzieci były w 100% zaplanowane. Nie każdy może mieć taką moc...

boukun

Data: 2010-10-30 18:07:54
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:04, boukun pisze:
[...]

Nic nie sterowałeś, miałeś wytrysk i tyle. A jaki ojciec takie
dzieci-mutanty :)

Data: 2010-10-30 18:10:39
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccc42da$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znów pojebie zaśmiecasz kolejny wątek...

boukun

Data: 2010-10-30 18:13:34
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:10, boukun pisze:
Nic nie sterowałeś, miałeś wytrysk i tyle. A jaki ojciec takie
dzieci-mutanty :)

Znów pojebie zaśmiecasz kolejny wątek...

Jaki autor taki wątek :)

Data: 2010-10-30 18:17:02
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccc442e$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-30 18:10, boukun pisze:
Nic nie sterowałeś, miałeś wytrysk i tyle. A jaki ojciec takie
dzieci-mutanty :)

Znów pojebie zaśmiecasz kolejny wątek...

Jaki autor taki wątek :)

Idź w pizdu pojebie...

boukun

Data: 2010-10-30 18:20:47
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:17, boukun pisze:
Jaki autor taki wątek :)

Idź w pizdu pojebie...

Widzę w twoim głębokim i subtelnym tekście nawiązanie do dwóch twoich
ulubionych partyjek : PiS-u i PO :)

Data: 2010-10-30 18:21:37
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccc45e0$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-30 18:17, boukun pisze:
Jaki autor taki wątek :)

Idź w pizdu pojebie...

Widzę w twoim głębokim i subtelnym tekście nawiązanie do dwóch twoich
ulubionych partyjek : PiS-u i PO :)

Chuj ci w dupę psycholu, zostań tu sam...

boukun

Data: 2010-10-30 18:23:25
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:21, boukun pisze:

[...]

Nie będę za tobą tęsknił bekon :)

Data: 2010-10-30 18:21:09
Autor: Grzegorz Z.
In vitro to zbrodnia
Nic nie sterowałeś, miałeś wytrysk i tyle.

Nie stosunkuj. Gdyby nie chciał mieć potomstwa to by się zabezpieczał. Wolno się zabezpieczać. Wolno nawet usunąć. Nie wiedziałeś o tym?

Data: 2010-10-30 18:22:49
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:21, Grzegorz Z. pisze:
Nic nie sterowałeś, miałeś wytrysk i tyle.

Nie stosunkuj. Gdyby nie chciał mieć potomstwa to by się zabezpieczał. Wolno się zabezpieczać. Wolno nawet usunąć. Nie wiedziałeś o tym?

Gumka była nieszczelna i tyle, a usunąć stara mu nie dała.

Data: 2010-10-30 18:24:09
Autor: Grzegorz Z.
In vitro to zbrodnia

[...]

Gumka była nieszczelna i tyle, a usunąć żona mu nie dała.

Powiedziała ci to?

Data: 2010-10-30 18:25:17
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:24, Grzegorz Z. pisze:
Gumka była nieszczelna i tyle, a usunąć żona mu nie dała.
Powiedziała ci to?

Nie dla mnie, dla bekona.

Data: 2010-10-30 18:39:22
Autor: Grzegorz Z.
In vitro to zbrodnia

W dniu 2010-10-30 18:24, Grzegorz Z. pisze:
Gumka była nieszczelna i tyle, a usunąć żona mu nie dała.
Powiedziała ci to?

Nie dla mnie, dla bekona.

No ale skąd wiesz że on chciał by ona usunęła oraz że ona usunąć nie
chciała?

Data: 2010-10-30 18:41:17
Autor: u2
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:39, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Najbardziej prawdopodobny wariant.

Data: 2010-10-31 02:42:38
Autor: Grzegorz Z.
In vitro to zbrodnia

[...]

Najbardziej prawdopodobny to jest wariant że masz trzy nogi.

Data: 2010-10-31 13:28:28
Autor: Tomy M.
In vitro to zbrodnia
W dniu 2010-10-30 18:07, u2 pisze:

Nic nie sterowałeś, miałeś wytrysk i tyle. A jaki ojciec takie
dzieci-mutanty :)

Hehe :-)

Tomy M.

Data: 2010-10-30 18:19:34
Autor: Grzegorz Z.
In vitro to zbrodnia
In vitro to zbrodnia na ludzkości!
A pierdolenie o zarodkach nie ma sensu, bo zarodek nie cierpi, jak narodzony człowiek, całe życie oczekujący swojej śmierci...

W pełni się zgadzam.

Data: 2010-10-31 12:19:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
skoro tak cierpisz...
> [...]
narodzony
> człowiek, całe życie oczekujący swojej śmierci...

Skoro tak cierpisz z tego powodu że żyjesz i całe życie oczekujesz swojej śmierci - jest na to prosta rada:
Zażyj coś co co spowoduje łagodną śmierć we śnie (są takie specyfiki).
Nie będziesz nawet cierpiał przy tym fizycznie.
Śmiało - przecież nie używasz "religiolu", więc nie boisz się kary pośmiertnej.

Data: 2010-10-31 12:27:30
Autor: Grzegorz Z.
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
papiórku

Data: 2010-10-31 12:29:12
Autor: u2
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
W dniu 2010-10-31 12:27, Grzegorz Z. pisze:
papiórku

Przygadał kocioł garnkowi :)

Data: 2010-10-31 20:21:15
Autor: jadrys
skoro tak cierpisz...
W dniu 2010-10-31 12:19, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Zażyj coś co co spowoduje łagodną śmierć we śnie (są takie specyfiki).
Nie będziesz nawet cierpiał przy tym fizycznie.

Tak z ciekawości - co to za środki?

Data: 2010-10-30 19:00:48
Autor: jadrys
In vitro to zbrodnia
[...]

boukun, to naprawdę ty?

Data: 2010-10-30 19:12:26
Autor: Belius
In vitro to zbrodnia
Użytkownik "boukun"

Człowiek przychodząc na świat całe życie czeka na swoją śmierć, życie jest cierpieniem, karą swego rodzaju,

Widocznie ci naprawde bardzo zle na tym swiecie i chcesz zaoszczedzic innym cierpien, jakie sam musisz znosic. Piszesz to aby cie pożałowac?

Belius

Data: 2010-10-31 01:20:28
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Belius" <belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:iahjl7$usk$1opal.futuro.pl...
Użytkownik "boukun"

[...]

Czasami jest lepiej, czasami jest gorzej, a jednak życie jest cierpieniem, jest od urodzenia powolnym umieraniem, czasami nawet szybkim.... Na ludziach nie powinno się eksperymentować, a sztuczne produkowanie człowieka, jest eksperymentowaniem na nim...
Jedni chcą go sobie wyprodukować dla jakiś tam egoistycznych zachcianek, żydomasonerii w to graj, bo dla nich każdy niewolnik psię liczy i powinien płacić podatki, czy to pedał związany węzłem małżeńskim z pedałam, czy para lesbijek... itp.

boukun

Data: 2010-10-30 19:50:25
Autor: pluton
In vitro to zbrodnia
[...]

A jak sobie dupczy, to nie bierze całkowitej odpowiedzialności ?

Nullification

Data: 2010-10-31 01:42:04
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iahlp2$hjq$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Ale tak powstaliśmy wszyscy i dupczenie to jest jedyna nasza przyjemność na tym ziemskim padole i jeśli z tego dupczenia, z tej przyjemności stworzymy potomka, to jest to naturalna biologiczna reakcja, bierzemy odpowiedzialność w momencie stania się tego naturalnego cudu poczęcia człowieka, za jego wychowanie i by mu było lżej przejść przez tę niewybraną i niezaplanowaną przez niego drogę życia. Zwróć uwagę, że 2000 lat nie było in vitro, a gatunek ludzki się rozwijał i rozmnażał w sposób całkiem naturalny. Jak już ktoś jest na świecie, co wcale nie jest takie pewne, że po każdym stosunku płciowym wyprodukuje się człowieka, to trzeba z tym żyć... Ale nie może być tak, że traktuje się człowieka jak robota, wyprodukowanego przez maszynę dla swoich czy reżimowych zachcianek... i niech się męczy..., bo reżim tak chciał, bo reżim potrzebuje niewolników... lub bezwarunkowo jacyś egoistyczni ludzie...

A jak nie wymyślono zapłodnienia in vitro to co? Ludzie nie mogący mieć dzieci, jakoś musieli od tysięcy lat z tym żyć..., nikt nie traktował dzieci jak zabawki, choć dorosłych już na pewno, jako mięso armatnie...

boukun

Data: 2010-10-31 09:50:11
Autor: dK
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iaiaqc$pmn$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bez względu na zastosowaną technologię zapłodnienia mamy także w przyszłości potencjalnego płatnika podatku i dawcę ofiary na tacę.

dK

Data: 2010-10-31 17:34:32
Autor: pluton
In vitro to zbrodnia
Bez względu na zastosowaną technologię zapłodnienia mamy także w
przyszłości
potencjalnego płatnika podatku i dawcę ofiary na tacę.

.... i ofiarę właścicieli tacy.

Nullification

Data: 2010-10-31 18:03:42
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ccd2dce$0$27024$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I żołnierza żydomasonerii...
Ale czasami też masoni potrzebują potomków, żeby mieli komu przekazać dynastię i zgromadzony ograbiając motłoch majątek i stąd tacy jak np. p. Palikot są za in vitro...

boukun

Data: 2010-10-31 18:15:07
Autor: dK
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iak7rn$khh$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mariusz Kamiński(PiS)  też.

dK

Data: 2010-10-31 07:43:06
Autor: Jarek nie obronił kżyża
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

 Człowiek przychodząc na świat całe życie czeka na
swoją śmierć, życie jest cierpieniem, karą swego rodzaju, dlatego nie można szafować życiem ludzkim, jak się chce.

Własnym dzieciom zafundowałeś cierpienie? Gratuluje.

Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Data: 2010-10-31 18:05:07
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:iaj35s$gds$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie tylko ja, natury nie przechytrzysz...

boukun

Data: 2010-10-31 18:16:26
Autor: Jarek nie obronił kżyża
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iak7ud$l2h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przechytrzysz. O antykoncepcji słyszał?

Z tego co pisałeś wynika, że masz dwoje dzieci. Chyba nie chcesz powiedziec,że tylko dwa razy było barabara ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-31 18:49:35
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:iak89c$ac8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Antykoncepcja to jest chore! Samo w sobie jest to chore, jakieś obciążenie psychiczne.

Tylko dwa razy (w sumie trzy, raz żona poronła, mając ciążę pozamaciczną) chciałem mieć tak naprawdę dziecko i w sposób szczególny podchodziłem wtedy do zabiegu prokreacji .
Pisałem o tym kiedyś wątku, "Aborcja sumieniem rodziców":

U mnie w życiu wszystko robiłem według planu. Najpierw dorabialiśmy
się z żoną pieniędzy, potem postawiłem duży rodzinny dom, a dopiero na
końcu, postanoiwliśmy mieć dzieci. Moja żona nigdy nie zażywała
środków antykoncepcyjnych. Pukaliśmy się dla przyjemności, a ja w
głowie miałem zakodowany rozkaz, że moje plemniki mają być tak słabe,
żeby nie dochodziły do celu. Może mi nikt nie uwieżyć, ale moje dwje
dzieci były przez nas z całą świadomością zaplanowane. Pamiętam jak
spłodziłem córkę i jak syna. Córkę spłodziłem na takiej rozkładanej
sofie, w malutkim, pokoiku w maleńkim mieszkanku w Erlenbach am Main w
Niemczech. Po stosunku, z pełnym wytryskiem, żona trzymała nogi w
górze, żeby "zabieg" zapłodnienia się udał. Strzał okazał się 100 %
celny i po 9 miesiącach w lipcu 1995 roku urodziła się nam wymarzona
córka. Z żoną razem byliśmy od 1988 roku. W 1999 roku postanowiliśmy z
żoną, że chcemy mieć drugie dziecko. I tak, w kuchni tego samego
małego mieszkanka w Erlenbach, na podłodze spłodziłem z pełnym
zamiarem synka, który przyszedł planowano na świat w kwietniu 2000
roku. Oboje naszych dzieci żona urodziła przez cesaraskie cięcie i nie
chciała mieć kolejnych dzieci. Ja natomiast pragnąłem mieć troje
dzieci. Zarówno moja żona jak i ja pochodzimy z rodzin z trojgiem
rodzeństwa. Tak więc z pełną świadomością, w maju lub czerwcu 2003
roku, kochając się z żoną, zapragnąłem, by zaszła ona po tym stosunku
w ciążę. Po dokonanym akcie miłości powiedziałem jej, że będzie po nim
w ciąży. Żona moja z przerażeniem wykrzyknęła mi, że niechce więcej
dzieci i jak zajdzie w ciążę, to się "wyskrobie". Powiedziałem jej
tylko, żeby uważała co mówi, bo to się na niej może zemścić i ja chcę
mieć dziecko. Los chciał, że żona faktycznie zaszła po raz trzeci w
ciążę, ale poroniła, bo niby była to ciąża poza maciczna. Poroniła
będąc w Polsce i po zabiegu doczyszczania miała olbrzymie komplikacje
i wylądowała w szpitalu, w Świdnicy, gdzie by ją wykończyli. W ciągu
jednego dnia przyjechałem po nią do Polski i w tym samym dniu zabrałem
ją do Niemiec, gdzie dwa dni później miała operację, z pełnym
ropzcięciem podbrzusza. Miała skrzep na jajniku i gdybym jej nie
zabrał do Niemiec, pewno już by nieżyła. W Polsce podejrzewali ropę
(na USG trzeba było czekać) i chcieli robić jej punkcję.
Całość z scp (z psp nie mogę znaleźć) tu:
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/cc1749350a726add/72bea2a46edf6a7a?hl=pl&q=Aborcja+sumieniem+rodzic%C3%B3w#72bea2a46edf6a7a

boukun

Data: 2010-10-31 09:47:36
Autor: dK
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iahfj2$3u1$1mx1.internetia.pl...
[...]

No ale w takim układzie poczecie naturalne jest też zbrodnią.
Bez wzgledu na technologię poczęcia skutki są takie same - powstaje życie a z biegiem czasu to życie nabywa świadomości.
Ale idąc dalej należy traktować każdą śmierć jako wyzwoleniem człowieka od cierpienia.
I takie dalekoidące wnioski są wówczas uzadanione:
1) Hitler był zbawicielem narodów europejskich
2) Ryszard C nie popełnił zabójstwa (formalnie podejrzany), tylko wyzwolił jedną osobę ze szponów życia
3) Każda matka dokonująca aborcji naprawia swój zbrodniczy błąd i zasługuje na błogosławieństwo...

dK

Data: 2010-10-31 18:11:33
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ccd2d33$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, to jest przyroda...

[...]

Coś w tym jest. często słyszy sie w telewizji, że matka mówi do dziecka, że lepiej by zrobiła, gdyby sie wyskrobała, albo urodziła prosto do kibla... A ile jest dzieci, co mówią rodzicom, że sami się na świat nie prosili... Nikt z nas nie chciał przyjść na świat...
Dlatego nie wolno na siłę produkować człowieka, jak to zwolennicy in vitro mówią, dziecka. Dzieckiem jest się tylko klika lat... i kończy się zabawka dla rodziców...

boukun

Data: 2010-10-31 11:52:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
o odrazie
To jest twój pogląd-odczucie Boukun - i oczywiście mnóstwa innych.
Uzasadnić tego na zasadzie {bo 2+2=4} niestety się nie uda.
In vitro budzi u mnóstwa ludzi odrazę - może wszczepił ją nam Bóg a może Natura - nie wiadomo (wolno wybierać).
Tak czy owak jest w tym coś odrażającego - i nie należy tego odczucia się wstydzić, nawet kiedy nie umie się tego uzasadnić.
Odrazę budzi wiele rzeczy - aborcja, morderstwo, kara śmierci (niekiedy jedynie sprawiedliwa, choć konieczność jej zastosowania jest oczywiście przykra), kradzież, zboczenia seksualne (z homoseksualizmem włącznie), a nawet - kiedy lepiej to sobie uświadomić - w stosowaniu prezerwatyw jest też coś odrażającego, coś co plugawi akt miłosny.
Im większą coś budzi odrazę - tym większym jest złem.
I już.

Data: 2010-10-31 17:30:56
Autor: pluton
o odrazie
In vitro budzi u mnóstwa ludzi odrazę - może wszczepił ją nam Bóg a może
Natura - nie wiadomo (wolno wybierać).

No wlasnie, sam mialem to napisac. Chec posiadania dzieci jest ODRAZAJACA!
Czasem niektorzy przezwycieza te odraze i pozniej rodza sie takie Jarki i
Leszki.

Nullification

Data: 2010-11-01 00:18:28
Autor: Jaksa
o odrazie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iak5fq$ta$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czasem niektorzy przezwycieza te odraze i pozniej rodza sie takie Jarki i

Pół biedy!

Ale kiedy rodzą się takie plutony, to jest to doprawdy wbrew naturze,
twoja matka była siostrą twojego taty czy może jego córką?

Jaksa

Data: 2010-10-31 18:15:25
Autor: boukun
o odrazie

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000016.4ccd4a70newsgate.onet.pl...
[...]

Fakt, w gumie się tylko prostytutki pierdoli.... Choć ja miałem szczęście, w mojej młodości nie było jeszcze AIDS, nie wyprodukowali tego wirusa i mogłem się napierdolić do woli bez gumy... Co to za przyjemność pieprzyć się w gumie...

boukun

Data: 2010-10-31 16:09:36
Autor: Polok_prawdziwy
In vitro to zbrodnia
boukun wrote:

[...]

Cyzbyś siem jus znudził zyciem, BOCKUWENDZONY...?

- tosom typowe łobjawy wchodzenia w fazem starcom - mozes siem nasej wioskowej psecholog i psechyjater, niejakiej Hachulskiej Genowefy spytać, toci tosamo powi...

Ale prywatnie ci powim, ze wolem moje dutki na IMNITRO i nowe dziecioki dować, niźli na SPASIONYCH FRATRUW...

Bo cheba niemyślis, zete WATYKOńCKIE WYPASIONE WIEPSZE z psycyn moralnych tela kżyku robiom - DUTKI..., DUTKI ich swendzom...!!!

Wiadomo, zejak na IMNITRO pujdom, to KIECOM łodebierom...!

Data: 2010-10-31 18:19:25
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:kjc0q7-2nv.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

Fratry tak samo jak masoni, są za produkowaniem mięsa armatniego i rzeszy niewolników, ale inną formę produkcji wybierają... Jedni in vitro, drudzy litują się nad ofiarami gwałtów i pękniętego kondoma...

boukun

Data: 2010-11-01 01:01:22
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
In vitro to zbrodnia
Nie zbrodnia ale oszukiwanie
Podobnie jak religia rzydowska wiary w Boga I-sra-Ela
Tfu!

In vitro to zbrodnia