In vitro to zbrodnia

Data: 2010-10-31 16:09:36
Autor: Polok_prawdziwy
In vitro to zbrodnia
boukun wrote:

W kwestii invitro mam swoje zdanie i niezależnie od poglądów na temat
koscioła, nie jestem w stanie poprzeć zwolenników in vitro, tudzież pana
Palikota.

Nik się nie prosi na świat. Człowiek przychodząc na świat całe życie czeka
na swoją śmierć, życie jest cierpieniem, karą swego rodzaju,

Cyzbyś siem jus znudził zyciem, BOCKUWENDZONY...?

- tosom typowe łobjawy wchodzenia w fazem starcom - mozes siem nasej wioskowej psecholog i psechyjater, niejakiej Hachulskiej Genowefy spytać, toci tosamo powi...

Ale prywatnie ci powim, ze wolem moje dutki na IMNITRO i nowe dziecioki dować, niźli na SPASIONYCH FRATRUW...

Bo cheba niemyślis, zete WATYKOńCKIE WYPASIONE WIEPSZE z psycyn moralnych tela kżyku robiom - DUTKI..., DUTKI ich swendzom...!!!

Wiadomo, zejak na IMNITRO pujdom, to KIECOM łodebierom...!

Data: 2010-10-31 18:19:25
Autor: boukun
In vitro to zbrodnia

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:kjc0q7-2nv.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

Fratry tak samo jak masoni, są za produkowaniem mięsa armatniego i rzeszy niewolników, ale inną formę produkcji wybierają... Jedni in vitro, drudzy litują się nad ofiarami gwałtów i pękniętego kondoma...

boukun

In vitro to zbrodnia