InFamous

Data: 2009-05-08 14:39:15
Autor: doslaw
InFamous
Jan Strybyszewski pisze:
Gameplay z demka widzieli ?
http://www.youtube.com/watch?v=OJLAQljE2Es

ehh.. a potem sie dziwia, ze ludzie nie maja w co grac

a jak tu grac, jak gra polega na bieganie panem co mu sie rece iskrza i ma moc boga za pomoca tych iskier

zeby jeszcze ten swiat byl jakis ciekawy, a on taki szary, bury i nudny
chociaz zeby jakas sciezke dzwiekowa dali do tego.. a nie tam pitupitu i grzzzz pszzzzz grzzzzz

Data: 2009-05-08 15:00:31
Autor: Catalyst
InFamous

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:gu195g$8ml$1inews.gazeta.pl...
zeby jeszcze ten swiat byl jakis ciekawy, a on taki szary, bury i nudny
chociaz zeby jakas sciezke dzwiekowa dali do tego.. a nie tam pitupitu i grzzzz pszzzzz grzzzzz

No wlasnie - dawać ku*wa sly 4 a nie jakieś gówna :)

Data: 2009-05-10 14:26:48
Autor: gctechs
InFamous
Dnia 08-05-2009 o 14:39:15 doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>  napisał(a):

[...]

O - to wlasnie znaczy, ze gra bedzie dobra i napewno ja kupie. Im wiecej
bezsensownych narzekan starych prykow, tym lepiej. A najlepsze jest z ta
grafika - jak jest dobra, to zle ("bo teraz to tylko ladna grafika i nic
wiecej panie, o nie, skonczyl mi sie geriavit!"), kiedy natomiast jest  gorsza,
a wiekszy nacisk polozony jest na inne elementy np. otwarty swiat czy
zniszczalnosc otoczenia - tez jest zle ("och, jak mnie dzis boli krzyz!").
Kocham ta grupe.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

InFamous