In vitro to zbrodnia

Data: 2010-10-30 19:12:26
Autor: Belius
In vitro to zbrodnia
Użytkownik "boukun"

Człowiek przychodząc na świat całe życie czeka na swoją śmierć, życie jest cierpieniem, karą swego rodzaju,

Widocznie ci naprawde bardzo zle na tym swiecie i chcesz zaoszczedzic innym cierpien, jakie sam musisz znosic. Piszesz to aby cie pożałowac?

Belius

Data: 2010-10-31 01:20:28
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Belius" <belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:iahjl7$usk$1opal.futuro.pl...
[...]

Czasami jest lepiej, czasami jest gorzej, a jednak życie jest cierpieniem, jest od urodzenia powolnym umieraniem, czasami nawet szybkim.... Na ludziach nie powinno się eksperymentować, a sztuczne produkowanie człowieka, jest eksperymentowaniem na nim...
Jedni chcą go sobie wyprodukować dla jakiś tam egoistycznych zachcianek, żydomasonerii w to graj, bo dla nich każdy niewolnik psię liczy i powinien płacić podatki, czy to pedał związany węzłem małżeńskim z pedałam, czy para lesbijek... itp.

boukun

In vitro to zbrodnia