In vitro to zbrodnia

Data: 2010-10-31 07:43:06
Autor: Jarek nie obronił kżyża
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

 Człowiek przychodząc na świat całe życie czeka na
swoją śmierć, życie jest cierpieniem, karą swego rodzaju, dlatego nie można szafować życiem ludzkim, jak się chce.

Własnym dzieciom zafundowałeś cierpienie? Gratuluje.

Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Data: 2010-10-31 18:05:07
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:iaj35s$gds$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie tylko ja, natury nie przechytrzysz...

boukun

Data: 2010-10-31 18:16:26
Autor: Jarek nie obronił kżyża
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iak7ud$l2h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przechytrzysz. O antykoncepcji słyszał?

Z tego co pisałeś wynika, że masz dwoje dzieci. Chyba nie chcesz powiedziec,że tylko dwa razy było barabara ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-31 18:49:35
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:iak89c$ac8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Antykoncepcja to jest chore! Samo w sobie jest to chore, jakieś obciążenie psychiczne.

Tylko dwa razy (w sumie trzy, raz żona poronła, mając ciążę pozamaciczną) chciałem mieć tak naprawdę dziecko i w sposób szczególny podchodziłem wtedy do zabiegu prokreacji .
Pisałem o tym kiedyś wątku, "Aborcja sumieniem rodziców":

U mnie w życiu wszystko robiłem według planu. Najpierw dorabialiśmy
się z żoną pieniędzy, potem postawiłem duży rodzinny dom, a dopiero na
końcu, postanoiwliśmy mieć dzieci. Moja żona nigdy nie zażywała
środków antykoncepcyjnych. Pukaliśmy się dla przyjemności, a ja w
głowie miałem zakodowany rozkaz, że moje plemniki mają być tak słabe,
żeby nie dochodziły do celu. Może mi nikt nie uwieżyć, ale moje dwje
dzieci były przez nas z całą świadomością zaplanowane. Pamiętam jak
spłodziłem córkę i jak syna. Córkę spłodziłem na takiej rozkładanej
sofie, w malutkim, pokoiku w maleńkim mieszkanku w Erlenbach am Main w
Niemczech. Po stosunku, z pełnym wytryskiem, żona trzymała nogi w
górze, żeby "zabieg" zapłodnienia się udał. Strzał okazał się 100 %
celny i po 9 miesiącach w lipcu 1995 roku urodziła się nam wymarzona
córka. Z żoną razem byliśmy od 1988 roku. W 1999 roku postanowiliśmy z
żoną, że chcemy mieć drugie dziecko. I tak, w kuchni tego samego
małego mieszkanka w Erlenbach, na podłodze spłodziłem z pełnym
zamiarem synka, który przyszedł planowano na świat w kwietniu 2000
roku. Oboje naszych dzieci żona urodziła przez cesaraskie cięcie i nie
chciała mieć kolejnych dzieci. Ja natomiast pragnąłem mieć troje
dzieci. Zarówno moja żona jak i ja pochodzimy z rodzin z trojgiem
rodzeństwa. Tak więc z pełną świadomością, w maju lub czerwcu 2003
roku, kochając się z żoną, zapragnąłem, by zaszła ona po tym stosunku
w ciążę. Po dokonanym akcie miłości powiedziałem jej, że będzie po nim
w ciąży. Żona moja z przerażeniem wykrzyknęła mi, że niechce więcej
dzieci i jak zajdzie w ciążę, to się "wyskrobie". Powiedziałem jej
tylko, żeby uważała co mówi, bo to się na niej może zemścić i ja chcę
mieć dziecko. Los chciał, że żona faktycznie zaszła po raz trzeci w
ciążę, ale poroniła, bo niby była to ciąża poza maciczna. Poroniła
będąc w Polsce i po zabiegu doczyszczania miała olbrzymie komplikacje
i wylądowała w szpitalu, w Świdnicy, gdzie by ją wykończyli. W ciągu
jednego dnia przyjechałem po nią do Polski i w tym samym dniu zabrałem
ją do Niemiec, gdzie dwa dni później miała operację, z pełnym
ropzcięciem podbrzusza. Miała skrzep na jajniku i gdybym jej nie
zabrał do Niemiec, pewno już by nieżyła. W Polsce podejrzewali ropę
(na USG trzeba było czekać) i chcieli robić jej punkcję.
Całość z scp (z psp nie mogę znaleźć) tu:
http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/cc1749350a726add/72bea2a46edf6a7a?hl=pl&q=Aborcja+sumieniem+rodzic%C3%B3w#72bea2a46edf6a7a

boukun

In vitro to zbrodnia